Van wat heb je spijt dat je hebt weg gedaan?
+10
Printje
Floor
Jazzlyn
kwak
RiLiJu
loesje
Liadan
Annemie
ekjir@M
studiebol
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Van wat heb je spijt dat je hebt weg gedaan?
Voor sommige dingen worden onze dames te groot, het blijft hier bij 2 kids dus voor een eventuele volgende hoef ik het niet te bewaren. Maar als ik er dan mee in mijn handen sta dan denk ik wel eens " goh misschien kan ik het dan en dan nog gebruiken" Maar goed ik woon niet in een paleis met genoeg opbergruimte dus er moeten dingen weg.
Maar wat heb jij weg gedaan waar van je achteraf dacht, goh dat had ik best nog nu kunnen gebruiken.
Maar wat heb jij weg gedaan waar van je achteraf dacht, goh dat had ik best nog nu kunnen gebruiken.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Van wat heb je spijt dat je hebt weg gedaan?
Ik heb de winterkleren maat 74 en 80 weg gedaan aan een familielid. Toen onder het mom ' ik kan niet alles bewaren, de volgende wordt een meisje en als er ooit nog een jongen komt is er dan welweer wat te koop'. Nu heb ik er wel eens spijt van.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Anniej_S schreef:Ik heb bijna alles nog bewaard...
+1, hier staat alles nog op zolder wat ik niet meer gebruik.. mocht er ooit een 2e komen, dan zoek ik het wel weer uit.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb ook heel veel bewaard, alles waarbij ik denk dat ik er heel misschien spijt van krijg als ik het wegdoe staat nog op zolder...
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Liadan schreef:Ik heb ook heel veel bewaard, alles waarbij ik denk dat ik er heel misschien spijt van krijg als ik het wegdoe staat nog op zolder...
Maar wat voor dingen heb je op zolder staan dan?
studiebol- Ratel
Dozen met kleren, slaapzakken, speelgoed, box, babygym, boxkleden, wieglakentjes/dekentjes, positiekleren enz.
Ik heb trouwens wel redelijk wat kleren van de kinderen weggedaan, maar ook nog best wat bewaard.
Ik heb trouwens wel redelijk wat kleren van de kinderen weggedaan, maar ook nog best wat bewaard.
Liadan- Ratel
Annemie schreef:Anniej_S schreef:Ik heb bijna alles nog bewaard...
+1, hier staat alles nog op zolder wat ik niet meer gebruik.. mocht er ooit een 2e komen, dan zoek ik het wel weer uit.
+1 hier staat alles nog van A voor onze nieuwe baby op zolder en na de 20 weken echo ga ik alles uitzoeken want dan weet ik of het een jongen of meisje is.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ik bewaar trouwens ook wel een aantal dingen waarvan ik denk dat het later leuk is voor mijn toekomstige kleinkinderen (als ik die krijg). Mijn ouders hebben ook veel bewaard van ons van vroeger en dat vind ik nu zo leuk want mijn kinderen spelen er nu mee:-)
Liadan- Ratel
Ik doe steeds alles weg. Kleertjes ed. bewaar ik niet, behalve hun eerste pakje en schoentjes.
Wat moet ik ermee? Ik denk niet dat de kids hun dan ´ouderwetse´ kleertjes weer bij hun kinderen aantrekken.
Wiegje bewaren we wel.
Nog nergens spijt van gehad, gelukkig.
Wat moet ik ermee? Ik denk niet dat de kids hun dan ´ouderwetse´ kleertjes weer bij hun kinderen aantrekken.
Wiegje bewaren we wel.
Nog nergens spijt van gehad, gelukkig.
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
bewaren jullie dan de eerste tekeningen enzo ook? ik maak er een foto van en plak het in zn fotoboek maar ik ga niet alles bewaren.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
alle kleertjes van D. t/m maar 74 onder het mom van als de volgende een meisje wordt dan wil ik toch alles weer nieuw kopen en nu heb ik spijt, spijt, spijt! vooral van dat ene leuke pakje van lief.(en laat ik nu een gevoel hebben dat deze buikbaby ook een meisje is)
en de kinderwagen maar daar heeft Arden nu veel plezier van.
en de kinderwagen maar daar heeft Arden nu veel plezier van.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik bewaar lang niet alles wat ze tekent en knutselt. Ik heb wel een bak waar ik af en toe wat in doe. En de tekening met de eerste poppetjes die ze getekend heeft zitten in haar ikke-album.loesje schreef:bewaren jullie dan de eerste tekeningen enzo ook? ik maak er een foto van en plak het in zn fotoboek maar ik ga niet alles bewaren.
Liadan- Ratel
Wat ik tot nu toe bewaard heb, zijn de eerste pakjes en wat speciale dagen shirtjes, zoals het kerst shirtje, ze hebben er nu een voor het ek, hun eerste rokje, vind ik gewoon schattig.
Maar dingen als een babygym enzo..tja jeetje ik weet gewoon niet wat ik mee moet doen de komende jaren. En zo groot is onze zolder nou ook weer niet dat ik alles kan bewaren.
Maar dingen als een babygym enzo..tja jeetje ik weet gewoon niet wat ik mee moet doen de komende jaren. En zo groot is onze zolder nou ook weer niet dat ik alles kan bewaren.
studiebol- Ratel
loesje schreef:bewaren jullie dan de eerste tekeningen enzo ook? ik maak er een foto van en plak het in zn fotoboek maar ik ga niet alles bewaren.
Ik heb een plakboek gekocht en tot nu toe heb ik bijna alles er ingeplakt. Ik heb ook een plakboek voor ons zelf gekocht, daar heb ik dan de tekening in gedaan die ik voor mijn verjaardag heb gekregen. En de moeder en vaderdag kado's
studiebol- Ratel
Ik bewaar echt alles van mijn zoontje, hij heeft een doos en daar doe ik alles wat hij gemaakt heeft in, ook alle dingen van het ziekenhuis, dus de plakkertjes die op zijn lichaam zaten enz. enz.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
hier komt er geen 3de dus ik verkoop alles. op het eerste pakje na dan
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Ik heb een paar kleine eerste pakjes bewaard die me dierbaar zijn maar verder verkoop ik alles weer qua kleertjes/spullen. Bewaar eigenlijk niks.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb qua kleertjes veel bewaard en dadelijk na de 20 weken echo en het mocht een meisje zijn gaat alles weg. Tekeningen enz bewaar ik niet allemaal, dan kon ik muren bekleden ermee..
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik geef eigenlijk bijna alles weg, alleen zijn eerste pakje en kleertjes die ik echt leuk vind bewaar ik voor een eventuele volgende. Misschien dat ik ook nog wat speelgoed bewaar 'later'. Ik ben niet zo sentimenteel met spullen, en heb hier ook gewoon geen ruimte om alles te bewaren.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Speelgoed heb ik tot nu toe wel allemaal bewaard. Wij zijn onderhand een kleine Bart Smit...en dat lees je hier weer over kortingen en ga je weer dingen bestellen....
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Voorlopig bewaar ik bijna alles. Als ik zeker weet dat er geen kindjes meer komen, dan ga ik wel een hoop wegdoen en alleen speciale dingen bewaren. Omdat ik zoveel had is er ondertussen wel al wat weggedaan. Op zich nergens echt spijt van, maar kan het soms jammer vinden dat ik mijn draagdoek heb verkocht. En dat terwijl ik m nu niet meer gebruikte (hen nu een ssc) en bij een eventuele volgende denk ik ook meteen voor de ssc wil gaan. Maar toch een stukje sentimentele waarde denk ik.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Tot nu toe had ik alles bewaard. Maar nu gaat het meeste wat we niet meer gebruiken weg. Alleen de dingetjes die ik leuk vind om te bewaren liggen in een doos op zolder (eerste pakje enz.)
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik bewaar tot nu toe alles nog.
Als de tweede een jongen word dan hoef ik weinig te shoppen (eerste pakje wil ik dan wel zelf kopen)
Siem's eerste pakje zit in zijn herinneringsdoos voor later, de rest in bakken op de logeerkamer.
Maar na de tweede doe ik wel veel weg want ik koop 90% tweedehands en dan na nóg een jongentje, dan zijn de meeste kleertjes wel 'op'.
Mocht er ooit een derde komen, dan zit er wel zoveel jaar tussen dat opnieuw shoppen dan sowieso wel leuk is en nodig is.
Als de tweede een jongen word dan hoef ik weinig te shoppen (eerste pakje wil ik dan wel zelf kopen)
Siem's eerste pakje zit in zijn herinneringsdoos voor later, de rest in bakken op de logeerkamer.
Maar na de tweede doe ik wel veel weg want ik koop 90% tweedehands en dan na nóg een jongentje, dan zijn de meeste kleertjes wel 'op'.
Mocht er ooit een derde komen, dan zit er wel zoveel jaar tussen dat opnieuw shoppen dan sowieso wel leuk is en nodig is.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: