Goedemorgen zaterdag!
+16
Stuiterbal
Rovine
Gympie
Kowalski
Suus
Emma_
ExpressoB
Chocolate Cookie
Rouxxxe
Snoes
Sarah1985
Marin
SoGood
Japie
Ibbeltje
Silver
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen zaterdag!
ExpressoB schreef:Hey!! yeah stuiterbal
Leuk happy met je nieuwe laptop. Wat voor 1 heb je gekocht?!
fijne dag verders
Een Asus model A53S
Hij werkt als een tiet niet normaal wat was mijn oldie langzaam hahaha. Rijp voor de prullenbak
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Haal je eerst al je gegevens eraf voordat je hem bij het 'afval' dumpt.
Goed zo! yo go girl!
hoe was het gesprek gegaan met ... ?! als je niet erover wilt hebben ook prima hoor
Goed zo! yo go girl!
hoe was het gesprek gegaan met ... ?! als je niet erover wilt hebben ook prima hoor
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen!
Dat is het nog een half uurtje
Ik heb vanmorgen de boodschappen voor de hele week al weer in huis gehaald.. Vanmiddag gaan we na de tuk van de oudste naar de verjaardag van mijn zwager... en morgen doe ik even NIETS...
We hebben een onwijs drukke week voor de boeg, mijn man zei gisteren al: ik ga je missen
Ik kruip zo na de lunch met de kids lekker op de bank met mijn gekochte tijdschriften.. Even ontspannen voor de we drukte van die verjaardag in gaan.
SE
Dat is het nog een half uurtje
Ik heb vanmorgen de boodschappen voor de hele week al weer in huis gehaald.. Vanmiddag gaan we na de tuk van de oudste naar de verjaardag van mijn zwager... en morgen doe ik even NIETS...
We hebben een onwijs drukke week voor de boeg, mijn man zei gisteren al: ik ga je missen
Ik kruip zo na de lunch met de kids lekker op de bank met mijn gekochte tijdschriften.. Even ontspannen voor de we drukte van die verjaardag in gaan.
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen, ik was een half uur geleden alweer klaarwakker, nadat ik de hele nacht heb gewerkt. Nou ja er maar uitgegaan en straks mijn bedje maar weer in, want ik moet nog 2 nachten, dus heb mijn rust ff nodig. Fijne dag allemaal.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
ExpressoB schreef:Haal je eerst al je gegevens eraf voordat je hem bij het 'afval' dumpt.
Goed zo! yo go girl!
Hahahhaa ja ja uiteraard.... stel je voor iemand ziet mijn picante bestanden
Ja het gesprek is goed gegaan. Pfff maar het maakt het wel moeilijker. Hij komt volgende week vrijdag de hele middag zodat we fatsoenlijk de tijd hebben met elkaar. En dat zal dan tevens ook de laatste keer zijn.
Hij moet dit doen en ik gun het hem van harte maar ook hij heeft het enorm moeilijk. Dat heeft hij eindelijk getoond daar was ik wel blij mee.
Het was helaas niet meant to be. Maar ik ben blij met de afgelopen maanden samen
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Goedemiddag!
Slecht geslapen afgelopen nacht. Viel wel meteen in slaap maar werd rond 3.00 uur wakker badend in het zweet en was echt zo misselijk, dat ik heb liggen kotsen op de wc. Blijkbaar iets gegeten wat toch niet goed is gevallen, want nu voel ik me weer gewoon.
De boodschapjes zijn al gedaan en straks naar een verjaardag. Eerst nog even wat leuks doen voor mezelf (denk spelletje op de wii).
Fijne zaterdag!
Slecht geslapen afgelopen nacht. Viel wel meteen in slaap maar werd rond 3.00 uur wakker badend in het zweet en was echt zo misselijk, dat ik heb liggen kotsen op de wc. Blijkbaar iets gegeten wat toch niet goed is gevallen, want nu voel ik me weer gewoon.
De boodschapjes zijn al gedaan en straks naar een verjaardag. Eerst nog even wat leuks doen voor mezelf (denk spelletje op de wii).
Fijne zaterdag!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Leuk Stuiterbal! Op de een of andere manier is deze naam gewoon veel opvallender.
Goedemiddag inmiddels,
Heerlijk uitgeslapen. Straks nog een paar uurtjes werken en dan fijn het weekend naar mijn vriend.
Goedemiddag inmiddels,
Heerlijk uitgeslapen. Straks nog een paar uurtjes werken en dan fijn het weekend naar mijn vriend.
Gast- Gast
Stuiterbal: gelukkig toonde hij ook zijn gevoelige kant(ja toch?)
Ik zou zelf het hierbij laten want zo maak je het jezelf alleen maar moeilijker! Wat valt er nog te bepraten het komt niet meer goed en hij vertrekt verrr weg..
Als het jou helpt om het af te sluiten moet je het doen.
Ik zou zelf het hierbij laten want zo maak je het jezelf alleen maar moeilijker! Wat valt er nog te bepraten het komt niet meer goed en hij vertrekt verrr weg..
Als het jou helpt om het af te sluiten moet je het doen.
Suus wat heb je een leuke avatar! Olaf!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Dank je, Kowalski!
Ik werd een beetje gek van mijn vorige avatar, die was te groot. Daar kwam ik achter omdat ik weer vaker op mijn oude, brakke computer zit en daar overlapte mijn avatar steeds met de tekst.
Maar deze vind ik eigenlijk ook vele malen leuker
Ik werd een beetje gek van mijn vorige avatar, die was te groot. Daar kwam ik achter omdat ik weer vaker op mijn oude, brakke computer zit en daar overlapte mijn avatar steeds met de tekst.
Maar deze vind ik eigenlijk ook vele malen leuker
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goed zo Suus, nu hoef ik jou en FireButterfly niet meer door elkaar te halen! (avatars leken nogal op elkaar geloof ik)
Ik moet écht wat gaan doen nu. Heb gesport, net ff wat gegeten en ik moet nu heel snel gaan douchen en aan mijn rapporten gaan beginnen Totaal geen zin in, moet 29 rapporten maken en hoop vandaag en morgen een heel eind te komen!!
Fijne dag!
Ik moet écht wat gaan doen nu. Heb gesport, net ff wat gegeten en ik moet nu heel snel gaan douchen en aan mijn rapporten gaan beginnen Totaal geen zin in, moet 29 rapporten maken en hoop vandaag en morgen een heel eind te komen!!
Fijne dag!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Hehe Suus eindelijk een andere;) haha hij is wel leuk!
Suc6 Bliss!
Suc6 Bliss!
Helaas helaas, ik heb die 150km nooit gehaald... Na 30km voelde ik mijn benen al, er stond behoorlijk wat wind, en kreeg de ene bui naar de andere over mijn kop. Heb na 50km mijn vader opgebeld of die mij op kon halen.. Baal nu wel behoorlijk... Maja niets aan te doen, nu ben ik eindelijk weer wat opgewarmd, want was ook helemaal verkleumd...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen Zaterdag
» Goedemorgen zaterdag