Sushi eten in Eindhoven
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sushi eten in Eindhoven
Ik wil binnenkort sushi gaan eten met een vriendin, in Eindhoven. Wie heeft er aanraders in Eindhoven of in de buurt?
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Re: Sushi eten in Eindhoven
Soho
Heb je 2, tegenover/langs de hema, en bij het station. Vind zelf t station meer hebben
Heb je 2, tegenover/langs de hema, en bij het station. Vind zelf t station meer hebben
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Yammi Yammi op de Smalle Haven. Erg goede sushi! Wel even reserveren, het is er 's avonds vrijwel altijd vol.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Bij Soho is de sushi echt niet lekker (als je echte sushi liefhebber bent). De beste Sushi krijg je bij Kyoto (tegenover de steentjeskerk), bestel dan zeker de huisspecialiteit. Restaurant is niet super gezellig, maar het eten is wel erg goed.
Ook lekkere sushi, maar erg vernederlandst, krijg je bij de kreeftenbar. Lekker en een leuke ambiance op de Kleine Berg. Ik zou zeker de Lobsterrol bestellen.
Ook lekkere sushi, maar erg vernederlandst, krijg je bij de kreeftenbar. Lekker en een leuke ambiance op de Kleine Berg. Ik zou zeker de Lobsterrol bestellen.
Gast- Gast
Bedankt voor jullie tips! Ik zal eens kijken waar we naar toe gaan. Soho gaat het niet worden, daar zijn we niet zo'n fan van , maar natuurlijk toch bedankt voor het meedenken.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Niekske schreef:Yammi Yammi op de Smalle Haven. Erg goede sushi! Wel even reserveren, het is er 's avonds vrijwel altijd vol.
Daar ga ik ook altijd heen! Maar wel altijd spontaan en heb er nog nooit hoeven reserveren, was altijd plek.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Tip; Sushi eten.
» Sushi at Sumo
» Sushi in Antwerpen
» Sushi Rotterdam (geen all you can eat) of scheveningen
» Sushi maken
» Sushi at Sumo
» Sushi in Antwerpen