Sushi Rotterdam (geen all you can eat) of scheveningen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sushi Rotterdam (geen all you can eat) of scheveningen
Iemand enig idee of er in Rotterdam ook nog sushi restaurant zitten wat niet all you can eat is maar echt nog authentiek japans? Scheveningen is eventueel ook goed!
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Sushi Rotterdam (geen all you can eat) of scheveningen
Sakura in Scheveningen is erg goed. Maar daar betaal je ook wel voor.
Is er iets mis met all you can eat dan? Zelf vind ik Shabu Shabu erg lekker, en Moshi Moshi in Rotterdam is ook leuk!
Tokyo cafe in Scheveningen is ook wel aardig, en Sumo gaat ook wel... maarja dat is allemaal all you can eat.
Is er iets mis met all you can eat dan? Zelf vind ik Shabu Shabu erg lekker, en Moshi Moshi in Rotterdam is ook leuk!
Tokyo cafe in Scheveningen is ook wel aardig, en Sumo gaat ook wel... maarja dat is allemaal all you can eat.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Re: Sushi Rotterdam (geen all you can eat) of scheveningen
Ik ben zelf erg fan van Japans, en ook wat minder van het all you can eat concept, behalve dat het dan wat betaalbaarder is... Maar wij zijn echt erg groot fan van Sumo, wij vinden het eten daar echt heel lekker.
Maar het is idd wel echt vooral gericht op de Sushi en minder op bijvoorbeeld de teppan yaki enzo.
Maar het is idd wel echt vooral gericht op de Sushi en minder op bijvoorbeeld de teppan yaki enzo.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Soortgelijke onderwerpen
» Geen ouderlijk gezag, geen rechten?
» Sushi eten in Eindhoven
» Sushi in Antwerpen
» Tip; Sushi eten.
» Tapas Scheveningen
» Sushi eten in Eindhoven
» Sushi in Antwerpen