Wat is een leuk cadeau?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is een leuk cadeau?
Ik wil een cadeautje kopen voor mn broer die hopelijk morgen zn laatste examen gaat halen.. Maar ik wil graag dat het iets nuttigs is en niet een bos bloemen ofzo. Ook ben ik opzoek naar een leuke afbeelding voor op een kaart die ik via hallmark.nl ga bestellen. *de rest is gone*
(Niet quoten aub)
(Niet quoten aub)
Laatst aangepast door Reeza op vr 21 jan 2011 - 23:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Wat is een leuk cadeau?
Kun je als leuk cadeautje niet een "Uit-huis-pakketje" maken?
Hierin stop je dan allemaal kleine dingen die dadelijk van pas kunnen komen.
Je kan dan denken aan een koekenpan, 2 koffiekopjes, 2 theeglazen, keuken- en theedoek, een leuk kookboek (snelle gerechten, koken voor 2, eenpans gerechten enz.), schaaltjes, een leuk tijdschrift over huizen inrichten of een Donald D(r)uckje, gastendoekjes, een rol wc-papier, een gloeilamp, kwasten, sleutelhanger voor zijn huissleutel... Hmm... nu is mijn inspiratie wel even op.
Hierin stop je dan allemaal kleine dingen die dadelijk van pas kunnen komen.
Je kan dan denken aan een koekenpan, 2 koffiekopjes, 2 theeglazen, keuken- en theedoek, een leuk kookboek (snelle gerechten, koken voor 2, eenpans gerechten enz.), schaaltjes, een leuk tijdschrift over huizen inrichten of een Donald D(r)uckje, gastendoekjes, een rol wc-papier, een gloeilamp, kwasten, sleutelhanger voor zijn huissleutel... Hmm... nu is mijn inspiratie wel even op.
Re: Wat is een leuk cadeau?
Misschien iets voor in het huis wat hij nog kan gebruiken?
En als plaatje: als je googled op de woorden: politie poppetje, dan krijg je wel wat grappige plaatjes.
En als plaatje: als je googled op de woorden: politie poppetje, dan krijg je wel wat grappige plaatjes.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» 30 Jjaar getrouwd, leuk cadeau?
» Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?
» leuk cadeau voor vriendin?
» leuk/speciaal cadeau voor vrijgezellenfeest
» Leuk cadeau voor ouders?
» Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?
» leuk cadeau voor vriendin?
» leuk/speciaal cadeau voor vrijgezellenfeest
» Leuk cadeau voor ouders?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: