30 Jjaar getrouwd, leuk cadeau?
+6
Alex
ExpressoB
Zininzon
Joli86
_Lacey_
Mida4you
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
30 Jjaar getrouwd, leuk cadeau?
Mijn ouders zijn morgen 30 jaar getrouwd en nu willen we ze later in de maand een leuk cadeau geven alleen heb ik totaal geen inspiratie. Het moet niet al te veel kosten aangezien we qua financiën niet lekker zitten. Heeft er iemand een super leuk idee??
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: 30 Jjaar getrouwd, leuk cadeau?
Mijn ouders waren eind vorig jaar 30 jaar getrouwd. Heb ze een bon gegeven voor een luxe lunch (bon van de Hema).
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Leuke foto op canvas laten zetten?
Of een bon voor een dagje thermaalbad?
Of een bon voor een dagje thermaalbad?
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb mijn ouders een 'Italiaans pakket' gegeven, omdat ze 2 maanden later een week naar Rome zouden gaan. Zaten allemaal Italiaanse producten in en verder een kaart.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
_Lacey_ schreef:Mijn ouders waren eind vorig jaar 30 jaar getrouwd. Heb ze een bon gegeven voor een luxe lunch (bon van de Hema).
Luxe lunch, bij de hema?!
Vind er niks luxe aan en vaak ook niet lekker.
Xxl hema ofzo?!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:_Lacey_ schreef:Mijn ouders waren eind vorig jaar 30 jaar getrouwd. Heb ze een bon gegeven voor een luxe lunch (bon van de Hema).
Xxl hema ofzo?!
Je kan gewoon bonnen daar kopen, om ergens in restaurant/cafetaria/watdanook te lunchen hoor. En verder adviseer ik je: blijf ademen.
Gast- Gast
Reva schreef:ExpressoB schreef:_Lacey_ schreef:Mijn ouders waren eind vorig jaar 30 jaar getrouwd. Heb ze een bon gegeven voor een luxe lunch (bon van de Hema).
Xxl hema ofzo?!
Je kan gewoon bonnen daar kopen, om ergens in restaurant/cafetaria/watdanook te lunchen hoor. En verder adviseer ik je: blijf ademen.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Bedankt voor de
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Hema heeft inderdaad van die kadobonnen. Voor weekendjes weg, dagjes uit, lunchen, ontbijtjes etc.. Beetje het idee van de Bongo bonnen en bonnen van cadeaubox.nl . De bonnen van bongo en cadeaubox vallen bij mijn ouders wel in de smaak en die heb je in veel prijzen net wat je er zelf aan uit wil geven.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Ja, dan mag je een weekendje in de Hema kamperenKqip schreef:Hema heeft inderdaad van die kadobonnen. Voor weekendjes weg, dagjes uit, lunchen, ontbijtjes etc.. Beetje het idee van de Bongo bonnen en bonnen van cadeaubox.nl . De bonnen van bongo en cadeaubox vallen bij mijn ouders wel in de smaak en die heb je in veel prijzen net wat je er zelf aan uit wil geven.
Gast- Gast
Ik had trouwens voor mijn opa en oma een Hollandse kadomand gemaakt toen ze 55 jaar getrouwd waren. Mandje gekocht bij xenos voor 4 euro met blauwe ruit en daar allemaal bruikbare spulletjes ingedaan (hollandse thee, unox soep en worst, verkade koek, droste, flesje jenever etc..) en leuk ingepakt. Viel ook goed in de smaak.
Kqip- Prater
Reva schreef:Ja, dan mag je een weekendje in de Hema kamperenKqip schreef:Hema heeft inderdaad van die kadobonnen. Voor weekendjes weg, dagjes uit, lunchen, ontbijtjes etc.. Beetje het idee van de Bongo bonnen en bonnen van cadeaubox.nl . De bonnen van bongo en cadeaubox vallen bij mijn ouders wel in de smaak en die heb je in veel prijzen net wat je er zelf aan uit wil geven.
Gat in de markt..
Kqip- Prater
Ik heb zo eens zitten kijken naar die luxe lunch, maar bij sommige restaurants vind ik het behoorlijk tegenvallen. De meeste krijg je alleen een soepje, broodje, sap en thee en koffie. Bij een kreeg je een tomatensoep, salade en thee/koffie. Vind ik niet echt heel luxe.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Wij hebben gezinsfoto's laten maken voor onze ouders hun 30 jarig huwelijk.
Toen ze 25 jaar getrouwd waren, hebben we ze een tuinset kado gedaan.
Toen ze 25 jaar getrouwd waren, hebben we ze een tuinset kado gedaan.
Gast- Gast
Niet om te zeuren trouwens, maar had je niet al veel eerder iets kunnen bedenken?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Youandi schreef:Wij hebben gezinsfoto's laten maken voor onze ouders hun 30 jarig huwelijk.
Dit hadden wij laatst gedaan voor hun 35 jarig jubileum, vonden ze echt geweldig
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Alex schreef:Niet om te zeuren trouwens, maar had je niet al veel eerder iets kunnen bedenken?
+1
En daarbij vind ik het ook vreemd om het cadeau dan ook pas later deze maand te geven...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Het klinkt heel stom maar we zijn het glashelder vergeten.... Maar ik heb al wat kunnen regelen zodat we het kado morgen kunnen geven. Ze krijgen een saunabon voor 2 pers. Omdat ze zo graag naar de sauna gaan :-)
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Hahaha!Mirjam4you schreef:Het klinkt heel stom maar we zijn het glashelder vergeten.... Maar ik heb al wat kunnen regelen zodat we het kado morgen kunnen geven. Ze krijgen een saunabon voor 2 pers. Omdat ze zo graag naar de sauna gaan :-)
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» cadeau ouders 35 jaar getrouwd
» Wat is een leuk cadeau?
» Is dit een leuk cadeau voor opa?
» Leuk cadeau voor ouders?
» Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?
» Wat is een leuk cadeau?
» Is dit een leuk cadeau voor opa?
» Leuk cadeau voor ouders?
» Is dit een leuk cadeau voor verjaardag vriendin?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: