Ontwikkeling baby 2 maanden
+3
Aimee
Tania
Lejow
7 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ontwikkeling baby 2 maanden
Sanne schreef:Mijn dochter is dan wel iets ouder dan twee maanden (bijna drie maanden alweer), maar dat vind je vast niet erg, want juist dan kun je vergelijken of B. gecorrigeerd verder is dan 2 maanden. H. kan lachen, inmiddels ook schaterlachen met geluid, brabbelen/gillen en ook reageren op ons, dus terugbrabbelen, sabbelen op de handjes, spelen met de handjes, speelgoed vasthouden, bewegen en naar de andere kant van de box gooien, dingen/mensen volgen, haar hoofdje omhoog houden als ze op haar buik ligt (wel het liefst met een kussen/handdoek eronder). Sinds kort trappelt ze ook echt bewust met haar beentjes om water uit het badje te trappelen (en daar dan hard om lachen).
En sinds een paar dagen presteert ze het om mijn haar zo hard vast te pakken dat ze het er met wortel en al uittrekt, dat is een iets minder (vooral pijnlijke) ontwikkeling
Dit had ik ook zo kunnen schrijven over T. Alleen gebruik ik geen kussen of handdoek onder zijn hoofdje als hij op zijn buik ligt maar dat koppie gaat al goed omhoog!
En idd aan mn haar trekken... Ik moet wel een staart in en dan krijgt hij soms nog de kans.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Die tip van die handdoek helpt goed, daardoor ligt ze een stuk stabieler.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lachen, beetje brabbelen, volgen ( mobiel, mensen enzv) in dr oogjes wrijven als ze moe is, op dr handjes sabbelen, hoofd omhoog houden ( langdurig)
Gast- Gast
Ze heeft eergister voor het eerst gelachen met geluid. Naar een vriend van mijn vriend die gek aan het doen was.
En wat mijn vriend en ik ook proberen, bij ons doet ze het niet.. alleen bij hem
En wat mijn vriend en ik ook proberen, bij ons doet ze het niet.. alleen bij hem
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
heheLejow schreef:Ze heeft eergister voor het eerst gelachen met geluid. Naar een vriend van mijn vriend die gek aan het doen was.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Boek over de ontwikkeling van een baby
» Tragere ontwikkeling bij baby, herkenbaar?
» duplo baby 9 maanden?
» Eetschema baby 6 maanden
» eetschema baby 4 maanden
» Tragere ontwikkeling bij baby, herkenbaar?
» duplo baby 9 maanden?
» Eetschema baby 6 maanden
» eetschema baby 4 maanden
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: