Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ontwikkeling baby 2 maanden

+3
Aimee
Tania
Lejow
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ontwikkeling baby 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Ontwikkeling baby 2 maanden

Bericht  Clapperdie ma 18 jun 2012 - 3:43

Sanne schreef:Mijn dochter is dan wel iets ouder dan twee maanden (bijna drie maanden alweer), maar dat vind je vast niet erg, want juist dan kun je vergelijken of B. gecorrigeerd verder is dan 2 maanden. H. kan lachen, inmiddels ook schaterlachen met geluid, brabbelen/gillen en ook reageren op ons, dus terugbrabbelen, sabbelen op de handjes, spelen met de handjes, speelgoed vasthouden, bewegen en naar de andere kant van de box gooien, dingen/mensen volgen, haar hoofdje omhoog houden als ze op haar buik ligt (wel het liefst met een kussen/handdoek eronder). Sinds kort trappelt ze ook echt bewust met haar beentjes om water uit het badje te trappelen (en daar dan hard om lachen).

En sinds een paar dagen presteert ze het om mijn haar zo hard vast te pakken dat ze het er met wortel en al uittrekt, dat is een iets minder (vooral pijnlijke) ontwikkeling Very Happy

Dit had ik ook zo kunnen schrijven over T. Alleen gebruik ik geen kussen of handdoek onder zijn hoofdje als hij op zijn buik ligt maar dat koppie gaat al goed omhoog!

En idd aan mn haar trekken... Evil or Very Mad Ik moet wel een staart in en dan krijgt hij soms nog de kans.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontwikkeling baby 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Ontwikkeling baby 2 maanden

Bericht  Lejow ma 18 jun 2012 - 3:44

Die tip van die handdoek helpt goed, daardoor ligt ze een stuk stabieler.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontwikkeling baby 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Ontwikkeling baby 2 maanden

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 3:45

Lachen, beetje brabbelen, volgen ( mobiel, mensen enzv) in dr oogjes wrijven als ze moe is, op dr handjes sabbelen, hoofd omhoog houden ( langdurig)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ontwikkeling baby 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Ontwikkeling baby 2 maanden

Bericht  Lejow ma 18 jun 2012 - 3:49

Ze heeft eergister voor het eerst gelachen met geluid. Naar een vriend van mijn vriend die gek aan het doen was.
En wat mijn vriend en ik ook proberen, bij ons doet ze het niet.. alleen bij hem laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontwikkeling baby 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Ontwikkeling baby 2 maanden

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 3:50

Lejow schreef:Ze heeft eergister voor het eerst gelachen met geluid. Naar een vriend van mijn vriend die gek aan het doen was.
En wat mijn vriend en ik ook proberen, bij ons doet ze het niet.. alleen bij hem laughcry
hehe Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ontwikkeling baby 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Ontwikkeling baby 2 maanden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum