Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Frankrijk

4 plaatsers

Ga naar beneden

Frankrijk Empty Frankrijk

Bericht  maiadebij do 14 jun 2012 - 21:22

we zijn net terug van een vakantie naar Turkije en hebben nog een week vrij. Het weer hier is echt waardeloos (as u know) dus we willen aankomende week in de auto stappen en nog een paar dagen naar de zon. Frankrijk ligt dan het meest voor de hand, qua weer en afstand. Maar ik ben nog nooit in Frankrijk geweest en de keuze is zo groot, wie heeft er tips? We willen in een hotel of huisje en vinden het belangrijk dat er wat te doen is voor de kinderen. Hoeft niet veel te zijn, want we blijven er maar een dag of 3. Maar geen saaie camping dus Laughing oja en niet te zuidelijk vanwege de afstand.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk Empty Re: Frankrijk

Bericht  Susan do 14 jun 2012 - 21:31

Wij zijn net terug uit Frankrijk, we zijn in de Dordogne geweest, camping Moulin de la Pique. Het was daar ook niet enorm warm, maar het weer was wel beter dan hier, zo'n 20-25 graden, wel vaak bewolkt en het heeft ook wel af en toe geregend.

Ik ben sowieso altijd erg te spreken over campings van RCN, die zijn heel kindvriendelijk en de recreatie is in het Nederlands, er zitten er acht in Frankrijk. Voor het weer zou ik nu denk ik naar de Côte d'Azur gaan, ik denk dat je daar de meeste kans hebt op zon.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk Empty Re: Frankrijk

Bericht  Jazzlyn do 14 jun 2012 - 21:52

Bretagne lijkt heel leuk (is het vast) maar wel hetzelfde weer als NL.

Verder is inderdaad de dordogne leuk.

Wij zijn vorig jaar naar Cote 'd Azur gegaan, aardig eind rijden wat ik niet maar voor 3 dagen zou doen.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk Empty Re: Frankrijk

Bericht  Susan do 14 jun 2012 - 21:54

Klopt, maar de Dordogne is ook al ver, wij hebben het in twee stukken gereden en overnacht in Orléans. En eigenlijk is Bretagne ook al ver, omdat je nog zo'n eind naar het westen moet. Dus je zit hoe dan ook heel lang in de auto, tenzij je ergens in Noord-Frankrijk wil blijven, ergens rondom Parijs, maar daar schiet je qua weer niet zoveel mee op. Dan zou ik liever voor een last-minute gaan en nog een keer gaan vliegen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk Empty Re: Frankrijk

Bericht  Parisienne do 14 jun 2012 - 22:19

@ Susan: wat toevallig, op die camping ben ik zo'n 10 jaar geleden geweest! Very Happy
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk Empty Re: Frankrijk

Bericht  Susan do 14 jun 2012 - 22:21

Parisienne schreef:@ Susan: wat toevallig, op die camping ben ik zo'n 10 jaar geleden geweest! Very Happy

Dat is zeker toevallig, zaten jullie ook in een huisje? Wij zaten in huisje de Campagnac, dat kleine boerderij-achtige huisje achteraan op de camping. Daarnaast had je nog de Perigord, een iets groter huis voor acht personen, en mijn schoonouders zaten in de Moulin, dat appartement in de watermolen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk Empty Re: Frankrijk

Bericht  maiadebij do 14 jun 2012 - 22:26

bedankt voor jullie reacties, Frankrijk wordt hem niet. Of het is echt ver of het weer is ook niet geweldig. We hebben besloten naar Plopsaland te gaan! 2 hotelovernachtingen in een Holliday-Inn hotel en 1 hele dag naar Plopsland, dinsdag gaan we, ik heb er nu al zin in!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk Empty Re: Frankrijk

Bericht  Parisienne do 14 jun 2012 - 22:41

Susan schreef:
Parisienne schreef:@ Susan: wat toevallig, op die camping ben ik zo'n 10 jaar geleden geweest! Very Happy

Dat is zeker toevallig, zaten jullie ook in een huisje? Wij zaten in huisje de Campagnac, dat kleine boerderij-achtige huisje achteraan op de camping. Daarnaast had je nog de Perigord, een iets groter huis voor acht personen, en mijn schoonouders zaten in de Moulin, dat appartement in de watermolen.
Nee, wij hadden toen een kampeerplaats, één rij achter de plaatsen aan het meer. Mijn opa en oma waren met de caravan, wij met een grote tent. Ik weet dat meer nog heel goed, maar zo te zien (heb even de site bekeken) is er wel veel veranderd zeg! Die zwembaden waren toen nog niet zo in ieder geval. Ook weet ik dat we ergens een heuvel/berg op liepen en dat er daar een oud en verlaten huis stond waarin we speelden met een groep kinderen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk Empty Re: Frankrijk

Bericht  Susan vr 15 jun 2012 - 0:04

Die zwembaden waren wel heel mooi. Best groot ook voor zo'n relatief kleine camping.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk Empty Re: Frankrijk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum