Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Campingtips Frankrijk

5 plaatsers

Ga naar beneden

Campingtips Frankrijk Empty Campingtips Frankrijk

Bericht  Lavendel zo 1 jul 2012 - 22:29

Ik hoop dat ik dit jaar weer eens kan gaan kamperen. Wie heeft er nog leuk campingtips in Frankrijk? We zoeken iig iets met een zwembad en een leuk barretje/restaurantje etc. We willen waarschijnlijk redelijk richting het Zuiden.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Campingtips Frankrijk Empty Re: Campingtips Frankrijk

Bericht  Ooh La La! zo 1 jul 2012 - 22:52

Wil je een grote drukke camping of een kleine rustige camping (wel met zwembad)?

Ik ben namelijk vorig jaar in de buurt van Bordeaux geweest. Super omgeving, vanaf onze kampeerplaats uitzicht op de wijnvelden waar je ook doorheen kon wandelen. In de omgeving was het vooral rustig. Hier en daar een wijnproeverij enzo.

http://www.booking.com/hotel/fr/camping-le-pressoir.nl.html?aid=311093;label=camping-le-pressoir-xmBPHk803MmK_R5TrJbnTgS6765635124:pl:ta:p1:p2:ac:ap1t1:neg;ws=&gclid=COGc7Pfb-rACFTMhtAodQmXnmw

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Campingtips Frankrijk Empty Re: Campingtips Frankrijk

Bericht  Lavendel ma 2 jul 2012 - 0:37

Thanks Ooh La La, het mag best een grote camping zijn (hebben we tenminste veel mensen te kijken Laughing ). Ooh en het liefst een camping zonder al te veel challetjes, stacaravans ed. Ik vind dat er altijd zo onsfeervol uitzien op een camping. Nog meer tips?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Campingtips Frankrijk Empty Re: Campingtips Frankrijk

Bericht  Koffieleut ma 2 jul 2012 - 4:08

Aan de zuidkust zit ook een mooie camping. De camping zit in het zeer toeristische St Aygulf, daar moet je wel van houden. De camping is erg groot, er zijn (volgens mij) 2 rijtjes met chalets en stacaravans, verder allemaal kampeerplekken. Als je de camping afloopt loop je zo allerlei winkeltjes en restaurantjes in, en je loopt ook zo het strand op. De camping heet St Aygulf Plage.

Wij zijn hier maar een paar dagen geweest, omdat we graag naar Monaco wilden (goed te doen vanaf de camping) en niet van dat hele toeristische houden. Maar hebben ons wel heel goed vermaakt.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Campingtips Frankrijk Empty Re: Campingtips Frankrijk

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 3:57

Ohh! Wat leuk! Ik kan je aanraden om de campinggids te kopen van de ANWB, daar staan alle campings in, prijzen en wat voor faciliteiten ze hebben. Is leuk om alvast wat te orienteren en handig onderweg (als je op de bonnefooi gaat).

We hadden vorig jaar 2 hele leuke campings ik weet alleen hun namen niet meer. Zo stom! We gaan ook weer kamperen dit jaar, joepie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Campingtips Frankrijk Empty Re: Campingtips Frankrijk

Bericht  Lavendel di 3 jul 2012 - 3:59

Ja die campinggids hebben we ook altijd mee. Alleen dan een oude versie van 2007 ofzo haha. Maar het is toch lastig om echt een leuke eruit te pikken. Dus ervaringen zijn altijd beter smile
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Campingtips Frankrijk Empty Re: Campingtips Frankrijk

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 4:02

Ja snap ik, is ook super lastig!

Als je lekker mensen wilt kijken, weet ik trouwens wel een leuke camping voor je! Le merle roux in Baix. Zijn vrienden van mijn ouders (Nederlands) en echt heel erg leuke camping. Mooie grote plekken, super mooi zwembad, prima en gezellig restaurant en leuke omgeving. Het is alleen wel echt alleen maar Nederlands haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Campingtips Frankrijk Empty Re: Campingtips Frankrijk

Bericht  litllejoy di 3 jul 2012 - 22:33

Wij zijn in juni 2012 naar Frankrijk geweest, (naar Champagne, Auvergne, Ardeche & Languedoc).
Dit waren de beste campings:

http://www.zoover.nl/frankrijk/rhone-alps/tournon-ardeche/les-acacias/camping

Ik vond dit een heerlijke camping. In de beoordelingen staat een aantal keer dat het sanitair niet schoon zou zijn, maar dit heb ik helemaal niet mee gemaakt.


http://www.mediterranee-plage.com/

Ook erg leuke camping. Hier is wat meer te doen en meer toeristisch.

litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Campingtips Frankrijk Empty Re: Campingtips Frankrijk

Bericht  Schaapke wo 4 jul 2012 - 2:59

Wij zijn vorig jaar naar de Alpen geweest, is dat Zuidelijk genoeg voor je? Wij zaten op een kleine camping met meer in een super leuk dorpje.
Misschien is het wat voor jullie?

http://www.camping-le-curtelet.com/

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Campingtips Frankrijk Empty Re: Campingtips Frankrijk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum