prive bericht facebook
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
prive bericht facebook
Als je een prive bericht aan iemand stuurt via facebook die geen vriend van je is maar je verwijderd het bericht wel naar een paar dagen bij je eigen prive berichten. Gaat dat het bericht bij de andere persoon ook automatisch we als diegene hem nog niet gelezen heeft?
Groetjes Ise
Groetjes Ise
Gast- Gast
Re: prive bericht facebook
Ik denk het niet eerlijk gezegd.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
gelukkig.
Ik denk dat namelijk omdat ik geen antwoord krijg steeds.
Ik denk dat namelijk omdat ik geen antwoord krijg steeds.
Gast- Gast
Dat is niet vreemd.
Als hij/zij geen vriend is, komt het bericht in 'overige berichten' terecht en dat zie je niet, totdat je eens een keer op 'alle berichten bekijken' klikt en daarna op 'overige'.
Als hij/zij geen vriend is, komt het bericht in 'overige berichten' terecht en dat zie je niet, totdat je eens een keer op 'alle berichten bekijken' klikt en daarna op 'overige'.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Jullie zijn geen vrienden, dus ook dat bericht zal in overige terecht komenIse schreef:bedankt rush dus kan het best opnieuw een bericht sturen?
Rush- Lady Post-a-lot
Da's bij mij nooit Rush, krijg vaak berichten van vreemden en die komen gewoon in de normale inbox? Bij komen alleen berichten van groepen of facebook paginas die ik leuk vind in overige.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Oh echt? Misschien heb ik het dan anders ingesteldBabydoll schreef:Da's bij mij nooit Rush, krijg vaak berichten van vreemden en die komen gewoon in de normale inbox? Bij komen alleen berichten van groepen of facebook paginas die ik leuk vind in overige.
Dan is het dus alsnog afwachten waarin diegene het krijgt ben ik bang. Maar misschien is de kans dan wel groter dat ze in de normale inbox komen!
Rush- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe kun je reageren op een bericht ??
» Bericht voor wie Facebook al sinds 2009 heeft
» Bericht van DUO
» Out of office bericht
» Vaag bericht
» Bericht voor wie Facebook al sinds 2009 heeft
» Bericht van DUO