Bericht van DUO
+4
Atelier Madame
madam
girli
M@niek
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bericht van DUO
Ik kreeg vandaag een mailtje van duo, iets over studiefinanciering vvoor 2013. Maar nu kan ik dit mailtje niet openen en ben erg nieuwsgierig.
Iemand ook zoiets gehad? Gaat het om hoeveel studiefinanciering je krijgt in 2013?
Iemand ook zoiets gehad? Gaat het om hoeveel studiefinanciering je krijgt in 2013?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Bericht van DUO
Bedragen zijn al bekend: http://www.ib-groep.nl/particulieren/themas/studiefinanciering_2013.asp
Geen idee of dat ook in de e-mail staat. Kun je zoiets ook niet vinden bij mijn DUO?
Geen idee of dat ook in de e-mail staat. Kun je zoiets ook niet vinden bij mijn DUO?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik kan niet inloggen omdat het met sms functie gaat en heb sindskort een ander nummer dus moest het eerst veranderen en nu wachten op de brief van digi-d.
Ik kan me ook ziets herinneren van vorig jaar. Ik studeer in het buitenland, misschien is dat de reden dat ik zo mailtje krijg.
Ik kan me ook ziets herinneren van vorig jaar. Ik studeer in het buitenland, misschien is dat de reden dat ik zo mailtje krijg.
M@niek- Ratel
Ik heb het mailtje ook gehad. Staat een berekening in voor 2013. Hoeveel stuffie je ontvangt. En bij mij stond er nog bij dat ik vanaf 1-10-13 geen recht meer heb op studenten OV.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
oo balen weet je ook waarom je geen recht meer hebt op ov?
Ik krijg een ov vergoeding ipv ov.
M@niek- Ratel
+1 bij mij ook. Niets bijzonders.madam schreef:Ik heb het mailtje ook gehad. Staat een berekening in voor 2013. Hoeveel stuffie je ontvangt. En bij mij stond er nog bij dat ik vanaf 1-10-13 geen recht meer heb op studenten OV.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
M@niek schreef:oo balen weet je ook waarom je geen recht meer hebt op ov?
Ik studeer in september 2013 af. Vandaar dat het OV recht daarna stopt. Ik ga mijn OV kaartje dan echt missen:cry:
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
madam schreef:M@niek schreef:oo balen weet je ook waarom je geen recht meer hebt op ov?
Ik studeer in september 2013 af. Vandaar dat het OV recht daarna stopt. Ik ga mijn OV kaartje dan echt missen:cry:
ah vandaar! Maar wel lekker je diploma
M@niek- Ratel
De ns heeft nu een actie dat je nog een jaar lang met 40% korting kan reizen. Volgens mij hebben ze dat al een paar jaar dus helemaal Cold Turkey afkicken hoeft niet .
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Yasmin schreef:klopt ja! je krijgt ook nog 2 dagkaarten erbij en nog kortingsbonnen
Kreeg, vanaf 1 oktober krijg je die dagkaarten niet meer! Ik heb het net voor die datum aangevraagd
Nog een tip trouwens: het voordeelurenabonnement zoals ze het nu uitgeven, bestaat niet meer. Als je dit dus na een jaar verlengd (voor 60 euro per jaar oid) dan blijf je dezelfde voorwaarden houden. Als je niet verlengd en uiteindelijk weer een kortingskaart neemt, kom je op een Dal-voordeeluren abonnement (50 per jaar geloof ik).
Het verschil is dat je met de eerste altijd korting hebt na 9.00 uur en in de weekenden, maar bij de tweede heb je alleen korting buiten de spits (9.00-16.00 en na 19.00 ofzo). Dus als je vaak in spits met korting wil reizen, kan je beter je voordeelurenabonnement verlengen!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Ja, hier ook bericht gehad. Mijn aanvullende beurs zakt van €180 per maand naar €16 per maand.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Minx schreef:De ns heeft nu een actie dat je nog een jaar lang met 40% korting kan reizen. Volgens mij hebben ze dat al een paar jaar dus helemaal Cold Turkey afkicken hoeft niet .
Ja klopt, is erg fijn!! Je krijgt er sowieso ook twee gratis dagkaarten bij.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
тыквашка schreef:Minx schreef:De ns heeft nu een actie dat je nog een jaar lang met 40% korting kan reizen. Volgens mij hebben ze dat al een paar jaar dus helemaal Cold Turkey afkicken hoeft niet .
Ja klopt, is erg fijn!! Je krijgt er sowieso ook twee gratis dagkaarten bij.
Niet meer vanaf 1 oktober!
Kortingskaart:
- 1 jaar lang*;
- 40% korting op al je treinreizen na 09.00 uur en in het weekend;
- in het weekend en in de zomermaanden juli en augustus geldt de korting zelfs de hele dag;
- met deze kortingskaart kun je reizen op saldo. Zorg voor voldoende saldo (tenminste 10 euro) op je kaart en check in en uit;
- Het aanbod heeft een waarde van € 60.
Deze actie is geldig tot 3 maanden na beeindiging van je studentenreisproduct.
* Tegen het einde van dit jaar ontvang je vanzelf een nieuw aanbod van NS.
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Soortgelijke onderwerpen
» Vaag bericht
» Hoe kun je reageren op een bericht ??
» Out of office bericht
» prive bericht facebook
» Bericht collegegeld Studielink
» Hoe kun je reageren op een bericht ??
» Out of office bericht