Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nu snap ik het

4 plaatsers

Ga naar beneden

Nu snap ik het Empty Nu snap ik het

Bericht  Tania do 14 jun 2012 - 1:18

Waarom mensen me altijd zo raar aankeken als ik zei dat ik geen tijd meer had om dingen in huis te doen toen J. baby was. Ik kreeg dan te horen dat dat wel mee zal vallen, dat ik hem dan maar 'gewoon' in de box/bed moest leggen, dat dat nog veeeel erger zou zijn als hij groter was enz. Nou wat was ik blij toen hij 8/9 maanden was en eindelijk 2 uurtjes sliep op een dag in zijn bedje. Ik had eindelijk weer tijd om wat te doen.

Vandaag is J. naar de gastouder en ben ik samen met M. thuis. Ik heb al een stuk of 5/6 wassen weggevouwen, alle was weggewassen, de bovenverdieping opgeruimd, wat kleine klusjes gedaan (stopcontacten beveiligen enz), net even gewandeld, naar het postkantoor en de apotheek geweest, tussendoor natuurlijk flesjes gegeven en geknuffeld en gespeeld en nu ligt ze weer even in bed. Over een kwartiertje ga ik de was van de afgelopen 3 maanden wegstrijken en dan ben ik er wel klaar mee denk ik.

Natuurlijk had ik wel al door dat J. wat meer aandacht nodig had (heeft) dan andere kindjes maar ik weet nu zeker dat dat niet aan mijn lag. Ik doe met M. precies hetzelfde maar die is gewoon zo veel makkelijker, slaapt meer, kan zichzelf even vermaken enz. Ik vind het zo verbazend hoeveel ze verschillen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu snap ik het Empty Re: Nu snap ik het

Bericht  Susan do 14 jun 2012 - 1:23

Maar dan nog hoeven mensen niet raar te kijken of te zeggen dat het wel mee zal vallen, vind ik, daar kun je toch niet over oordelen bij een ander?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tania do 14 jun 2012 - 1:27

Susan schreef:Maar dan nog hoeven mensen niet raar te kijken of te zeggen dat het wel mee zal vallen, vind ik, daar kun je toch niet over oordelen bij een ander?

Nee daar heb je ook gelijk in.
Maar ik had daardoor toch altijd een beetje het idee dat ik dan wel iets fout zou doen ofzo. Andere mensen deden fluitend hun huishouden en ik was al blij als ik op een dag niet meer rommel had gemaakt dan dat er 'smorgens lag laughcry

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 1:27

Hier is t precies omgekeerd en snap ik nu dus ook dat je gerust de hele dag met je baby bezig kunt zijn Razz

Gast
Gast

Bericht  Tania do 14 jun 2012 - 1:30

Laurientje85 schreef:Hier is t precies omgekeerd en snap ik nu dus ook dat je gerust de hele dag met je baby bezig kunt zijn Razz

Ja dan heb jij het nog zwaarder. Ik ben heel blij dat ik ze in deze volgorde gekregen heb Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Susan do 14 jun 2012 - 1:32

Ik hoor op zich zo vaak dat mensen nergens aan toe komen met een baby dat dat toch echt niet vreemd is. Ik denk dat veel mensen die dat helemaal niet kunnen begrijpen nog geen kinderen hebben of kinderen die allang groter zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happydobby do 14 jun 2012 - 1:43

Ik had hetzelfde met M. Ik kwam ook niet aan veel dingen toe, M huilde vaak in de box en ik wilde hem niet laten huilen. Ik kreeg van meerdere mensen te horen dat ik hem dan maar moest laten huilen. Fijn dat jou meisje zichzelf ook kan vermaken.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  _Lana_ do 14 jun 2012 - 4:01

Wat moet dat heerlijk voor je zijn zeg! Nooit aan jezelf twijfelen als je opmerkingen krijgt. Al snap ik het wel heel goed.
Mensen kijken mij altijd raar aan als ik zeg dat ik ( nu nog ;-) ) veel tijd over heb om aan mijn huishouden te besteden. Dan denk ik ook altijd, hmm, slapen mijn kindjes niet extreem veel? Terwijl ik gewoon weet dat ze het nodig hebben. Nu denk ik alleen maar: Wat mag ik me gezegend voelen met zulke heerlijke kindertjes!

Geniet ervan!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud