Snap jij het?
+2
Mizz_S
Lejow
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Snap jij het?
Dat mensen na jaren All You Need is Love nog steeds verbaasd reageren als Robbert ten Brink hun geliefde erbij haalt?
Wie zit er vanavond ook voor de buis?
Wie zit er vanavond ook voor de buis?
Laatst aangepast door Birgit op vr 24 dec 2010 - 6:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Snap jij het?
Haha het is inderdaad wel een beetje voorspelbaar, maar ik vind het nog wel steeds heel leuk
Gast- Gast
Ik denk dat het ook vooral van de schrik komt eigenlijk.. Volgens mij ben je totaal verbouwereerd als ineens zo'n hele camera ploeg voor je snufferd staat hehe
Toch blijft het inderdaad leuk
Toch blijft het inderdaad leuk
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Datzelfde heb ik altijd bij Vermist. Als je de laatste van de uitzending bent laten ze die familie altijd overkomen. En nog hebben die mensen niets door. Het is een live programma en je weet tot hoe laat het duurt, dus dat heb je dan toch door?
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Misschien is het gewoon "eerst zien, dan geloven"!
Ik ga zeker weer kijken vanavond, ik verheug me er al de hele week op
Ik ga zeker weer kijken vanavond, ik verheug me er al de hele week op
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
oeh, komt dat er vanavond op? Hoelaat en welke zender? Dan zorg ik dat ik alles klaar heb staan tegen die tijd
Gast- Gast
Birgit schreef:Nee, het is tussendoor ook weleens op een andere zender geweest
Oh echt? Dan heb ik niks gezegd Maar het is dus op RTL4, om half negen
Gast- Gast
Vanaf februari trouwens weer regelmatig op tv. Robbert vond dat het terug op tv moest.
Gast- Gast
Wij gaan vanavond ook kijken. Ik vind dat heerlijk op kerstavond! Of het leuk blijft als het weer vaak op tv komt, weet ik niet, het is natuurlijk wel allemaal heel voorspelbaar idd.
Gast- Gast
Jaaah, ik ga ook weer kijken, verheug me er al dagen op
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Darcy schreef:Birgit schreef:Nee, het is tussendoor ook weleens op een andere zender geweest
Oh echt? Dan heb ik niks gezegd Maar het is dus op RTL4, om half negen
oké, RTL4 dus, eerst goede tijden en dan kunnen we 'm zo laten staan Ik heb mijn man al even mede gedeeld dat we straks all you need is love gaan kijken
Gast- Gast
Ik zal mijn huis dit jaar even opruimen en wat fatsoenlijks aantrekken, want stel je voor dat dit jaar het jaar is dat RdB eindelijk op de stoep staat.
Wishfull Thinking!
Maar ik snap inderdaad nooit dat ze niet doorhebben dat wanneer ze naar een show van RdB gaan, en een vriend in het buitenland hebben, dat de kans aanwezig is dat hij achter de deur staat. Of dat RdB je aanspreekt, dan moet er toch een lichtje gaan branden? Maar ik denk dat ze denken:"Eerst zien, dan geloven".
Wishfull Thinking!
Maar ik snap inderdaad nooit dat ze niet doorhebben dat wanneer ze naar een show van RdB gaan, en een vriend in het buitenland hebben, dat de kans aanwezig is dat hij achter de deur staat. Of dat RdB je aanspreekt, dan moet er toch een lichtje gaan branden? Maar ik denk dat ze denken:"Eerst zien, dan geloven".
Gast- Gast
Ik denk dat je stiekem wel hoopt maar niet durft uit te spreken. Dat je het tevens eerst moet zien en dan geloven. Dat soort dingen. Leuk verhaal trouwens, vrienden van mij zouden dit jaar ook apart zijn. Zij in Amerika en hij in NL. Maar ze hebben nu een wedstrijd van Nivea gewonnen waar je kon stemmen (vreselijk maar ze hebben gewonnen haha!) en gaan ze elkaar waarschijnlijk toch zien met oud en nieuw. Hoe leuk voor ze!
Ik vind All You Need is Love trouwens niet meer zo leuk. Het is echt van 'Hier is Truus en Truus moet zonder Piet want die zit in Oekoeboekoe. Verrassing! Hier is Piet! *huilen* *blij*' NEXT! Ik irriteer me aan dat tempo de laatste jaren dus ik denk niet dat ik ga kijken.
Ik vind All You Need is Love trouwens niet meer zo leuk. Het is echt van 'Hier is Truus en Truus moet zonder Piet want die zit in Oekoeboekoe. Verrassing! Hier is Piet! *huilen* *blij*' NEXT! Ik irriteer me aan dat tempo de laatste jaren dus ik denk niet dat ik ga kijken.
Gast- Gast
Ik moet vooral lachen om Robert ten Brink met z'n 'Merrie Christmus he'. Vooral als je erop let, dan blijkt hij het elke 5 minuten te zeggen.
En mijn man moet er altijd van huilen (en ik meestal ook wel )
Gast- Gast
Hahah,..Lilith schreef:Ik moet vooral lachen om Robert ten Brink met z'n 'Merrie Christmus he'. Vooral als je erop let, dan blijkt hij het elke 5 minuten te zeggen.
Gast- Gast
Ik ga wel kijken Kan wel een beetje echte romantiek gebruiken op dit moment.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Lagom schreef:Ik denk dat je stiekem wel hoopt maar niet durft uit te spreken. Dat je het tevens eerst moet zien en dan geloven. Dat soort dingen. Leuk verhaal trouwens, vrienden van mij zouden dit jaar ook apart zijn. Zij in Amerika en hij in NL. Maar ze hebben nu een wedstrijd van Nivea gewonnen waar je kon stemmen (vreselijk maar ze hebben gewonnen haha!) en gaan ze elkaar waarschijnlijk toch zien met oud en nieuw. Hoe leuk voor ze!
Oh dat heb ik ook inderdaad!
In den beginnen... toen leefde je helemaal mee en zat je bijna te juichen als die persoon binnen kwam en iedereen sentimenteel werd. Nu moeten er inderdaad zoveel mogelijk mensen in 1 aflevering bij elkaar gebracht worden. Maak er dan lekker twee van, of doe in de zomer weer eens een aflevering ofzo. Want opzich blijf ik het een leuk programma vinden.
Vanillivi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Nu snap ik het
» Oke dit snap ik niet.
» Ik snap het niet
» Wat snap jij niet?
» Ik snap er niks van...
» Oke dit snap ik niet.
» Ik snap het niet