Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Banden verstellen Maxi Cosi Priori.

4 plaatsers

Ga naar beneden

Banden verstellen Maxi Cosi Priori. Empty Banden verstellen Maxi Cosi Priori.

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 21:09

Ik wilde de banden van de autostoel een tandje omhoog zetten.

Nu had ik het al bijna voor elkaar tot het deel dat in de stoel zelf zeg maar verstelt moet worden.
In de rugleuning dus.

Want dit:
Banden verstellen Maxi Cosi Priori. Foto-YKUMJHLB

Past hier dus echt niet door...
Banden verstellen Maxi Cosi Priori. Foto-KUPKBNJO

En dat slotdeel zeg maar, kan ik ook niet over die gesp heen schuiven....

Oh en ja, ik heb een uitleg ergens maar weet zo 1,2,3 niet waar.
En hier zijn vast wel mama's die de banden al eens vertsteld hebben gok ik Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Banden verstellen Maxi Cosi Priori. Empty Re: Banden verstellen Maxi Cosi Priori.

Bericht  Thunder zo 3 jul 2011 - 21:34

Waar de banden achter de rugleuning bij elkaar komen zitten ze verbonden middels een gesp. Daar haal je die twee van los en die kun je dan zo via de voorkant door de gaten trekken. Dan doe je ze door het gewenste gat weer terug en maak je ze weer vast aan die gesp achter de rugleuning.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Banden verstellen Maxi Cosi Priori. Empty Re: Banden verstellen Maxi Cosi Priori.

Bericht  Happydobby zo 3 jul 2011 - 21:37

Volgens mij kan je op de maxi cosi site een filmpje bekijken hoe je dat doet. Ik heb een filmpje bekeken van de cabriofix en weet nu precies hoe het werkt.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 21:59

Rataplan schreef:Waar de banden achter de rugleuning bij elkaar komen zitten ze verbonden middels een gesp. Daar haal je die twee van los en die kun je dan zo via de voorkant door de gaten trekken. Dan doe je ze door het gewenste gat weer terug en maak je ze weer vast aan die gesp achter de rugleuning.

Maar je zit met die schouderbeschermers. En er loopt nog een band doorheen....
Die krijg ik dan niet omhoog.

Op de site van MC heb ik nu wel een handleiding maar dat is ook niet echt duidelijk.
Via Youtube is het een ander systeem....

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 22:31

Gelukt!

Gast
Gast

Bericht  Darius zo 3 jul 2011 - 23:50

Nou fijn dat het gelukt is! Hier was het bijna op een scheiding uitgelopen. smile
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 23:53

Hahaha Darius!
Daarom heb ik gewacht tot mij nman weg was :P

Nee, maar het is echt een gepiel zeg! Verschrikkelijk!

Gast
Gast

Bericht  Darius ma 4 jul 2011 - 0:00

Ik heb er in mijn eentje echt niet het geduld voor, dus hij moest wel meehelpen. Er moet nu eigenlijk een nieuwe badstof hoes om. Moet ik nog even op een tactisch moment ter sprake brengen....
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Dolphinne ma 4 jul 2011 - 1:16

Dat is inderdaad een rotwerkje! Al lukt het wel met de gebruiksaanwijzing ernaast. Heb jij er niet zo'n boekje bijgekregen waar het instaat? Die zit achter het luikje aan de achterkant verstopt hier.

Eigenlijk zou ik hier de badstofhoes er weer omheen moeten doen. Heb hem er een paar maanden geleden een keer afgehaald om hem te wassen. Maar heb nog geen zin gehad hem er weer omheen te doen.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 1:18

aaaarggghhh!!! Inderdaad!!!!
De badstof hoes!!!!! Shitterdeshit! die ligt dus nog in de kast laughcry

Ja, ik had wel een gebruiksaanwijzing... Ergens...
In de MC zat ie wel achter zo'n klepje maar bij de autostoel niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 1:28

Zo'n hoes wil ik ook nog aanschaffen. Heb net wel de riemen een tandje hoger gedaan.

Is het intussen al gelukt?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 1:29

Ja hoor.

Gelukkig dat die kleine papagaai er niet is want er is heel wat gevloek aanaf gegaan laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 2:17

Bij mij ging het wonder boven wonder zonder gevloek hahaha. Maar binnenkort alles weer los, heb via internet een compleet nieuwe bekledingsset besteld.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: