Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe was jouw eerste zoen?

+40
mzcharlotte
-Belle-
Guus
Evalynn
SoGood
May
Rovine
ijsjemeisje
Susan
RYW
Bliss
Suus
Lady Starstruck
heartsdale
Rouxxxe
Sarah1985
Leine
Chocolate Cookie
Arwyn
Carra
tuttebel
Lenthe
Caroow
Puggle
Blond
Bazinga
Caramba
Mida4you
Tabbert
PrimaBella
Atelier Madame
Snoes
Benthe
SuperGrover
Burn
Rush
Minx
slaatje
Ooh La La!
Rumble
44 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  heartsdale do 14 jun 2012 - 5:01

Vreemd, het was met een meisje en onze tanden kwamen tegen elkaar aan.

Later toen we allebei meer ervaren waren konden we er om lachen.
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  Lady Starstruck do 14 jun 2012 - 5:11

Vreselijk. Hij miste een paar tanden en kon niet zo goed zoenen. En ik werd ook zomaar ineens out of nowhere door hem gekust Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  Suus do 14 jun 2012 - 5:13

Ik vond het smerig, hij smaakte naar sigaretten en zoenen kon hij ook niet. Ik was 16, maar dacht daarna serieus: dit nooit weer! En ik heb daarna ook 3 jaar niet meer met een jongen gezoend Laughing Maar toen werd ik zo verliefd op een jongen en toen hij mij eindelijk zoende, vond ik het hemels Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 3079029344
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 5:25

Mijn eerste zoen was goed! Gewoon lief en zacht. Geen wasmachine/speekselslierten e.d. Scheelt een hoop haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  Bliss do 14 jun 2012 - 6:30

Dat iedereen het nog zo goed weet joh! Ik kan me het moment zelf ook nog wel herinneren, ik was namelijk al ruim 18 (!! hoezo laatbloeier?!), maar hoe de zoen zelf was... Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 878948377 Volgens mij wel ok. Het was in een discotheek in Renesse in elk geval, hoe romantisch Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 394967 We hadden eerst al een tijdje staan kletsen en op een gegeven moment zoende hij me. Paar dagen later hadden we nog afgesproken in een discotheek bij mij in de buurt, hij woonde namelijk niet ver bij me vandaan. Toen hebben we weer gezoend en that's it. Tijd later kwam ik hem nog eens tegen en het was toch eigenlijk 3x niks, maar goed, ik was allang blij dat ik ein-de-lijk gezoend had!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  RYW do 14 jun 2012 - 7:38

Leine schreef:M'n eerste zoen kan ik echt niet meer herinneren.. scratch

Ik ook niet. Zal zo'n 15 jaar geleden zijn, jemig Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  Susan do 14 jun 2012 - 7:45

Oh, ik weet het nog wel heel goed, dat was op 19 april 1994, met de jongen die vanaf dat moment mijn eerste vriendje werd. Heeft vijf maanden geduurd, daarna had ik zoveel liefdesverdriet dat ik serieus dacht dat ik er nooit meer overheen zou komen. Maar die avond van die eerste zoen was wel heel romantisch, bijzonder en spannend, ik heb er toen de hele nacht niet van kunnen slapen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  ijsjemeisje do 14 jun 2012 - 7:46

Ja bahhhh het speeksel van hem liep mij langs mijn mond:shock:

5 jaar later zal ik met mijn nieuwe klas op kamp gaan. Een broer van een nieuw klasgenootje zal ons heen brengen. Dus ik stap in die auto en had haar broer niet gezien. Onderweg vroeg ik heeee ken je .... uit.... (dezelfde woonplaats) Nou zei dat meisje dat is mijn broer en die rijd nu!!!Embarassed Embarassed Embarassed
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  SuperGrover do 14 jun 2012 - 7:56

Susan schreef:Oh, ik weet het nog wel heel goed, dat was op 19 april 1994, met de jongen die vanaf dat moment mijn eerste vriendje werd. Heeft vijf maanden geduurd, daarna had ik zoveel liefdesverdriet dat ik serieus dacht dat ik er nooit meer overheen zou komen. Maar die avond van die eerste zoen was wel heel romantisch, bijzonder en spannend, ik heb er toen de hele nacht niet van kunnen slapen.
Wauw, dat klinkt echt bijzonder. Wel gek om te bedenken dat jij je eerste vriendje had toen ik pas 2 was.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  Rovine do 14 jun 2012 - 7:58

Met mijn 1e vriendje toen ik 16 was, hij was 17. Het was voor allebei de eerste zoen. We zogen helemaal aan elkaar vast en maakten van die scheetgeluiden. Hij grapte dat we de Break Out nog maar eens goed moesten lezen. Ik ben nog een half jaar met die jongen samen geweest en de tweede zoen was wel een stukje beter. smile
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  May do 14 jun 2012 - 8:01

Dat was op 29 juni 2002. Ik was net een paar maanden 14, al mijn vriendinnen hadden al gezoend en verteld dat het helemaal geweldig was. We waren op vakantie in Frankrijk, en kwamen elkaar tegen en waren beide op slag verliefd. Overdag al veel plagerijtjes met elkaar en af en toe wat stoeien. 's Avonds na het tandenpoetsen gingen we nog een rondje over de camping lopen. En op de steiger bij het meer, onder de sterren hebben we toen gezoend. Later vlak bij de tent nog een keer. De hele vakantie lang hebben we het heel leuk gehad, het afscheid was dan ook verschrikkelijk. Maar we wisten beide dat we elkaar erna niet konden blijven zien vanwege de afstand. Dus daarna kwam mijn eerste liefdesverdriet. En heb tot nu toe ook nog niet weer zo erg liefdesverdriet gehad als toen.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  Susan do 14 jun 2012 - 8:03

Rovine schreef:Met mijn 1e vriendje toen ik 16 was, hij was 17. Het was voor allebei de eerste zoen. We zogen helemaal aan elkaar vast en maakten van die scheetgeluiden. Hij grapte dat we de Break Out nog maar eens goed moesten lezen. Ik ben nog een half jaar met die jongen samen geweest en de tweede zoen was wel een stukje beter. Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 561177

Dat klinkt ook wel leuk.

Ik weet van mezelf ook nog dat ik een cd van Mariah Carey op had staan, het nummer Hero. En ik gebruikte een Lipsmacker met de smaak Passion Fruit. Ik heb die Lipsmacker nog heel lang bewaard, als ik eraan rook dan beleefde ik die avond weer. Heel veel later, toen ik een keer in Engeland was, zag ik dat ze daar nog Lipsmackers verkochten en toen heb ik gezocht naar eentje met de smaak Passion Fruit omdat ik benieuwd was of die geur nog steeds die herinnering naar boven zou brengen. Ik heb dat wel met bepaalde muziek die ik in die tijd vaak draaide en die ik later niet meer veel heb gedraaid, zoals Gaia van Valencia, Return to Innocence van Enigma en Strani Amori van Laura Pausini.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  Lenthe do 14 jun 2012 - 8:03

Ik weet ook de datum nog ja! Very Happy 6 oktober 2001 Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 8:06

De datum weet ik niet meer, ik was een jaar of 13 dat weet ik nog wel. Ik was met mijn toenmalige beste vriendin en haar ouders naar een camping in Delft en daar heb ik met een jongen van 19 gezoend, genaamd Michael. Hij was heel eng/fout & vond mij geweldig, en eigenlijk vond ik alleen de aandacht leuk. Onze eerste zoen was in het speelrek op de camping :cheering: en daarna gingen we wandelen en was ik 5 meter buiten het park en kwam de vader van die vriendin me zoeken, want hij had mijn ouders beloofd op mij te passen :nopompom: En wat ik er van vond? dat weet ik echt niet meer hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  SoGood do 14 jun 2012 - 8:13

In de nacht van 3 januari op 4 januari 2001 kreeg ik mijn eerste zoen. Very Happy

Ik was met vriendinnen een weekend weg in een vakantiehuisje van familie. We mochten geen anderen uitnodigen. Een vriendin had een vriend en had hem dus gewoon wel uitgenodigd. Hij nam weer andere vrienden mee. Die vrienden waren op zich wel nette jongens, alleen al een stukje ouder. Het was een gezellige avond met serieuze gesprekken maar ook met een hoop lol en de nodige drankjes. Die ene jongen viel me al meteen op. Hij was knap, intelligent, stukken ouder en interessant. Het werd steeds later en we besloten om te gaan slapen. Die jongens bleven ook maar overnachten.

Hij sliep tussen mij en mijn vriendin in.. Het was pikkedonker, super stil en ineens kuste hij me. Ik vond het SUPER spannend maar ik vond het wel erg leuk..

De andere dag vertelde ik het stiekem aan mijn andere vriendin die aan de andere kant van het bed had geslapen. Helaas moest ze mij berichten dat ze precies hetzelfde met hem had meegemaakt die nacht.. Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 1270000679

Ik geloof niet dat er een pakkerende smiley voor deze situatie bestaat dan die zielige cheerleader.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  Evalynn do 14 jun 2012 - 12:09

VIES. Ik was 14, ben daarna gelijk de badkamer in gerend om mijn mond te spoelen. Embarassed

Mijn volgende zoen was ongeveer pas drie jaar later...
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  Guus do 14 jun 2012 - 23:41

Susan schreef:
Rovine schreef:Met mijn 1e vriendje toen ik 16 was, hij was 17. Het was voor allebei de eerste zoen. We zogen helemaal aan elkaar vast en maakten van die scheetgeluiden. Hij grapte dat we de Break Out nog maar eens goed moesten lezen. Ik ben nog een half jaar met die jongen samen geweest en de tweede zoen was wel een stukje beter. Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 561177

Dat klinkt ook wel leuk.

Ik weet van mezelf ook nog dat ik een cd van Mariah Carey op had staan, het nummer Hero. En ik gebruikte een Lipsmacker met de smaak Passion Fruit. Ik heb die Lipsmacker nog heel lang bewaard, als ik eraan rook dan beleefde ik die avond weer. Heel veel later, toen ik een keer in Engeland was, zag ik dat ze daar nog Lipsmackers verkochten en toen heb ik gezocht naar eentje met de smaak Passion Fruit omdat ik benieuwd was of die geur nog steeds die herinnering naar boven zou brengen. Ik heb dat wel met bepaalde muziek die ik in die tijd vaak draaide en die ik later niet meer veel heb gedraaid, zoals Gaia van Valencia, Return to Innocence van Enigma en Strani Amori van Laura Pausini.

Ik heb dat ook! Mijn eerste zoen was op een hockeyfeest toen ik 15 was met een jongen uit de klas. Maar wat ik vooral nog weet was dat het nummer 'Happy' van Sita speelde. Ik beleef het moment weer zodra ik het nummer hoor.
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 0:27

Ik was net 16 en ik vond het saai. Die jongen klemde zich zowat in me vast en het was niet zo romantisch en lekker als ik het me had voorgesteld. De tweede keer zoenen, met een andere jongen, was stukken beter. Helaas was die jongen een stukje jonger en daar knapte ik in die tijd nog behoorlijk op af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  -Belle- vr 15 jun 2012 - 2:10

Vreselijk, ik dacht echt van dit nooit meer! Maar de volgende keer was ik wat minder zenuwachtig en ging het al iets beter. Volgens mij was ik een jaar of 15.
-Belle-
-Belle-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  Rumble vr 15 jun 2012 - 4:14

Aaah Susan, ik heb de eerste keer geschuifeld op 'Hero' van Mariah Carey. Ik had die cd vroeger (waar die nu gebleven is mag Joost weten) en draaide m echt scheel om dat gevoel weer terug te krijgen. Nostalgie!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  mzcharlotte vr 15 jun 2012 - 4:59

Mijn eerste zoen was bij de kastjes op mijn werk (ik was met recht een laatbloeier). Het was heel liefdevol en hij kon echt superzacht, tender maar toch gepassioneerd zoenen. Precies hoe ik het fijn vind. Jammer dat hij achteraf zo'n rotzak bleek.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  silly-one zo 17 jun 2012 - 2:35

Mijn eerste zoen was op vakantie. We zaten bij het kampvuur en het zat er aan te komen. Ik weet nog wel dat ik als eerste tegen mijn vriendin zei die mee was, dat hij niet kon zoenen Embarassed. Hij was een behoorlijke wasmachine. Later die vakantie wel betere zoenen gehad.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  Lady4 zo 17 jun 2012 - 21:44

Mijn eerste zoen was echt heel romantisch!

Ik was net een week 15 en op vakantie in Frankrijk. Hij had een vakantievriendinnetje maar dat heeft hij op een gegeven moment uitgemaakt. Hij vroeg of ik meeging een stukje wandelen en toen vertelde hij dat hij het had uitgemaakt omdat hij verliefd was geworden op mij. De volgende avond zijn we weer gaan wandelen en belanden we uiteindelijk in een hooiberg, haha. Daar hebben we voor het eerst gezoend, het was mijn eerste zoen ooit. Hij wist dat en was heel lief. We zijn de rest van de vakantie onafscheidelijk geweest. Hij ging een dag eerder weg en dat was groot verdriet. Wel heel mooi: toen ze wegreden stopte de auto ineens, hij stapte uit, rende op me af en zoende me nog een laatste keer.

God, wat heb ik daarna een liefdesverdriet gehad zeg!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 22:14

Haha, wat een lief en leuk verhaal Lady!

Mijn eerste zoen was een stuk minder romantisch. Toen ik 12 was ging iedereen altijd naar de tienerdisco "the walk in". Daar was op een gegeven moment een klasgenoot van mij die aan een vriendin had doorgegeven dat hij wel met me wilde zoenen. Ik dacht ach hij is best leuk en het moet er toch een keer van komen dus na wat moed verzameld te hebben ben ik naar hem toe gegaan en enorm awkward zitten zoenen hahahaha. Ik weet nog goed dat ik onderweg naar hem toe mijn kauwgom nog in de hand van een vriendinnetje heb gedrukt hahahaha. We hebben toen nog 2 weken verkering gehad maar dat heb ik in de gang op school uitgemaakt omdat we toch niets tegen elkaar durfden te zeggen.

Achteraf hoorde ik dat hij daar om heeft moeten huilen want hij had net allemaal leuke dingen bedacht om te doen. Hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  Lady4 ma 18 jun 2012 - 5:22

Haha, ik vind de jouwe ook erg leuk PB!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw eerste zoen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe was jouw eerste zoen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum