Slapen gaan
+7
studiebol
Papillio
Aimee
Bloem86
Darius
Printje
Slakje
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Slapen gaan
Om wat uur gaat jullie kindje of kindjes slapen? De laatste anderhalve maand is Louise van 10u naar 8u gegaan, en nu ligt ze al sinds een paar dagen om half 8 te knorren in haar speelpark (maar op dit moment wordt ze wel veel wakker 's nachts). Ze slaapt (normaal gezien dus) ook heel vast en wordt juist eens wakker voor haar speentje. Is dit normaal voor een kindje van 5 maanden?
En ik ben een beetje bang dat ze binnenkort al om 19u zal slapen, meestal ben ik dan pas thuis van werk...
En ik ben een beetje bang dat ze binnenkort al om 19u zal slapen, meestal ben ik dan pas thuis van werk...
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Re: Slapen gaan
Volgens mij sliep r toen inderdaad ongeveer van 19 uur tot 7 uur de volgende ochtend.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Tussen 19 en 20 is een heel normale tijd om naar bed te gaan voor kinderen vanaf een maand of 5 / 6 tot ze jaar of 8 / 9 / 10 zijn. Je hebt nog heel wat jaren voor de boeg, dus ik zal andere werktijden overwegen als ik jou was.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
hier gaat ze slapen als ze moe is. Soms is dat al om 18.30u al, soms pas om 21.30u.
als je dochter om half 8 al zo moe is dat ze in slaap valt, dan zou ik haar lekker naar bed brengen. Je kunt een kindje niet wakker houden omdat het voor jou anders zo jammer is dat je dan net thuis bent vind ik.
als je dochter om half 8 al zo moe is dat ze in slaap valt, dan zou ik haar lekker naar bed brengen. Je kunt een kindje niet wakker houden omdat het voor jou anders zo jammer is dat je dan net thuis bent vind ik.
Gast- Gast
Onze dochter van 2 gaat tussen 7 en half 8 naar bed! De jongste pas als wij ook gaan. Meestal na haar laatste fles.
Toen de oudste 5 mnd was ging ze rond 8u naar bed, dit is een heel tijdje zo gebleven. Denk tot zo rond de 10 maanden? Maar dat weet ik niet meer helemaal zeker!
Toen de oudste 5 mnd was ging ze rond 8u naar bed, dit is een heel tijdje zo gebleven. Denk tot zo rond de 10 maanden? Maar dat weet ik niet meer helemaal zeker!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Luuk ligt altijd tussen 7 en 8 in bed. Soms wordt hij 's avonds nog eens zo wakker dat ik hem er nog even uit haal, maar meestal slaapt hij gewoon weer na een voeding of zijn speentje. Hij wordt wel 's nachts nog minimaal 2 a 3 keer wakker en is 's ochtend ook tussen 6 en 7 weer wakker.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Mijn kinderen van 2 jaar en van 7 maanden liggen tussen 19 uur en 19.30 uur in bed.
Gast- Gast
Oh oké.
Andere werktijden kan ik niet aanvragen. Maar misschien dat ik vriendlief kan overtuigen dat ik volgend jaar al ga studeren ipv over 1 jaar.
Andere werktijden kan ik niet aanvragen. Maar misschien dat ik vriendlief kan overtuigen dat ik volgend jaar al ga studeren ipv over 1 jaar.
Slakje- Ratel
L slaapt al maanden tussen 17.30 en 19.30.
Dan slaapt ze tot een uur of 6/7, fles en weer tot half 9 vaak.
Vind het wel lastig alle eetmomenten te plannen maar ze is dan echt moe, vooral na een dag crèche.
Zou haar overigens niet in de box laten slapen, op bed is zoveel lekkerder en rustiger voor zo'n kindje, plus je hoeft haar niet wakker te maken.
Dan slaapt ze tot een uur of 6/7, fles en weer tot half 9 vaak.
Vind het wel lastig alle eetmomenten te plannen maar ze is dan echt moe, vooral na een dag crèche.
Zou haar overigens niet in de box laten slapen, op bed is zoveel lekkerder en rustiger voor zo'n kindje, plus je hoeft haar niet wakker te maken.
Gast- Gast
Ons zoontje gaat na de fles van 18.30 uur naar bed, meestal rond 19.15 uur. De ene keer gaat ie gelijk slapen, andere keer duurt het wat langer.
Dan maak ik hem om 22.00 uur wakker voor de laatste fles. Omdat ie dan erg moe is, drinkt ie de fles nooit leeg, laat meestal zo'n 60cc staan. Dan komt ie rond 6.30 uur weer voor een voeding en daarna gaat ie weer slapen als ik niet hoef te werken. Meestal slaapt hij dan nog tot ongeveer 9.00 uur.
Dan maak ik hem om 22.00 uur wakker voor de laatste fles. Omdat ie dan erg moe is, drinkt ie de fles nooit leeg, laat meestal zo'n 60cc staan. Dan komt ie rond 6.30 uur weer voor een voeding en daarna gaat ie weer slapen als ik niet hoef te werken. Meestal slaapt hij dan nog tot ongeveer 9.00 uur.
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Hier verschilt het een beetje maar tussen half 7 en half 8 liggen ze wel in bed. Langer wakker houden heeft geen zin, ze zijn dan echt moe en worden er niet gezelliger van als ze verplicht wakker moeten blijven.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
V heeft een periode gehad dat hij om 18.15-18.30 naar bed ging,en dan zag ik hem ook niet als ik had gewerkt,ik ben op zijn vroegst 18.45 thuis.Ik vond dit erg jammer,maar ik wilde niet dat mijn vriend hem langer op hield als hij moe was.Nu gaat hij rond 19.30 naar bed en dan zie ik hem na mijn werk een 45 minuten of 15 minuten(ligt er aan of ik de bus haal of niet)Slakje schreef:Om wat uur gaat jullie kindje of kindjes slapen? De laatste anderhalve maand is Louise van 10u naar 8u gegaan, en nu ligt ze al sinds een paar dagen om half 8 te knorren in haar speelpark (maar op dit moment wordt ze wel veel wakker 's nachts). Ze slaapt (normaal gezien dus) ook heel vast en wordt juist eens wakker voor haar speentje. Is dit normaal voor een kindje van 5 maanden?
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Wat mijn vader vroeger deed was als hij thuiskwam een uurtje of 2 naast mijn bedje zitten om naar me te kijken.
Hij moest om 05.00 uur naar zijn werk en kwam soms om 19 uur pas thuis. Dan had hij mij dus heel de dag niet gezien en ging dan na het eten naast mij zitten. Wat ik van mijn ouders hoor kon hij daar gerust 2 uur zitten en alleen maar kijken wat ik in mijn slaap deed
Niet dat jij dat zo moet doen hoor, maar zo deed hij dat dus vroeger
Ik zie Y. 's avonds meestal 1 uurtje. Ben rond 18 uur thuis en hij gaat iets na 19 uur naar bed.
Hij moest om 05.00 uur naar zijn werk en kwam soms om 19 uur pas thuis. Dan had hij mij dus heel de dag niet gezien en ging dan na het eten naast mij zitten. Wat ik van mijn ouders hoor kon hij daar gerust 2 uur zitten en alleen maar kijken wat ik in mijn slaap deed
Niet dat jij dat zo moet doen hoor, maar zo deed hij dat dus vroeger
Ik zie Y. 's avonds meestal 1 uurtje. Ben rond 18 uur thuis en hij gaat iets na 19 uur naar bed.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Oh Annie, dat klinkt echt zó lief!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
S krijgt 9 van de 10 keer om 7 uur de laatste fles. Daarvoor in bad of word dan gewassen.
Ik kom half 7/kwart voor 7 thuis en geef hem een kus, help met het badje en de fles word dan gegeven door zijn papa zodat ik kan eten. Vind het ook niet leuk dat ik hem dan maar heel even zie, gelukkig zijn het maar twee avonden.
Om half 8 gaat hij naar bed en word dan tussen 6:00/7:00 uur wakker.
Ik kom half 7/kwart voor 7 thuis en geef hem een kus, help met het badje en de fles word dan gegeven door zijn papa zodat ik kan eten. Vind het ook niet leuk dat ik hem dan maar heel even zie, gelukkig zijn het maar twee avonden.
Om half 8 gaat hij naar bed en word dan tussen 6:00/7:00 uur wakker.
Langer wakker houden zal ik sowieso niet doen, hoor. Was ook niet in me opgekomen. Vind het gewoon echt zo jammer.
Slakje- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Slapen gaan
» Weer zo'n fase met gaan slapen...
» gaan jullie kindjes snel slapen?
» hoelaat gaan jullie savonds slapen?
» hoe laat gaan jullie zelf savonds slapen?
» Weer zo'n fase met gaan slapen...
» gaan jullie kindjes snel slapen?
» hoelaat gaan jullie savonds slapen?
» hoe laat gaan jullie zelf savonds slapen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: