Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! - Pagina 2 Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Rumble vr 15 jun 2012 - 4:06

Caribbeanlover schreef:Had het er met m'n man over en hij vind het onzin dat ik dat elke week wil doen als anderen buiten de buurman om nooit wat doen. Hij heeft wel gelijk eigenlijk en zei dat 1x in de 2 mnd meer dan genoeg is. Het is een gedoe omdat het stofzuigersnoer net te kort is en er bovendien steeds uit het stopcontact gaat.

Overigens maakt de buurman/zijn echtgenoot eerder denk ik het portiek ook niet zo vaak schoon volgens mij.

Heb je geen verlengsnoer in huis?

Ik zou het ook wel willen doen, maar dan wel dat iedereen in het complex aan de beurt komt. 1 x per week is idd te veel. Met z'n hoevelen wonen jullie in dat complex? Kunnen jullie geen rooster opstellen?
En betaal je daar trouwens geen servicekosten voor?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! - Pagina 2 Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Caribbeanlover vr 15 jun 2012 - 10:18

Rumble schreef:
Caribbeanlover schreef:Had het er met m'n man over en hij vind het onzin dat ik dat elke week wil doen als anderen buiten de buurman om nooit wat doen. Hij heeft wel gelijk eigenlijk en zei dat 1x in de 2 mnd meer dan genoeg is. Het is een gedoe omdat het stofzuigersnoer net te kort is en er bovendien steeds uit het stopcontact gaat.

Overigens maakt de buurman/zijn echtgenoot eerder denk ik het portiek ook niet zo vaak schoon volgens mij.

Heb je geen verlengsnoer in huis?

Ik zou het ook wel willen doen, maar dan wel dat iedereen in het complex aan de beurt komt. 1 x per week is idd te veel. Met z'n hoevelen wonen jullie in dat complex? Kunnen jullie geen rooster opstellen?
En betaal je daar trouwens geen servicekosten voor?

Er zijn 4 woningen. Ik ga niet moeilijk zitten doen met een verlengsnoer, dan ben ik daar langer mee bezig dat het stofzuigen zelf. Wil best een beetje moeite doen, maar niet teveel en zeker niet als anderen niks doen. Ik weet niet hoe dat zit met servicekosten?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum