Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een mega grote spin....

+14
Alex
Bubbelicious
Fayebella
mezzoforte
Evalynn
Raindrop
Kowalski
Puggle
Toet
loura
Sushi
Mees
ellibre
heartsdale
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Een mega grote spin.... - Pagina 2 Empty Re: Een mega grote spin....

Bericht  mezzoforte ma 11 jun 2012 - 10:18

Chipp schreef:
Zusje schreef:Ik wist niet dat we zulke grote spinnen in NL hadden, vind ze verder niet eng ofzo en zie elke dag wel dit soort beesten voorbij komen. Ik hoef ze niet in bed natuurlijk maar buiten vind ik ze wel leuk. Dit is de grootste die ik tot nu toe zag Very Happy. Zal hem onder een spoiler plaatsen voor degene die het niks vinden Very Happy:

Spoiler:

Waarom? Waarom? Waarom wint mijn nieuwsgierigheid het toch altijd? laughcry

+1.

Ik ben doodsbang voor spinnen, echt zelfs voor de meeste lullige spinnetjes. En alsnog ga ik kijken.... Cry
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 10:24

Reva schreef:
Kowalski schreef:
Lotje schreef:Ik zou wel een prop in je stofzuiger doen, anders kruipt die er volgens mij zo weer uit.

Tenminste dat doe ik altijd wel.

Laughing

Zag jij in gedachten ook Lotje uit de stofzuiger kruipen? Een mega grote spin.... - Pagina 2 394967
Question

Gast
Gast

Bericht  Fayebella ma 11 jun 2012 - 11:11

Raindrop schreef:Volgens mijn vriend loopt die spin de stofzuiger uit. Ik zou spinnen vangen en buiten zetten ipv opzuigen/doden.

Maar die spinnen stikken toch in het stof wat er al in de zak zit? Die kruipen er echt niet zomaar uit.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bubbelicious ma 11 jun 2012 - 19:16

Spinnen zijn letterlijk levensgevaarlijk Neutral

Vanochtend tijdens het autorijden zat er op 5 cm van mn hoofd. Ik heb het letterlijk uitgegild (alsof dat helpt, als je alleen in de auto zit) dus ik mn raam open, er proberen uit te gooien met een boekje. Valt ie ergens op de grond pale Nu zit hij dus nog steeds ergens in mijn auto.

Bleghhhhh ik haat spinnen. Oh en dit was echt geen kleintje laughcry
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 20:45

Fayebella schreef:
Raindrop schreef:Volgens mijn vriend loopt die spin de stofzuiger uit. Ik zou spinnen vangen en buiten zetten ipv opzuigen/doden.

Maar die spinnen stikken toch in het stof wat er al in de zak zit? Die kruipen er echt niet zomaar uit.

Wel dus.
Mijn moeder had eens zo'n hele dikke zwarte opgezogen, en uit voorzorg de stofzuiger in de schuur gezet. Mooi dat de volgende morgen er een dot stof op de grond lag. Toch een teken dat dat beest er uit is gekropen... :O

En ja, ik kon me ook niet bedwingen Zusje, bah! Waar leven die spinnen?? Hoop dat het gewoon toeval was en er niet meer van zijn in nl... laughcry

Gast
Gast

Bericht  Alex ma 11 jun 2012 - 20:50

Reva schreef:
Kowalski schreef:
Lotje schreef:Ik zou wel een prop in je stofzuiger doen, anders kruipt die er volgens mij zo weer uit.

Laughing

Zag jij in gedachten ook Lotje uit de stofzuiger kruipen? laughcry

lol!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 21:58

Alex schreef:
Reva schreef:
Kowalski schreef:

Laughing

lol!
Rare opmerking of niet vd stofzuiger als meerdere hem maken confused

Gast
Gast

Bericht  Kowalski ma 11 jun 2012 - 22:00

Lotje schreef:
Alex schreef:
Reva schreef:
Kowalski schreef:

Laughing

Zag jij in gedachten ook Lotje uit de stofzuiger kruipen? Een mega grote spin.... - Pagina 2 394967

lol!
Rare opmerking of niet vd stofzuiger als meerdere hem maken Een mega grote spin.... - Pagina 2 878948377

Ah joh, chill! Het gaat niet om die opmerking, het gaat gewoon om wat meligheid gisteravond! Trek het je niet aan, heeft niets met jouw reactie te maken, meer met onze interpretatie (en fantasie)Een mega grote spin.... - Pagina 2 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Discordia ma 11 jun 2012 - 22:01

Lotje schreef:
Alex schreef:
Reva schreef:
Kowalski schreef:

Laughing

lol!
Rare opmerking of niet vd stofzuiger als meerdere hem maken confused

Nee. Huisvrouwenhumor noemen ze dat.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 4:46

_MamaRosa_ schreef:
Fayebella schreef:

Wel dus.
Mijn moeder had eens zo'n hele dikke zwarte opgezogen, en uit voorzorg de stofzuiger in de schuur gezet. Mooi dat de volgende morgen er een dot stof op de grond lag. Toch een teken dat dat beest er uit is gekropen... :O

En ja, ik kon me ook niet bedwingen Zusje, bah! Waar leven die spinnen?? Hoop dat het gewoon toeval was en er niet meer van zijn in nl... laughcry

Dan moet ik je teleurstellen. Ik controleer bepaalde bakken voor mijn werk, buiten en volgens mij zitten ze meer wel dan niet daarin. Ik denk dat ik in 90% van die bakken dit soort knoeperds aantref. Ik was er zelf ook verbaasd over, ik zag ze daarvoor nooit maar met mijn huidige baan onwijs veel dus.

Gast
Gast

Bericht  Minx di 12 jun 2012 - 8:47

Haha ik zal hier maar niet plaatsen waar mijn ouders mee thuis kwamen vorig jaar na hun vakantie in Kroatië
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rumble di 12 jun 2012 - 9:03

Fairytale schreef:Haha ik zal hier maar niet plaatsen waar mijn ouders mee thuis kwamen vorig jaar na hun vakantie in Kroatië

Nu ben ik nieuwsgierig silent
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 9:46

Rumble schreef:
Fairytale schreef:Haha ik zal hier maar niet plaatsen waar mijn ouders mee thuis kwamen vorig jaar na hun vakantie in Kroatië

Nu ben ik nieuwsgierig silent

Kan leuk worden voor mijn zusje...Die gaat binnenkort op vakantie naar Kroatie, en sinds ze heeft gehoord wat daar leeft is ze heel bang, haha!

@zusje, ik wil ook niet weten welke bakken dat zijn..Ik hou me wel van de domme, en doe net of ze er niet zijn. Bah, ik krijg er de kriebels van!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 10:24

Je kunt hem toch onder een spoiler plaatsen (via die knop overig). Als mensen dan toch kijken, is het hun eigen schuld. Ik ben nu ook nieuwsgierig! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 20:12

Zusje schreef:

Je kunt hem toch onder een spoiler plaatsen (via die knop overig). Als mensen dan toch kijken, is het hun eigen schuld. Ik ben nu ook nieuwsgierig! Very Happy

Jij geniet er volgens mij gewoon van...Een mega grote spin.... - Pagina 2 3079029344

Wink

Gast
Gast

Bericht  Admin di 12 jun 2012 - 20:25

@MamaRosa, het zal wel een verschil van opvoeding/ interesse zijn. Ik vind insecten en spinachtigen prachtig om te zien. Ik begrijp de overdreven angst voor spinnen dan ook niet. Niet in NL in ieder geval...
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 20:27

Admin schreef:@MamaRosa, het zal wel een verschil van opvoeding/ interesse zijn. Ik vind insecten en spinachtigen prachtig om te zien. Ik begrijp de overdreven angst voor spinnen dan ook niet. Niet in NL in ieder geval...

Ik weet niet waar het aan ligt. Mijn ouders waren er beide niet bang voor,en hebben mij ook altijd voorgehouden dat er niks engs aan is, maar toch zit die angst diep in me. Ik vind vooral die poten zo eng, en dan de draden. Dat idee samen kan ik echt van gruwelen.

Ik probeer mijn angst te verbergen voor de kinderen, maar de oudste is er ook erg bang voor helaas.

Gast
Gast

Bericht  heartsdale do 14 jun 2012 - 5:59

Ik ben ook heel erg angstig voor spinnen, en ik ken weinig mensen die dat niet zijn.
Het komt volgens mij omdat ze er niet zo gezellig uitzien en als ze zich bedreigd voelen heel snel wegkruipen..

Ik ben vooral bang voor de grote poten en het haar.
En dat het mogelijk is dat ze overal inkruipen... moet er toch niet aan denken dat er een spin in mn haar kruipt of in mn bed. :shock:
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 6:34

Grote spinnen zijn ook niks voor mij, doodeng vind ik ze! Terwijl ik dan weer niet bang ben voor andere insecten en beesten (muizen, ratten, reptielen etc). En ja, ze komen zeer zeker weer uit je stofzuiger gelopen heb ik ondervonden Een mega grote spin.... - Pagina 2 2441965372 .

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: