Maximale reistijd?
+21
Kruidkoek
Sushi
Sanne
SparklingEyes
TukTuk
Rush
Blond
Atelier Madame
Caulfield
silly-one
nijntje4
Jeanette
Minx
Rouxxxe
M@niek
ellibre
Rovine
Mees
Caramba
Marin
Monte
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Maximale reistijd?
Reistijd vind ik niet erg, maar ik zou het niet leuk vinden om dagelijks pas na 6 uur thuis te komen. Dus het is voor mij ook afhankelijk van werktijden.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Heb de andere reacties niet gelezen dus weet niet of het al gezegd is, maar volgens mij valt het smorgens vanaf A'dam richting Utrecht, en 's avonds vanaf Utrecht richting A'dam heel erg mee. Mijn vader heeft een jaar lang het traject A.lmere - D.en B.osch gereden en had echt maar zelden file, het was eigenlijk 95% van de tijd dat de file aan de andere kant juist stond.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een keer een uur en 3 kwartier reistijd gehad, maar dat vond ik echt veel te veel. Ik zou zeggen max 45 a 50 minuten, desnoods een uur, maar echt niet langer.
Gast- Gast
Ik vind dat niet zoveel. De vestiging waar ik het vaakst heen moest was 90 km enkele reis en dat was prima te doen!
Gast- Gast
Ik heb niet zoveel te 'eisen', want hier in Purmerend is geen werk voor mij, richting het noorden ook niet (tegen de file in).. Ik kom dus vrij snel uit in Amsterdam... ben met alleen OV 50 tot 90 minuten... 's ochtends vaak 50 minuten omdat ik mijn aansluiting dan goed haal, 's middags vaak 90 minuten door missen aansluiting of vertraging trein.
Ik heb nu een fiets op het station staan, waardoor ik het ook 's middags in 50 minuten kan doen ..
Bij ons ben je dus vrijwel altijd om en nabij een uur bezig...
Ik heb nu een fiets op het station staan, waardoor ik het ook 's middags in 50 minuten kan doen ..
Bij ons ben je dus vrijwel altijd om en nabij een uur bezig...
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Toen ik met de trein ging, had ik 1,5 uur reistijd enkele reis. Straks ga ik met de auto, dan is het van deur tot deur een half uur. Met de tussenstop bij het kinderdagverblijf schat ik 3 kwartier onderweg te zijn. Dat is overigens alleen als er geen file staat. De terugweg kost me meestal langer, een uur ongeveer.
Ik vind het wel goed te doen. Als ik in dezelfde plaats woon als waar ik werk, dan zou ik op de fiets gaan en dan ben ik waarschijnlijk ook wel een kwartier tot een half uur kwijt. Daarnaast vind ik het altijd wel lekker om even bij te komen van het werk in de auto. Even geen gezeur om me heen, maar weer rustig opladen. Ik zou dus zeker solliciteren, Zoey. Je kunt ook altijd verder zoeken als je eenmaal een baan hebt, toch?
Ik vind het wel goed te doen. Als ik in dezelfde plaats woon als waar ik werk, dan zou ik op de fiets gaan en dan ben ik waarschijnlijk ook wel een kwartier tot een half uur kwijt. Daarnaast vind ik het altijd wel lekker om even bij te komen van het werk in de auto. Even geen gezeur om me heen, maar weer rustig opladen. Ik zou dus zeker solliciteren, Zoey. Je kunt ook altijd verder zoeken als je eenmaal een baan hebt, toch?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb nu maar tien minuten reistijd. Ik ga op de fiets en ben echt zo op mijn werk.
Nu ben ik echter aan het solliciteren en een reistijd van tien minuten vind ik niet meer. Langer dan een uur wil ik er in ieder geval niet over doen.
Nu ben ik echter aan het solliciteren en een reistijd van tien minuten vind ik niet meer. Langer dan een uur wil ik er in ieder geval niet over doen.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ligt echt aan de regio, want alleen maar file rijden is ook niks. Mijn vriend baalt ook nu van de afstand, die is zeker 1.5 uur enkele reis onderweg van DH naar A'dam, en dat is echt zonde van de tijd, als je ook al gewoon van 9 tot 5/6 moet werken.
Ik heb een reistijd van 20 minuten fietsen, en dat vind ik ook wel maximaal voor mij.
Ik heb een reistijd van 20 minuten fietsen, en dat vind ik ook wel maximaal voor mij.
Gast- Gast
Ik begin volgende maand en moet een uur rijden. Mijn huidige werk is met daglicht 20 minuten en in het donker 30 minuten (ik woon in het bos, laatste stuk naar ons huis is rustgebied en moet ik dus vrijwel stapvoets rijden omdat er in het donker veel herten, reeën zwijnen oversteken)
Ik zag er in het begin wat tegenop maar ik heb 2 jaar geleden ook een uur reistijd gehad en toen vond ik het eigenlijk wel lekker om 's ochtends rustig in auto te ontbijten, muziekje erbij en zo "wakker worden" Na mijn dienst kon ik dingen in dat uur rijden van me afzetten die in mijn dienst gebeurd waren.
Ik werk onregelmatige tijden en ga nu een route rijden waar eigenlijk nooit file staat (tenzij er een probleem is met de ketelbrug) dus ik kan ook wel lekker doorrijden.
Reken je alleen niet rijk op reiskosten want daar zit een max op, vaak moet je zelf bijbetalen, gelukkig rij ik met een dieselauto die vrij zuinig is.
Ik zag er in het begin wat tegenop maar ik heb 2 jaar geleden ook een uur reistijd gehad en toen vond ik het eigenlijk wel lekker om 's ochtends rustig in auto te ontbijten, muziekje erbij en zo "wakker worden" Na mijn dienst kon ik dingen in dat uur rijden van me afzetten die in mijn dienst gebeurd waren.
Ik werk onregelmatige tijden en ga nu een route rijden waar eigenlijk nooit file staat (tenzij er een probleem is met de ketelbrug) dus ik kan ook wel lekker doorrijden.
Reken je alleen niet rijk op reiskosten want daar zit een max op, vaak moet je zelf bijbetalen, gelukkig rij ik met een dieselauto die vrij zuinig is.
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Ik zou maximaal een uur heen en een uur terug willen reizen.
Momenteel volg ik een opleiding en nu reis ik anderhalf uur heen en anderhalf uur terug met het openbaar vervoer maar ik vind het erg vermoeiend en ben ook blij dat mijn opleiding bijna afgelopen is.
Momenteel volg ik een opleiding en nu reis ik anderhalf uur heen en anderhalf uur terug met het openbaar vervoer maar ik vind het erg vermoeiend en ben ook blij dat mijn opleiding bijna afgelopen is.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Mijn reistijd nu is twee minuten met de fiets Ik hoef alleen maar de straat over te steken en een klein stukje rechtdoor te fietsen, dan ben ik er al. Maar dit is mijn bijbaan.
Ik heb nog niet echt een maximale reistijd in mijn hoofd. Het hangt ook van mijn woon- en leefsituatie en werktijden af.
Ik heb nog niet echt een maximale reistijd in mijn hoofd. Het hangt ook van mijn woon- en leefsituatie en werktijden af.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ik reis al jaren 2x per dag een uur tot anderhalf uur, 5 dagen in de week. Over een paar maanden is het hoogstens een half uurtje
Gast- Gast
Ik heb 4 maanden 4 uur reistijd per dag gehad (2 heen, 2 terug). Dat is te overzien omdat het maar voor een bepaalde tijd is. Wat voor mij wel heel erg mee telt is wat voor baan het is en hoe de verbinding is. 1,5 in de trein met een rechtstreekse verbinding is een stuk minder erg dan een uur reistijd terwijl je 3x moet overstappen.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Op dit moment is de reistijd vanaf mijn deur tot aan het kantoor 1 uur en 1 kwartier heenreis en terug 1,5 uur. Ik reis met het OV.
Toen ik in 9 maanden 68 sollicitatiebrieven heb verstuurd, word je cirkel waarin je zoekt steeds groter. Op een langere reistijd had ik mij al voorbereid, ik had weinig keus eigenlijk.
Ga 4 dagen per week 's ochtends om 7.15 uur weg en ben om 18.45 uur weer thuis.
Toen ik in 9 maanden 68 sollicitatiebrieven heb verstuurd, word je cirkel waarin je zoekt steeds groter. Op een langere reistijd had ik mij al voorbereid, ik had weinig keus eigenlijk.
Ga 4 dagen per week 's ochtends om 7.15 uur weg en ben om 18.45 uur weer thuis.
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Maximale reistijd naar werk
» Maximale reistijd naar werk?
» Reistijd werk
» Reistijd volgens routenet
» Reistijd van Luxor theater naar Rotterdam Centraal?
» Maximale reistijd naar werk?
» Reistijd werk
» Reistijd volgens routenet
» Reistijd van Luxor theater naar Rotterdam Centraal?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: