Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips gevraagd met de eurotunnel naar engeland

3 plaatsers

Ga naar beneden

Tips gevraagd met de eurotunnel naar engeland Empty Tips gevraagd met de eurotunnel naar engeland

Bericht  Cupcake ma 11 jun 2012 - 6:51

Ik wil met mijn gezin een midweekje naar Engeland.
Omdat ik een kindje heb willen we niet met de boot maar via de euro tunnel gaan en komen we aan in folkstone?

We willen er gaan winkelen omdat dat schijnbaar zo goed kan daar. Maar welke plaats is er het beste voor?
In folkstone zelf liggen al wat winkels waaronder oa de primark maar is dat de plaats waar iedereen het altijd over heeft?

Verder willen we een hotel in Londen denk ik, ook daar willen we wat rond gaan lopen. Ligt dat ver dan Folkstone?

Tips en weetjes zijn van harte welkom! Wat moet ik zeker gaan zien, welk hotel is goed bevallen, waar kan ik het beste shoppen?
Wanneer kan ik het beste gaan?

Kom maar op met die tips Wink
Alvast bedankt.
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gevraagd met de eurotunnel naar engeland Empty Re: Tips gevraagd met de eurotunnel naar engeland

Bericht  _Lacey_ ma 11 jun 2012 - 7:30

Ik ga volgende week met de Eurostar naar Londen. Nog nooit eerder gedaan, dus ben benieuwd hoe deze manier van reizen naar Engeland me gaat bevallen. Bij mijn weten komt de Eurostar alleen aan in Londen.

Edit: ik zie nu inderdaad ook iets van Calais naar Folkestone, maar dat is niet de Eurostar.

Folkestone ligt met het OV ongeveer een uur van Londen (aldus Google Maps). Ik ken Folkestone verder ook niet.

Qua hotel is het maar net wat je eisen zijn. Wil je dichtbij het centrum zitten of vind je het geen bezwaar een stukje met de metro te moeten?
Twee jaar terug zat ik in Hotel President en dit keer ga ik naar een hostel.

Wat je in Londen moet zien? Eigenlijk gewoon lekker rondlopen daar, al weet ik natuurlijk niet of dat heel makkelijk gaat met een kindje.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gevraagd met de eurotunnel naar engeland Empty Re: Tips gevraagd met de eurotunnel naar engeland

Bericht  Cupcake ma 11 jun 2012 - 8:09

_Lacey_ schreef:Ik ga volgende week met de Eurostar naar Londen. Nog nooit eerder gedaan, dus ben benieuwd hoe deze manier van reizen naar Engeland me gaat bevallen. Bij mijn weten komt de Eurostar alleen aan in Londen.

Edit: ik zie nu inderdaad ook iets van Calais naar Folkestone, maar dat is niet de Eurostar.

Folkestone ligt met het OV ongeveer een uur van Londen (aldus Google Maps). Ik ken Folkestone verder ook niet.

Qua hotel is het maar net wat je eisen zijn. Wil je dichtbij het centrum zitten of vind je het geen bezwaar een stukje met de metro te moeten?
Twee jaar terug zat ik in Hotel President en dit keer ga ik naar een hostel.

Wat je in Londen moet zien? Eigenlijk gewoon lekker rondlopen daar, al weet ik natuurlijk niet of dat heel makkelijk gaat met een kindje.

Wij gaan met de auto op de trein, dat kost 30 euro voor de auto incl. 9 inzittenden.
We kunnen daar dus vrij met de auto reizen.
Ons kind is heel makkelijk dus dat rondlopen moet geen probleem zijn maar het scheelt als je weet waar de publiekstrekkers van leuke plekjes ed zijn anders loop je je ook mottig Wink

Hoteleisen hebben we niet echt, iig niet te prijzig.
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gevraagd met de eurotunnel naar engeland Empty Re: Tips gevraagd met de eurotunnel naar engeland

Bericht  silly-one ma 11 jun 2012 - 11:26

Qua trein, je rijdt met de auto de trein op en af en verder kom je niet echt de auto uit. Het duurt echt maar 25 minuten of zo, maar rondlopen in de trein gaat eigenlijk niet. In elk geval hebben wij het niet gedaan.
Verder ben ik toen met mijn ouders eerst naar Canteburry gereden. Heel leuk plaatsje, maar niet echt om te shoppen o.i.d.

Londen is echt maar een uurtje rijden vanaf de trein. Wij hadden een bed en breakfast buiten Londen en zijn iedere dag met de trein op en neer gegaan. Maar volgens mij moet het met de auto goed te doen zijn als je een buitenwijk van Londen pakt.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gevraagd met de eurotunnel naar engeland Empty Re: Tips gevraagd met de eurotunnel naar engeland

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 21:16

Op deze website staan verschillende grote parkeerplaatsen aan de randen van Londen waar je redelijk goedkoop kunt parkeren. Je kunt dan met de metro het centrum in.

http://www.247parking.com/



En over Londen. Het is gewoon een geweldige stad! Ik vind het al heerlijk om er gewoon rond te lopen in de verschillende wijken. Beetje te shoppen. Lekker te eten.

Verder bezienswaardigheden zoals de Towerbridge, Big Ben en die tuinen daar omheen (tenmiste volgens mij liggen die daar). Verder vind ik Notting Hill echt heel erg leuk en Camden Market. Natuurlijk even Oxfordstreet bekijken (gewoon Keten winkels maar altijd even leuk :P )

De reisgidens van 100% zjin echt heel leuk. 100% Londen.

(Ik heb thuis 100% Rome liggen en er staan echt beetje hippe dingen in, met leuke foto's op een vakantiegevoel manier beschreven). Ook plekjes waar je normaal niet zou komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gevraagd met de eurotunnel naar engeland Empty Re: Tips gevraagd met de eurotunnel naar engeland

Bericht  Cupcake di 12 jun 2012 - 0:52

Wat een leuke tips al, fijn van de parkeerplekken.

Dat ik 25 min in een auto moet zitten in een trein vind ik geen probleem, het is een goedkope reis en met mijn kleintje kan ik
niet de boot op. Veel te veel geschommel Wink

In het buitenland heb je veel grote winkels/supermarkten ala target of carrefour. Iemand een idee hoe de ketens daar heten?
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gevraagd met de eurotunnel naar engeland Empty Re: Tips gevraagd met de eurotunnel naar engeland

Bericht  _Lacey_ di 12 jun 2012 - 1:16

Woolworths.

Oh en Tesco (kon de hele tijd niet op de naam komen)

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gevraagd met de eurotunnel naar engeland Empty Re: Tips gevraagd met de eurotunnel naar engeland

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum