Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!
+18
Annemoontje
Tinus
Niekske
Sarah1985
Jade
Snoes
Ilargi
patjuhhh
Toet
Sugarfall
Bazinga
_Cyn_
Monte
Gympie
Steep
Kowalski
Blond
Rush
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Wat zal de uitkomst zijn van de wedstrijd Nederland-Duitsland?
Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!
Ik denk verlies.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
We moeten gewoon winnen!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Toet schreef:Ze zijn ook arrogant geworden! Zag je Robin van Persie en Arjen Robben lachen nadat ze een doelpunt mistte? En zijn duim omhoog steken? Flikker toch op, daar moet je niet om lachen! Doe mij dan maar Afellay, die laat tenminste zien dat hij baalt.
Anyway, ik ben nog steeds optimistisch en denk dat ze winnen!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Verlies. Ik twijfel tussen een schamele 1-0 voor duitsland of 6-0 voor duitsland.
Dit EK is voor ons volgens mij snel voorbij.
Gast- Gast
Maura schreef:Verlies. Ik twijfel tussen een schamele 1-0 voor duitsland of 6-0 voor duitsland.
Scheelt ook niet zoveel toch?
Kowalski- Ratel
ik hoop dat ze winnen. Ben gewoon een beetje zenuwachtig voor woensdag
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Sarah1985 schreef:ik hoop dat ze winnen. Ben gewooneen beetjezenuwachtig voor woensdag
Kowalski- Ratel
Kowalski schreef:Maura schreef:Verlies. Ik twijfel tussen een schamele 1-0 voor duitsland of 6-0 voor duitsland.
Scheelt ook niet zoveel toch?
Verlies is verlies.
Maar met 1-0 verliezen is moeilijker om te verkroppen, dan gewoon dik verliezen en weten dat we gewoon heeeeeeeelllll erg slecht hebben gespeeld.
Verdediging is lek, dus ik hoop dat ze aanvallend spelen en blijven spelen. Maar dat van 2 jaar geleden, dat zal wel niet meer gebeuren. Pessimist op en top.
Gast- Gast
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:
Kowalski- Ratel
Rush schreef:
Daar is mijn stiefmoeder helemaal gek op.
Niets mis mee, maar mijn smaak is het niet.
Gast- Gast
Helemaal mijn smaak!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ach, wat is smaak? Zou het er best op kunnen doen
Kowalski- Ratel
Ik hoop winst, maar ik vrees verlies... ik vind 'onze jongens' ook wel arrogant geworden, echte haantjes zijn het. Ze kunnen het echt wel, maar ze hadden volgens mij gewoon de instelling dat de wedstrijd tegen Denemarken al in the pocket was voor ze begonnen. Ik las vanmorgen in de metro het commentaar dat van Marwijk beter zijn B-elftal neer had kunnen zetten, de jongens die eigenlijk nog vechten voor speelminuten en zich willen bewijzen. Zij hadden de wedstrijd veel serieuzer genomen dan het A-elftal dat er nu stond. Zit wel iets in denk ik... ik was zeer verrast door Willems bijvoorbeeld, terwijl van Bommel stond te prutsen. Ik ben van Persie ook helemaal zat, waarom kan hij dat wat hij in de premier league kan, niet bij Oranje? Op het WK was hij ook al zwaar teleurstellend... ik hoop dat Huntelaar begint woensdag.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik heb er echt een hard hoofd in...Ik geloof het gewoon niet meer. Als je tegen Denemarken ze er niet in schiet(en dan krijg je héél veel kansen) waarom dan wel tegen Duitsland(en dan krijg je écht niet zoveel kansen) Waar ik wel 'hoop' uit put is het feit dat ik Duitsland niet echt heel goed vond tegen Portugal en dat ik NL wel goed vond spelen. Maar goed, is ook verschil van tegenstander natuurlijk.
Helaas heeft Bert al aangegeven dat hij niets zal veranderen in de opstelling. Mathijsen als uitzondering. Hij zal dus gewoon met van Persie beginnen en Hunterlaar op de bank. Hij wil gedoseerd aan gaan vallen. Je moet natuurlijk tegen de Duitsers ook niet té aanvallen gaan spelen, want dan geef je de Duitsers wel veel ruimte achterin. En dat is iets wat je ze niet moet geven.
Oh ja, en nog een laatste iets..Ik heb me enorm lopen ergeren aan het feit dat NL er niet op op zat tegen Denemarken. Ze mochten maar gewoon de bal rond laten gaan en we liepen de hele tijd achteruit te verdedigen ipv vooruit. Ik vind dat ze er nu tegen Duitsland fel op moeten gaan en ze meteen moeten storen zodat ze niks op kunnen bouwen. (maar ik ben ook maar 1 van de 16 miljoen bondscoaches )
Helaas heeft Bert al aangegeven dat hij niets zal veranderen in de opstelling. Mathijsen als uitzondering. Hij zal dus gewoon met van Persie beginnen en Hunterlaar op de bank. Hij wil gedoseerd aan gaan vallen. Je moet natuurlijk tegen de Duitsers ook niet té aanvallen gaan spelen, want dan geef je de Duitsers wel veel ruimte achterin. En dat is iets wat je ze niet moet geven.
Oh ja, en nog een laatste iets..Ik heb me enorm lopen ergeren aan het feit dat NL er niet op op zat tegen Denemarken. Ze mochten maar gewoon de bal rond laten gaan en we liepen de hele tijd achteruit te verdedigen ipv vooruit. Ik vind dat ze er nu tegen Duitsland fel op moeten gaan en ze meteen moeten storen zodat ze niks op kunnen bouwen. (maar ik ben ook maar 1 van de 16 miljoen bondscoaches )
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Denk ook dat we verliezen. Denk dat Duitsland wint met 2-1
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Kowalski schreef:Ach, wat is smaak? Zou het er best op kunnen doen
Ik hoop ook op winst!
En dan Portugal van Denemarken winnen, staat iedereen op 3 punten en dan wordt de laatste wedstrijd echt spannend!
Gast- Gast
Ik hoop dat ze winnen, maar ik ben er bang voor eerlijk gezegd.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Ik kan er natuurlijk geen zinnig woord over zeggen en dus zeg ik winnen, want ik ben graag optimistisch.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Hopelijk winst uiteraard maar heb gelijkspel ingevuld. We zullen het zien overmorgen! Ze moeten in ieder geval winnen
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Aangezien NL mijn Europees Kampioen is, zeg ik natuurlijk winst! 2-1 voor ons.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Susan schreef:Ik kan er natuurlijk geen zinnig woord over zeggen en dus zeg ik winnen, want ik ben graag optimistisch.
Goede instelling!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» ek wedstrijd via de radio volgen
» Wedstrijd winnen - Readers Digist
» Darm bacterie Duitsland
» Waar in Duitsland
» WInterbanden verplicht in Duitsland?
» Wedstrijd winnen - Readers Digist
» Darm bacterie Duitsland
» Waar in Duitsland