Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

+18
Annemoontje
Tinus
Niekske
Sarah1985
Jade
Snoes
Ilargi
patjuhhh
Toet
Sugarfall
Bazinga
_Cyn_
Monte
Gympie
Steep
Kowalski
Blond
Rush
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat zal de uitkomst zijn van de wedstrijd Nederland-Duitsland?

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Lijn111055%Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Lijn1110 55% 
[ 46 ]
Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Lijn111013%Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Lijn1110 13% 
[ 11 ]
Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Lijn111031%Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Lijn1110 31% 
[ 26 ]
 
Totaal aantal stemmen : 83
 
 

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 20:11

Wat denken jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  Rush zo 10 jun 2012 - 20:16

Ik hoop op winst en dat moet ook gewoon kunnen. We hebben geen slecht team.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  Blond zo 10 jun 2012 - 20:38

Ik hoop op winst (natuurlijk), maar ik vrees verlies.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 20:41

Op mijn werk doen we voor de wedstrijd van a.s. woensdag een mini pool, ik heb winst voor Nederland voorspeld. Ik heb er nog wel vertrouwen in. Zoals Rush ook zegt: het moet kunnen!

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Images?q=tbn:ANd9GcTZD7gBCX8iKeBNBRve-_DF-nDpNnfyyr5yFvIVxFv26UNU4ZhT1Q


















Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  Kowalski zo 10 jun 2012 - 20:48

Ik hoop op winst (duhh!), maar ik vrees het ergste! Ik heb gelijkspel gestemd, ik weet het niet, het kan echt alle kanten uit!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  Steep zo 10 jun 2012 - 21:06

Rush schreef:Ik hoop op winst en dat moet ook gewoon kunnen. We hebben geen slecht team.

+1 Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! 281626781
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  Gympie zo 10 jun 2012 - 21:15

Woo, veel vertrouwen hier. Ik ga ook voor winst.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  Monte zo 10 jun 2012 - 21:48

Ik ga voor winst, met 2-1. Ik vind dat Nederland erg goed gespeeld heeft, ze moeten ze er alleen wel inschieten. En ik denk dat woensdag NL echt een vechtersmentaliteit heeft, ze moeten wel winnen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  _Cyn_ zo 10 jun 2012 - 21:56

Optimisme ten top hier! :cheering:

NB: In plaats van 20 kansen ernaast, zou het handig zijn dat ze er een paar in schieten. :nopompom:
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  Bazinga zo 10 jun 2012 - 22:01

Chance schreef:Ik hoop op winst (natuurlijk), maar ik vrees verlies.

+1. Ik vrees voor 2-1 verlies.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 22:10

Ik denk serieus dat we dit gewoon kunnen winnen. We kunnen ze hebben, maar dan moeten we wel goed spelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  Kowalski zo 10 jun 2012 - 22:22

Ik denk ook wel dat we het kúnnen, maar ik denk dat we weer óf veel pech hebben, óf niet scherp genoeg zijn, óf gewoon strak staan van de zenuwen... Ach, laten we maar optimistisch blijven, we kúnnen het!Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! 281626781
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 22:30

Winst natuurlijk! Denken is kunnen :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  Sugarfall zo 10 jun 2012 - 22:43

Ik denk dat Nederland wel wint, ze moeten nu wel, volgens mij dachten ze tegen Denemarken dat ze het sowieso toch wel gingen winnen. Ik hoop ook dat het een boeiendere wedstrijd wordt!

Ik vind het jammer dat zoveel mensen al denken dat Nederland totaal geen kans meer heeft, het kan toch nog gewoon? Het wordt wel moeilijk, daar niet van. Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! 394967
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  Rush zo 10 jun 2012 - 22:46

Sugarfall schreef:Ik denk dat Nederland wel wint, ze moeten nu wel, volgens mij dachten ze tegen Denemarken dat ze het sowieso toch wel gingen winnen. Ik hoop ook dat het een boeiendere wedstrijd wordt!

Ik vind het jammer dat zoveel mensen al denken dat Nederland totaal geen kans meer heeft, het kan toch nog gewoon? Het wordt wel moeilijk, daar niet van. Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! 394967
In 1988 verloren we ook de eerste poule wedstrijd Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  Bazinga zo 10 jun 2012 - 22:48

Of 't wordt een doelpuntenfestijn, of 't wordt een rotzooitje omdat ze opgeven... Ik vind 't Oranje team niet echt leuk meer; ze zouden terug moeten naar een basissalaris, onder die achterlijke miljoenen en dan bonussen per doelpunt krijgen! Arrogante sukkels..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  Rush zo 10 jun 2012 - 22:49

Jop schreef:Of 't wordt een doelpuntenfestijn, of 't wordt een rotzooitje omdat ze opgeven... Ik vind 't Oranje team niet echt leuk meer; ze zouden terug moeten naar een basissalaris, onder die achterlijke miljoenen en dan bonussen per doelpunt krijgen! Arrogante sukkels..
Wel sneu voor de verdediging. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  Sugarfall zo 10 jun 2012 - 22:49

Ja inderdaad! En ik heb de wedstrijd Duitsland-Portugal gekeken, en die waren allebei echt niet ZO goed dat je er niet van kunt winnen. Tegen Denemarken was ook gewoon echt pech, geen een bal ging erin, zo frustrerend. Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! 394967

Ik hoop wel dat de opstelling vanaf het begin van de wedstrijd gewoon met Van Persie en Huntelaar is, niet weer pas in de 60e minuut.


Laatst aangepast door Sugarfall op zo 10 jun 2012 - 22:50; in totaal 1 keer bewerkt
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  Rush zo 10 jun 2012 - 22:50

Sugarfall schreef:Ja inderdaad! En ik heb de wedstrijd Duitsland-Portugal gekeken, en die waren allebei echt niet ZO goed dat je er niet van kunt winnen. Tegen Denemarken was ook gewoon echt pech, geen een bal ging erin, zo frustrerend. Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! 394967
Ja en dan heeft Denemarken ineens een slim gelukje. Die goal kwam echt uit het niks. Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  Bazinga zo 10 jun 2012 - 22:56

Rush schreef:
Jop schreef:Of 't wordt een doelpuntenfestijn, of 't wordt een rotzooitje omdat ze opgeven... Ik vind 't Oranje team niet echt leuk meer; ze zouden terug moeten naar een basissalaris, onder die achterlijke miljoenen en dan bonussen per doelpunt krijgen! Arrogante sukkels..
Wel sneu voor de verdediging. Laughing

Nouja okee ze verdelen de boel Wink Maar ik denk echt dat ze arrogant zijn geworden.. En waarom niet? Ze verdienen bakken met geld, zijn gewild bij elke club (waarbij ze wonderbaarlijk genoeg wél scoren)..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 23:30

Ik hoop natuurlijk op winst, maar ik zie dat zo snel niet gebeuren..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  Toet ma 11 jun 2012 - 0:31

Jop schreef:
Rush schreef:
Jop schreef:Of 't wordt een doelpuntenfestijn, of 't wordt een rotzooitje omdat ze opgeven... Ik vind 't Oranje team niet echt leuk meer; ze zouden terug moeten naar een basissalaris, onder die achterlijke miljoenen en dan bonussen per doelpunt krijgen! Arrogante sukkels..
Wel sneu voor de verdediging. Laughing

Nouja okee ze verdelen de boel Wink Maar ik denk echt dat ze arrogant zijn geworden.. En waarom niet? Ze verdienen bakken met geld, zijn gewild bij elke club (waarbij ze wonderbaarlijk genoeg wél scoren)..

Ze zijn ook arrogant geworden! Zag je Robin van Persie en Arjen Robben lachen nadat ze een doelpunt mistte? En zijn duim omhoog steken? Flikker toch op, daar moet je niet om lachen! Doe mij dan maar Afellay, die laat tenminste zien dat hij baalt.

Anyway, ik ben nog steeds optimistisch en denk dat ze winnen!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  Rush ma 11 jun 2012 - 0:32

Robin van Persie vind ik ook niet zo sympathiek meer.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  patjuhhh ma 11 jun 2012 - 1:07

Ik heb gestemd op winst. Hoop het gewoon zo.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  Ilargi ma 11 jun 2012 - 1:09

Chance schreef:Ik hoop op winst (natuurlijk), maar ik vrees verlies.

+1
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland! Empty Re: Voorspel de wedstrijd Nederland-Duitsland!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum