Waar in Duitsland
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Waar in Duitsland
Hoi
Er is hier al eerder een topic over geweest maar ik kan het niet terug vinden? Wij willen graag gaan kamperen met onze dochter van dan 10 maand in Duitsland. Maar welk gebied of welke camping vinden jullie nu een echte aanrader? Ik zie door de bomen het bos niet meer haha.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Er is hier al eerder een topic over geweest maar ik kan het niet terug vinden? Wij willen graag gaan kamperen met onze dochter van dan 10 maand in Duitsland. Maar welk gebied of welke camping vinden jullie nu een echte aanrader? Ik zie door de bomen het bos niet meer haha.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Waar in Duitsland
Er zijn genoeg mooie streken en gebieden in Duitsland. Zelf ben ik helemaal weg van het Sauerland en de Eiffel. Is ook prima met de auto te doen. Ik ben trouwens zelf ook nog nooit wezen kamperen in Duitsland. (wel in huisjes etc. gezeten).
Gast- Gast
Ik ben in september in Sauerland geweest en vond het er ook erg mooi. Wij zaten wel in een huisje.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben heel veel op vakantie geweest in Duitsland en de mooiste natuur vind ik nog altijd de Eiffel en het Zwarte Woud. Het noorden van Duitsland vind ik absoluut geen aanrader. Tegen de Oostenrijkse grens is het ook mooi.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Duitsland
» nutrilon uit duitsland
» centerparc de Eifel duitsland
» Koopavond Essen Duitsland
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
» nutrilon uit duitsland
» centerparc de Eifel duitsland
» Koopavond Essen Duitsland
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: