Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe gingen jullie de 20 weken echo in?

+15
Sylvana
Muppetje
kwak
Ayla
Thunder
Purpleflower
Puggle
Happydobby
Susan
duckie
Amber-
studiebol
Tania
Darius
LDJ
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe gingen jullie de 20 weken echo in? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gingen jullie de 20 weken echo in?

Bericht  SarahKey zo 10 jun 2012 - 18:50

Wij gingen er met zenuwen heen. Zal je maar gebeuren, ben je al 'zo ver' mankeert er van alles aan. Vond het echt een spannende echo.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gingen jullie de 20 weken echo in? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gingen jullie de 20 weken echo in?

Bericht  Makamba zo 10 jun 2012 - 19:46

Herkenbaar! Ondanks dat ik gezond at en dronk e.d. was ik toch erg nerveus voor de 20 weken echo.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gingen jullie de 20 weken echo in? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gingen jullie de 20 weken echo in?

Bericht  PiP zo 10 jun 2012 - 21:17

Bij de eerste vond ik het op laatste moment ineens spannend, tijdens de zwangerschap hoor je ineens verhalen die je eerder niet hoorde.

Bij dit kindje kregen we met 15 weken een geslachtsbepaling vanwege medische redenen.
Ik dacht dat is liggen, kijken wat het geslacht is en weer gaan. Het was echter een superlieve vrouw en ze heeft zeker 20 min gekeken.
Alles laten zien en meteen de belangrijkste dingen gecheckt voor zover dat kon met die termijn en alles was goed.
Met de 20 weken echo ging ik er dus ook best wel relax in!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gingen jullie de 20 weken echo in? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gingen jullie de 20 weken echo in?

Bericht  LDJ wo 13 jun 2012 - 8:36

Wat was het bijzonder en wat was het weer mooi om ons wondertje te mogen bewonderen!!!
Alles was helemaal goed!! Fijn om ons kindje weer te mogen zien. Het bewoog ontzettend goed en we konden precies zien wat ons kindje bewoog als ik hem voelde .
Wat een opluchting zeg, we voelen ons zo trots als een pauw. Moest gewoon huilen haha.
Nu verder gaan met genieten en het kamertje afmaken en zaterdag of morgenavond wil ik lekker eens gaan shoppen.
We zijn helemaal in love!!! We weten niet wat het word.
:cheering: :cheering: :cheering: :cheering:
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gingen jullie de 20 weken echo in? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gingen jullie de 20 weken echo in?

Bericht  Amber- wo 13 jun 2012 - 8:37

LDJ, wat fijn!!
Lekker genieten nu!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gingen jullie de 20 weken echo in? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gingen jullie de 20 weken echo in?

Bericht  Puggle wo 13 jun 2012 - 8:42

Wat een goed nieuws!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gingen jullie de 20 weken echo in? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gingen jullie de 20 weken echo in?

Bericht  Jezzie wo 13 jun 2012 - 8:45

Fijn dat alles goed is LDJ! Lekker genieten nu! En shoppen voor de baby is altijd leuk:D
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gingen jullie de 20 weken echo in? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gingen jullie de 20 weken echo in?

Bericht  Muppetje wo 13 jun 2012 - 8:47

Wat fijn! Geniet ervan!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gingen jullie de 20 weken echo in? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gingen jullie de 20 weken echo in?

Bericht  Gast wo 13 jun 2012 - 9:34

Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Veel plezier met shoppen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gingen jullie de 20 weken echo in? - Pagina 2 Empty Re: Hoe gingen jullie de 20 weken echo in?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum