Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

geslachtsbepalings echo met 16 weken?

+4
Linda
Annie24
holaagirl
PapillonRose
8 plaatsers

Ga naar beneden

geslachtsbepalings echo met 16 weken? Empty geslachtsbepalings echo met 16 weken?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 21:26

Ik heb gehoord dat je met 16 weken al een geslachtsbepalings echo kan laten maken. Zijn er hier mensen die dat gedaan hebben, klopte het toen ook, achteraf gezien bij de 20 weken echo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geslachtsbepalings echo met 16 weken? Empty Re: geslachtsbepalings echo met 16 weken?

Bericht  PapillonRose zo 10 apr 2011 - 21:49

Het kan wel heb ik gelezen, maar soms kan het wel zijn dat het nog te vroeg blijkt om het te kunnen zien. Bij mij wilden ze het ook pas met 20 weken bekijken (ondanks dat ik vaker echo´s kreeg', maar dat was in het ziekenhuis en ik heb daar niet ergens een speciale echo voor laten maken.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

geslachtsbepalings echo met 16 weken? Empty Re: geslachtsbepalings echo met 16 weken?

Bericht  holaagirl zo 10 apr 2011 - 22:17

hier met 16+5 echo geslachtsbepaling! Een duidelijke piemel te zien.
Het klopte!

holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

geslachtsbepalings echo met 16 weken? Empty Re: geslachtsbepalings echo met 16 weken?

Bericht  PapillonRose zo 10 apr 2011 - 22:18

Bij een jongen is het trouwens makkelijker te zien natuurlijk, als het een jongen is en hij ligt er goed voor is het vaak wel te zien rond 16 weken.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

geslachtsbepalings echo met 16 weken? Empty Re: geslachtsbepalings echo met 16 weken?

Bericht  Annie24 zo 10 apr 2011 - 22:59

Wij hadden een echo met 17+1 en die was overduidelijk! Laughing Papa had daarna natuurlijk de allergrootste mond Wink
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geslachtsbepalings echo met 16 weken? Empty Re: geslachtsbepalings echo met 16 weken?

Bericht  Linda zo 10 apr 2011 - 22:59

Hier een echo gehad met 16 weken en een paar dagen. Was duidelijk (voor de echoscopiste niet voor mij, haha) dat het een meisje was. Klopte ook!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geslachtsbepalings echo met 16 weken? Empty Re: geslachtsbepalings echo met 16 weken?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 23:45

Hier ook met 16 weken en klopte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geslachtsbepalings echo met 16 weken? Empty Re: geslachtsbepalings echo met 16 weken?

Bericht  Susan zo 10 apr 2011 - 23:52

In principe moet het zichtbaar zijn vanaf 16 weken, maar het is wel net op de grens, dus het zou inderdaad kunnen dat ze het nog niet goed kunnen zien.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geslachtsbepalings echo met 16 weken? Empty Re: geslachtsbepalings echo met 16 weken?

Bericht  Schism ma 11 apr 2011 - 0:28

Bij ons was het echt heel duidelijk een jongetje, bij een collega van me konden ze ook goed zien dat het een meisje was. Bij de 20 weken echo is het bij ons allebei ook bevestigd.
Bij de meeste pretechobureaus is het zo dat als ze het geslacht niet kunnen zien, je gratis terug mag komen.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geslachtsbepalings echo met 16 weken? Empty Re: geslachtsbepalings echo met 16 weken?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 0:50

Bij ons was het overduidelijk met de 20weken een meisje, en mijn gevoel zei het met 6weken al haha..Mijn vriendin heeft het in beide gevallen ook al met 16weken laten doen, en het was elke x een jongen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geslachtsbepalings echo met 16 weken? Empty Re: geslachtsbepalings echo met 16 weken?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 1:08

Ik heb met zestien weken ook een geslachtsbepaling laten doen en vijf maand later werd er zoals voorpeld een meisje geboren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geslachtsbepalings echo met 16 weken? Empty Re: geslachtsbepalings echo met 16 weken?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 1:38

Ik wist het met 13 weken al. Heb natuurlijk heel veel echo's, en de apparatuur van de gyn is vaak beter als van de VK.
En natuurlijk 2x kans om het te zien... Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geslachtsbepalings echo met 16 weken? Empty Re: geslachtsbepalings echo met 16 weken?

Bericht  Fearie ma 11 apr 2011 - 2:19

Annie24 schreef:Wij hadden een echo met 17+1 en die was overduidelijk! Laughing Papa had daarna natuurlijk de allergrootste mond Wink

Hahaha, wat komt me dat bekend voor ! Wij hadden een echo met 18+5 en toen was het niet helemaal zeker, afgelopen maandag met 20+5 de 20 weken echo gehad. Toen kwam eindelijk de bevestiging en papa liep met een smile van oor tot oor, apetrots nadat dus ook overduidelijk was dat het een jongen zou worden :P

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geslachtsbepalings echo met 16 weken? Empty Re: geslachtsbepalings echo met 16 weken?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 2:24

Wij lieten een geslachtsbepaling doen met 17 weken en toen dachten ze dat het een meisje werd. Bij een echo rond de 19 weken en de 20-weken echo bleek het toch echt een jongen te zijn.

Ik zou het zelf nooit meer zo vroeg laten doen omdat de kans groot is dat ze het niet goed kunnen zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geslachtsbepalings echo met 16 weken? Empty Re: geslachtsbepalings echo met 16 weken?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 3:30

Oke dankje voor jullie reacties ! zoals ik lees , klopt het dus meestal. Nou ik ga maar gewoon een echo inplannen tussen de 16 en 17 weken Laughing Al kunnen we het niet zien, mogen we inderdaad nog een keer gratis terug komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geslachtsbepalings echo met 16 weken? Empty Re: geslachtsbepalings echo met 16 weken?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 5:56

Leuk, veel plezier over een paar weekjes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geslachtsbepalings echo met 16 weken? Empty Re: geslachtsbepalings echo met 16 weken?

Bericht  Diese ma 11 apr 2011 - 6:01

Mijn gynaecoloog kon met 13 weken al zien dat we een meisje kregen. In ons geval wisten we dat al (we hebben IVF met geslachtsbepaling gedaan ivm erfelijke ziekte), maar hij zei dat dit dan ook op de echo te zien is als het kindje goed ligt. Hij had het nog nooit mis gehad zei hij en als stellen het willen weten dan zegt hij het ook gewoon dan al (onder voorbehoud natuurlijk).
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geslachtsbepalings echo met 16 weken? Empty Re: geslachtsbepalings echo met 16 weken?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 6:04

Diese schreef:Mijn gynaecoloog kon met 13 weken al zien dat we een meisje kregen. In ons geval wisten we dat al (we hebben IVF met geslachtsbepaling gedaan ivm erfelijke ziekte), maar hij zei dat dit dan ook op de echo te zien is als het kindje goed ligt. Hij had het nog nooit mis gehad zei hij en als stellen het willen weten dan zegt hij het ook gewoon dan al (onder voorbehoud natuurlijk).
Bij ons was het rond die tijd ook al te zien, had het niet verwacht. Zeker met 3D was het duidelijk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geslachtsbepalings echo met 16 weken? Empty Re: geslachtsbepalings echo met 16 weken?

Bericht  Diese ma 11 apr 2011 - 6:07

ProudMama schreef:
Diese schreef:Mijn gynaecoloog kon met 13 weken al zien dat we een meisje kregen. In ons geval wisten we dat al (we hebben IVF met geslachtsbepaling gedaan ivm erfelijke ziekte), maar hij zei dat dit dan ook op de echo te zien is als het kindje goed ligt. Hij had het nog nooit mis gehad zei hij en als stellen het willen weten dan zegt hij het ook gewoon dan al (onder voorbehoud natuurlijk).
Bij ons was het rond die tijd ook al te zien, had het niet verwacht. Zeker met 3D was het duidelijk...

Ja bijzonder he! Een 3D echo heb ik pas met 28 weken gehad.
Heb jij hier verteld wat je krijgt? Want dan heb ik het gemist...Of houd je het lekker voor jezelf?
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geslachtsbepalings echo met 16 weken? Empty Re: geslachtsbepalings echo met 16 weken?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 6:09

Diese schreef:
ProudMama schreef:
Diese schreef:Mijn gynaecoloog kon met 13 weken al zien dat we een meisje kregen. In ons geval wisten we dat al (we hebben IVF met geslachtsbepaling gedaan ivm erfelijke ziekte), maar hij zei dat dit dan ook op de echo te zien is als het kindje goed ligt. Hij had het nog nooit mis gehad zei hij en als stellen het willen weten dan zegt hij het ook gewoon dan al (onder voorbehoud natuurlijk).
Bij ons was het rond die tijd ook al te zien, had het niet verwacht. Zeker met 3D was het duidelijk...

Ja bijzonder he! Een 3D echo heb ik pas met 28 weken gehad.
Heb jij hier verteld wat je krijgt? Want dan heb ik het gemist...Of houd je het lekker voor jezelf?
Er zijn wel een paar meiden die het weten, maar dan via PM. Ga het hier niet neerzetten voor het geval dat er een bekende meeleest...
Ik had toen 3D en met 18 weken, maar toen lagen ze allebei op de buik, dus zag je alleen 2 ruggetjes, dat was jammer!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geslachtsbepalings echo met 16 weken? Empty Re: geslachtsbepalings echo met 16 weken?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 6:19

@ PM: Ik denk 2 jongetjes Wink

Wij hadden een geslachtsbepaling met 17 weken en toen was overduidelijk te zien dat het een jongetje was smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geslachtsbepalings echo met 16 weken? Empty Re: geslachtsbepalings echo met 16 weken?

Bericht  Susan ma 11 apr 2011 - 6:39

Ik heb een 3D-echo met 12 weken gehad, erg grappig om te zien. De echoscopiste had net nieuwe apparatuur en wilde kijken hoe dat eruit zag.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geslachtsbepalings echo met 16 weken? Empty Re: geslachtsbepalings echo met 16 weken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum