Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wauw...

+16
norah
Evalynn
Krullebol
SarahKey
June
Suus
Tiana
Takkie
Roza
Mees
Océane
loura
Middleme
SuperGrover
Snoes
ellibre
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wauw... - Pagina 2 Empty Re: Wauw...

Bericht  norah ma 11 jun 2012 - 2:15

ik vind het wel grappig je leest heel veel het zelfde wel meelezen niet zo veel reageren dat geld hiero ook smile
norah
norah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Evalynn ma 11 jun 2012 - 3:43

Ja, ik zou ook wel meer willen meepraten en reageren, maar omdat er zo veel dingen hier om zwager zijn en kinderen hebben gaan kan dat gewoon niet. Ik ben daar nog niet helemaal mee bezig dus dat soort topics lees ik alleen maar (zodat ik wat informatie voor later kan opslaan) maar daar ga ik me dus niet in mengen.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Suus ma 11 jun 2012 - 3:44

Lissa schreef:Ja, ik zou ook wel meer willen meepraten en reageren, maar omdat er zo veel dingen hier om zwager zijn en kinderen hebben gaan kan dat gewoon niet. Ik ben daar nog niet helemaal mee bezig dus dat soort topics lees ik alleen maar (zodat ik wat informatie voor later kan opslaan) maar daar ga ik me dus niet in mengen.
Maar er is toch maar één pijler die daar om draait? Het grootste deel van het forum gaat dus ergens anders over Wauw... - Pagina 2 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ibbeltje ma 11 jun 2012 - 3:48

Suus schreef:
Lissa schreef:Ja, ik zou ook wel meer willen meepraten en reageren, maar omdat er zo veel dingen hier om zwager zijn en kinderen hebben gaan kan dat gewoon niet. Ik ben daar nog niet helemaal mee bezig dus dat soort topics lees ik alleen maar (zodat ik wat informatie voor later kan opslaan) maar daar ga ik me dus niet in mengen.
Maar er is toch maar één pijler die daar om draait? Het grootste deel van het forum gaat dus ergens anders over Wauw... - Pagina 2 561177

Nou idd. Dus geen reden om niet te reageren al zeg ik het zelf Wauw... - Pagina 2 253468018

Ben ook niet zwanger of met kinderen bezig en vermaak mij goed in de andere pijlers smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 4:19

Bij mij gaat het in vlagen, al ben ik de laatste redelijk actief en met een redelijke balans.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 4:24

Ik post maar 9.5 berichtje per dag. Had het idee dat ik veeeel meer berichten plaatsten :P

Maar valt dus weer vies tegen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 4:27

Punk'd schreef:Ik post maar 9.5 berichtje per dag. Had het idee dat ik veeeel meer berichten plaatsten Wauw... - Pagina 2 253468018

Ik zit nu op gemiddeld 5.9 berichten per dag. En ik dacht dat ik de laatste dagen best veel had geplaatst. Kennelijk lees ik toch meer mee Wauw... - Pagina 2 253468018

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 4:30

Punk'd schreef:Ik post maar 9.5 berichtje per dag. Had het idee dat ik veeeel meer berichten plaatsten :P

Misschien dat je de laatste tijd meer post? Ik heb ook de eerste maanden vooral meegelezen, maar dat haalt nu mijn gemiddelde omlaag.

Gast
Gast

Bericht  Kowalski ma 11 jun 2012 - 4:35

Chipp schreef:Bij mij gaat het in vlagen, al ben ik de laatste redelijk actief en met een redelijke balans.

Je valt in ieder geval wel (positief) op!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 4:37

Kowalski schreef:
Chipp schreef:Bij mij gaat het in vlagen, al ben ik de laatste redelijk actief en met een redelijke balans.

Dank je! Jij ook, maar dat was al vanaf je eerste post, ik ben fan van de pinguins (en King Julian) laughcry Haha, nee, je posts zijn ook positief en meelevend, leuke aanwinst!

Gast
Gast

Bericht  Kowalski ma 11 jun 2012 - 4:38

Chipp schreef:
Kowalski schreef:

Dank je! Jij ook, maar dat was al vanaf je eerste post, ik ben fan van de pinguins (en King Julian) Wauw... - Pagina 2 394967 Haha, nee, je posts zijn ook positief en meelevend, leuke aanwinst!

Wauw... - Pagina 2 281626781

Haha dankjewel!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Evalynn ma 11 jun 2012 - 10:03

Ibbeltje schreef:
Suus schreef:

Nou idd. Dus geen reden om niet te reageren al zeg ik het zelf Wauw... - Pagina 2 253468018

Ben ook niet zwanger of met kinderen bezig en vermaak mij goed in de andere pijlers Wauw... - Pagina 2 561177
Nee, klopt, maar die pijler is volgens mij wel het meest actief! Ik kijk ook niet echt in de pijlers apart, maar bij mijn ongelezen berichten altijd. En als ik iets over baby's zie staan sla ik het al over eigenlijk Wauw... - Pagina 2 394967
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 10:18

Dan is het inderdaad een overheersend onderwerp. Daarom kijk ik per pijler, soms is het beter voor mij om niet allemaal superschattige uitspraken en foto's te bekijken.

Gast
Gast

Bericht  Printje ma 11 jun 2012 - 10:33

Ik sta op nummer 46 van het aantal berichten....das blz 2 vd 75...maar verslaafd ben ik helemaaal niet...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mezzoforte ma 11 jun 2012 - 10:38

Misschien domme vraag, maar hoe kan ik zie hoeveel berichten ik gemiddeld post e.d.??? Heb het wel eens gezien, maar weet even niet meer waar het te vinden angel
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Printje ma 11 jun 2012 - 10:46

mezzoforte schreef:Misschien domme vraag, maar hoe kan ik zie hoeveel berichten ik gemiddeld post e.d.??? Heb het wel eens gezien, maar weet even niet meer waar het te vinden angel

In de gebruikerslijst je naam zoeken en dan bij je statistieken kijken.

Ik zit overigens gemiddeld maar op 7 berichtjes per dag...das toch kei netjes.(maar volgens mij klopt daar helemaal niets van haha als ik er ben post ik veel meer)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 23:15

Ik lees veel mee en kom hier ook niet (meer) dagelijks. In periodes kom ik vaker, zoals de afgelopen dagen dat ik ziek was en ben, dan ben ik hier wat vaker te vinden. Mijn gemiddeld aantal berichten per dag was 4 komma nogwat. Dus da's nog redelijk denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 5:30

Ik ben meer een meelezer, post niet zo veel...

:P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: