Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Show jouw geboorteversiering!

+21
Darius
Flower_L
Steep
koNijntje
M@niek
PiP
Tsjip
MamaDaan
studiebol
teletascha
_Jet
Tania
SarahKey
Printje
Annemie
Floor
Lejow
Océane
Discordia
Liadan
Pien
25 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 3 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  Flower_L zo 10 jun 2012 - 9:28

Rataplan, even offtopic... maar volgens mij woon jij hier ook in de buurt, en je had het in een topic over een medisch kdv..geen idee welk topic het was, maar was eigenlijk benieuwd waar die dan zit?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 3 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  koNijntje zo 10 jun 2012 - 9:30

Flower_L schreef:
koNijntje schreef:
Flower_L schreef:Ja konijntje, nu kan ik mij dat bord met die kinderwagen weer herinneren smile

ineens herken je het weer, hè?!
wat hadden jullie? volgens mij waren wij op vakantie in de tijd dat l. is geboren..?


Wij hadden twee ooievaars. Buren en vriendengroep. En slinger met luiers en ballonnen.

Grappige is dat ik destijds t weleens heb horen huilen haha. Liepen toen langs de versiering, en nu ik de borden zie weet ik weer dat het bij jullie was dat ik tegen r zei...'baby t heeft ook honger'....toen we babygehuil hoorden.

ja, hij kon (en kan) er wat van! 1e week borstvoeding wat niet wilde, maar ook de weken erna; als hij moest wachten op een flesje brak de hel los! laughcry gelukkig is hij inmiddels wat geduldiger en snapt hij dat er een fles komt als de magnetron 'pingt' Yes
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 3 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  koNijntje zo 10 jun 2012 - 9:30

Rataplan schreef:Grappig Konijn, jouw zoon heet hetzelfde als mijn oudste.

dat is mij ook wel eens opgevallen, ja!
ik zal nog eens nadenken over een jongensnaam voor een tweede, als ik het niet weet noem ik hem gewoon s.Razz
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 3 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  Thunder zo 10 jun 2012 - 9:32

koNijntje schreef:
Rataplan schreef:Grappig Konijn, jouw zoon heet hetzelfde als mijn oudste.

dat is mij ook wel eens opgevallen, ja!
ik zal nog eens nadenken over een jongensnaam voor een tweede, als ik het niet weet noem ik hem gewoon s.Razz

Hahaha, bij gebrek aan beter is dat altijd nog een optie ja Laughing .

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 3 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum