Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Show jouw geboorteversiering!

+21
Darius
Flower_L
Steep
koNijntje
M@niek
PiP
Tsjip
MamaDaan
studiebol
teletascha
_Jet
Tania
SarahKey
Printje
Annemie
Floor
Lejow
Océane
Discordia
Liadan
Pien
25 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  Lejow za 9 jun 2012 - 3:45

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Versiering

Het is niet heel goed te zien, maar alle kaarten hingen, er hangt een slinger met hoera een meisje. en een slinger met babytjes er op.
En op het raam staan twee voeten en de tekst 'Hoera... Benthe is thuis!'
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  PiP za 9 jun 2012 - 4:18

Ik heb alleen een foto online staan van het geboortebord:
Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Img842111891

Binnen hadden we nog een slinger en uiteraard de kaarten


Dit keer hebben we stickers voor op de ramen, een slinger voor binnen en buiten en wat balonnen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  M@niek za 9 jun 2012 - 6:55

Ik zie leuke dingen voorbij komen. Ik heb er toen helaas geen foto van gemaakt. Maar had gewoon een slinger een kartonnenbord aan het raam met hoera een meisje en een slinger binnen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  Annemie za 9 jun 2012 - 7:18

@tsjip.. ik vind het idd ook raar dat anderen dat zelf doen,ik woon ook in de achterhoek en hier is het idd normaal dat anderen dat doen,buurt,familie,vrienden. Ook wel weer leuk als je het zelf doet,dan heb je je eigen smaak..
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 20:09

Wij wonen ook in de achterhoek. Hier heeft mijn vriend het zelf gedaan en wat is door de buurman iets verderop uit de straat gedaan. Familie heeft niks gedaan, maar goed nou hebben wij ook niet al te gezellige familie. Wel een beetje teleurstellend op zo'n moment maar goed dat was te verwachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 20:15

@ Lejow,

Ik ben zo'n ei soms. Ik zag die slinger hangen in jullie huis, en die is natuurlijk in spiegelbeeld. Maar ondertussen zat ik hier dus van: 'Larson, larson, larson' (hoe ik trouwens dat woord eruit haal weet ik ook niet eens) ..... En toen : 'waarom Larson, zou haar vriend zo heten, want kindje heet toch B?'

Nou ja.... Rolling Eyes


Laatst aangepast door PinkCoelho op za 9 jun 2012 - 21:21; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 21:19

Printje schreef:Ik ben vd rust. Naamsticker op raam bord in de tuin/op balkon en slingers in woonkamer.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 21:43

Annemie schreef:@tsjip.. ik vind het idd ook raar dat anderen dat zelf doen,ik woon ook in de achterhoek en hier is het idd normaal dat anderen dat doen,buurt,familie,vrienden. Ook wel weer leuk als je het zelf doet,dan heb je je eigen smaak..

Hier in twente ook.

Alleen woon ik in een straat met allemaal ouderen, dus die doen niks meer. Daarom heeft de familie het gedaan.
Maar mijn zus woont in een nieuwbouwwijk, en daar versieren ze altijd met de hele buurt bij elkaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  koNijntje za 9 jun 2012 - 21:47

_MamaRosa_ schreef:
Annemie schreef:@tsjip.. ik vind het idd ook raar dat anderen dat zelf doen,ik woon ook in de achterhoek en hier is het idd normaal dat anderen dat doen,buurt,familie,vrienden. Ook wel weer leuk als je het zelf doet,dan heb je je eigen smaak..

Hier in twente ook.

Alleen woon ik in een straat met allemaal ouderen, dus die doen niks meer. Daarom heeft de familie het gedaan.
Maar mijn zus woont in een nieuwbouwwijk, en daar versieren ze altijd met de hele buurt bij elkaar.

hier nog een uit het oosten van het land. wij hebben niets versierd, maar hadden 3 ooievaars in de tuin.
een van de buurt, een van vrienden en een van vriendinnen.

*weg*


Laatst aangepast door koNijntje op zo 10 jun 2012 - 7:03; in totaal 1 keer bewerkt
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  Steep za 9 jun 2012 - 22:05

Wij hadden weken voor de bevalling een ei op ons balkon hangen. Toen R. werd geboren en mijn schoonzus kwam werden er boren uit de kast getrokken en kwam er een teigertje uit het ei met aan zijn hand een bordje waar R zijn naam op stond. Verder hadden ze de hele woonkamer versiert met vlaggetjes en hebben wij later een slinger van alle kaartjes gemaakt (en die heb ik heeeel lang laten hangen want ik vond het zo leuk Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 827601 )
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  koNijntje za 9 jun 2012 - 22:06

Steep schreef:Wij hadden weken voor de bevalling een ei op ons balkon hangen. Toen R. werd geboren en mijn schoonzus kwam werden er boren uit de kast getrokken en kwam er een teigertje uit het ei met aan zijn hand een bordje waar R zijn naam op stond. Verder hadden ze de hele woonkamer versiert met vlaggetjes en hebben wij later een slinger van alle kaartjes gemaakt (en die heb ik heeeel lang laten hangen want ik vond het zo leuk Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 827601 )

ik ben erg benieuwd naar het ei!! Very Happy
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  Flower_L za 9 jun 2012 - 22:12

Ja konijntje, nu kan ik mij dat bord met die kinderwagen weer herinneren smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  Steep za 9 jun 2012 - 22:13

Het was een mdf ei, met een "breuklijn" horizontaal. Beetje Calimero idee, maar dan kwam uit het onderste gedeelte Teigertje.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  SarahKey za 9 jun 2012 - 23:07

Annemie schreef:
MamaDaan schreef:Haha Sarahkey ik dacht even toen ik je 2de foto zag, he dat is Jack van GTST! Hahaha, maareh, leuke vent!

Haha..ik dacht precies hetzelfde.

haha grappig dat je dat opnoemt. Ik noem hem zelf ook wel eens mijn eigen Jack, vooral als hij zijn (nep)leren jack aan heeft I love you I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 23:13

Hier hebben wij zelf ook niks gedaan, maar de buren en familie. Is hier ook normaal volgens mij, ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord dat mensen zelf hun tuin versierden. Anyway, wij hadden beide keren een grote ooievaar in de tuin met waslijnen met kleertjes en een heleboel vlaggetjes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  SarahKey za 9 jun 2012 - 23:34

Wij hebben wel zelf versierd, want hier is het niet gebruikelijk dat de buren het doen. En mijn familie woont te ver weg dus heb het zelf gedaan. NAja mijn man dan, ik heb het naambordje en naamslinger gemaakt en de vlaggetjes klaargelegd. Ben alleen geen type voor een winnie the pooh of nijntje in mijn tuin. Wou wel een ouderwetse ooievaar maar die was hier in het dorp niet te huur.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  Darius za 9 jun 2012 - 23:50

Wij hadden beide keren zelf een raamsticker geplakt met de naam. Verder niets bijzonders, hou er ook niet zo van.

Hier is het niet de gewoonte dat de buurt of straat gaat versieren. Bij mijn ouders op de veluwe weer wel, daar hebben ze ook altijd een boog van dennengroen bij een trouwerij. Ik weet nog wel dat mijn moeder bij de geboorte van Laurens haar grote ongenoegen van het niet versieren door de buurt liet merken. Ze had weer eens last van haar buien, zucht....
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 23:55

Ik heb er echt nog nooit van gehoord dat iemand anders je tuin versierd!
Hier in de omgeving zie je wel eens een ooievaar staan of een naam sticker op het raam, maar meer niet echt. Ik vind het jammer, als ik zo jullie foto's zie is dat toch hartstikke leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  moepie zo 10 jun 2012 - 0:19

Wij hadden alleen slingers en ballonnen. Zelf opgehangen. Zoets wordt het nu ook,misschien nog een bord erbij dit keer. Eigenlijk Wil ik ook nog graag een krans maken voor aan de deur.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  Thunder zo 10 jun 2012 - 0:21

Hier doet de buurt/vrienden ook de tuin versieren, misschien dat dat echt iets uit het oosten is? Idd, net als een boog bij een trouwerij of een gezamenlijk rouwstuk bij een overlijden.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  Bruintje Beer zo 10 jun 2012 - 0:33

Hier hebben we het ook beide keren zelf gedaan. En ik woon in de Veluwe.
Wij hadden buiten ballonen en slingers. En in de achtertuin hing de vlag. Binnen hadden we slingers hangen en alle kaarten als een slinger opgehangen. We hadden voor het raam een slinger van het geslacht.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  mickey zo 10 jun 2012 - 6:48

Hier is de boel binnen versierd door mijn ouders en zus, ze hadden slingers en ballonnen opgehangen. Het bord in de voortuin heb ik zelf gemaakt en heeft mijn vriend in de tuin gezet.

*foto's weg*


Laatst aangepast door mickey op zo 10 jun 2012 - 9:39; in totaal 1 keer bewerkt
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  koNijntje zo 10 jun 2012 - 7:09

Flower_L schreef:Ja konijntje, nu kan ik mij dat bord met die kinderwagen weer herinneren smile

ineens herken je het weer, hè?!
wat hadden jullie? volgens mij waren wij op vakantie in de tijd dat l. is geboren..?
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  Flower_L zo 10 jun 2012 - 9:16

koNijntje schreef:
Flower_L schreef:Ja konijntje, nu kan ik mij dat bord met die kinderwagen weer herinneren smile

ineens herken je het weer, hè?!
wat hadden jullie? volgens mij waren wij op vakantie in de tijd dat l. is geboren..?


Wij hadden twee ooievaars. Buren en vriendengroep. En slinger met luiers en ballonnen.

Grappige is dat ik destijds t weleens heb horen huilen haha. Liepen toen langs de versiering, en nu ik de borden zie weet ik weer dat het bij jullie was dat ik tegen r zei...'baby t heeft ook honger'....toen we babygehuil hoorden.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  Thunder zo 10 jun 2012 - 9:24

Grappig Konijn, jouw zoon heet hetzelfde als mijn oudste.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show jouw geboorteversiering! - Pagina 2 Empty Re: Show jouw geboorteversiering!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum