Geboorteversiering....
+10
Flip Fluitketel
Monnie
Mida4you
PapillonRose
LMCurious
Dora
L!ND@
knets
Bruintje Beer
M@niek
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Geboorteversiering....
hoelang hebben jullie dat laten hangen? Soms zie ik het zo lang hangen! een vriendin van mij heeft het tot de eerste verjaardag laten hangen
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Geboorteversiering....
Volgens mij heb ik het wel 2 maanden laten hangen. Vond ik al lang zat.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
poeh dat is wel erg lang tot de eerste verjaardag! Ik denk dat ik t zo'n 4 a 6 weekjes zou laten hangen ofzo..
Gast- Gast
Wij hebben het laten hangen tot het kraamfeest. ZO'n 8 weken dus..
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
De kraamversiering was met 2 weken weg, maar we hebben de kaartjes tijden lang laten hangen. Ik vond het zo'n leuk gezicht!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Wij hebben het ongeveer 6 tot 8 weken laten hangen.
Sommige dingen hebben we wat eerder opgeruimd, andere dingen lieten we iets langer staan/hangen.
Na die 6/8 weken was het grootste gedeelte van kraamvisite ook voorbij.
Sommige dingen hebben we wat eerder opgeruimd, andere dingen lieten we iets langer staan/hangen.
Na die 6/8 weken was het grootste gedeelte van kraamvisite ook voorbij.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Hier heeft het 3 weken gehangen, dat vond ik al lang. Dacht toen al dat anderen het raar zouden vinden dat het er nog hing, onzin natuurlijk!
Gast- Gast
wij hebben het beide keren aan het einde van mn verlof opgeruimd, vond ik een mooie tijd. Kaartjes hebben we nu trouwens nog wel staan, maar doen we waarschijnlijk komend weekend opruimen.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Dit keer geven we met 7 weken een kraamfeest, dus zolang blijft het zo en zo hangen.
Denk wel dat ik het daarna gauw opruim.
Denk wel dat ik het daarna gauw opruim.
Gast- Gast
Ik heb het dacht ik een week of 8 laten hangen. Het liefst had ik het nu nog hangen Maar dat vond ik ook zo gek staan, dus na 8 weken vond ik het wel weer tijd om het op te ruimen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Binnen twee weken geloof ik, buiten hebben we het na een paar dagen weggehaald want we werden een beetje knots van al die mensen die wilden komen kijken.
Gast- Gast
Bij ons heeft het ook een 1,5 maand gehangen. 1 jaar lang is wel erg lang hoor!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Hier ook 6 weken ongeveer
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Ehm ik geloof dat het hier meer dan 2maanden heeft gehangen. Vond het altijd wel gezellig 'aanvoelen', maar na die 2maanden was ik het wel zat. Een jaar is wel erg lang trouwens....
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
M@niek schreef:hoelang hebben jullie dat laten hangen? Soms zie ik het zo lang hangen! een vriendin van mij heeft het tot de eerste verjaardag laten hangen
Tot de 1e verjaardag?! Dat meen je niet! haha sorry, maar dat vind ik wel érg lang..
Maargoed, moet ieder voor zich weten natuurlijk.
Het ligt er ook aan hoeveel je hebt hangen, vind ik. Wij hadden 3 verschillende slingers, blauwe ballonnen en een ooievaar op het raam, en dat heeft volgens mij een maand gehangen.
Toen was ik het wel zat. Maar toen het eenmaal weg was vond ik het ook weer niet leuk, meteen zo kaal.
En toen had ik ook zo'n gevoel van ''Okay, nu is het dus voor iedereen heel normaal dat hij er is ..'' haha.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
De vlaggetjes, poster met haar naam van de verloskundige met een week of 3 weggehaald. De raamsticker met Hoera een zusje heeft een week of 8 gehangen denk ik. Evenals de kaartjes en daarna alles opgeruimd!
Het staat heel gezellig maar vond het ook zalig dat ik gewoon weer een rustig huis had
Het staat heel gezellig maar vond het ook zalig dat ik gewoon weer een rustig huis had
Gast- Gast
Ik heb alles na 6 weken opgeruimd, heerlijk weer zo'n "leeg" huis!
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
Hier heeft het zo'n 8 weken gehangen, eigenlijk tot we de meeste kraamvisite hadden gehad.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
de buitenversiering hebben we met 2 weken weggehaald (was toen oud en nieuw en om te voorkomen dat de boel in de fik zou gaan/gezet worden hebben we dat maar vast weggehaald) binnen hebben de slingers en kaartjes denk ik zon 6 weken gehangen, vond het gewoon erg leuk om naar te kijken maar toen opgeruimd en was er toen ook wel klaar mee zeg maar
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Geboorteversiering
» Geboorteversiering
» Geboorteversiering
» geboortebord/ geboorteversiering
» Achterkant geboorteversiering Prenatal
» Geboorteversiering
» Geboorteversiering