Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Inenten binnenkat niesziekte

3 plaatsers

Ga naar beneden

Inenten binnenkat niesziekte Empty Inenten binnenkat niesziekte

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 8:40

Doen jullie dat of zouden jullie dat doen? Mijn kat komt alleen soms op het balkon en nooit in aanraking met andere katten..
Ik kom zelf wel in aanraking met andere katten die wel naar buiten gaan, ik weet niet of ik mijn kat zo ook kan besmetten of niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inenten binnenkat niesziekte Empty Re: Inenten binnenkat niesziekte

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 8:42

Wij hebben dat wel gedaan en doen dat nog steeds ieder jaar. Volgens mij kan iedere kat de niesziekte krijgen, ook als het een binnenkat is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inenten binnenkat niesziekte Empty Re: Inenten binnenkat niesziekte

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 8:46

Is het niet zo dat jij het als baasje bijvoorbeeld mee kunt nemen van andere katteneigenaren vandaan?
Wij laten onze katten overigens niet meer inenten. Ze worden dit jaar 6 en zijn alleen het eerste jaar geënt. Vind 't bij onze dierenarts zo'n aftroggelgedoe, je komt voor iets kleins en altijd smeren ze je nog andere dingen aan waar je achteraf eigenlijk nee tegen had moeten zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inenten binnenkat niesziekte Empty Re: Inenten binnenkat niesziekte

Bericht  banjer49 do 20 jan 2011 - 8:47

ik heb twee katten één van zes jaar oud en de andere is vier jaar, maar ik laat ze altijd inenten voor niesziekte.
het zijn binnenkatten, ze mogen in de zomer wel in de tuin lopen, zou het me zelf nooit vergeven als ze ziek worden.
ik vergelijk het altijd maar met kinderen die laat je toch ook altijd inenten tegen ziektes
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inenten binnenkat niesziekte Empty Re: Inenten binnenkat niesziekte

Bericht  Minx do 20 jan 2011 - 9:16

Maple schreef:Is het niet zo dat jij het als baasje bijvoorbeeld mee kunt nemen van andere katteneigenaren vandaan?
Wij laten onze katten overigens niet meer inenten. Ze worden dit jaar 6 en zijn alleen het eerste jaar geënt. Vind 't bij onze dierenarts zo'n aftroggelgedoe, je komt voor iets kleins en altijd smeren ze je nog andere dingen aan waar je achteraf eigenlijk nee tegen had moeten zeggen.

andere DA zoeken als je er geen goed gevoel bij hebt.

Ik zou zeker inenten. Jij kan het inderdaad ook mee nemen. Daarbij heb je nooit de garantie dat je kat nooit ontsnapt. Het kan altijd in een onbewaakt ogenblik gebeuren. Daarbij ben je er dan toch met je kat en kan de DA een check-up doen van je kat en weet je dus dat hij/zij gezond is/
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inenten binnenkat niesziekte Empty Re: Inenten binnenkat niesziekte

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 9:18

Nee, wij laten onze katten niet inenten. Hiervoor hebben we 2 poezen gehad, die zijn 15 en 16 geworden en deze zijn ook nooit ziek geweest. Frits is nu 4 jaar en ik laat 'm elk jaar nakijken maar 't is een jonge God, heel gezond!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inenten binnenkat niesziekte Empty Re: Inenten binnenkat niesziekte

Bericht  Aziraphale do 20 jan 2011 - 9:19

Ik zou enten.
Mijn kittens uit het asiel hebben ws al chronische niesziekte en het is ZO zielig en ook nog eens gevaarlijk. Ik blijf ze ook enten, nu helemaal. Al reageren ze wel erg op de inenting.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inenten binnenkat niesziekte Empty Re: Inenten binnenkat niesziekte

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 9:19

Wij hebben ze allebei ingeent het eerste jaar en allebei hebben ze het gehad. Nou, dat heeft dus veel geholpen Wink. Nu ent ik ze niet meer in. Vond de DA zelf ook onzin trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inenten binnenkat niesziekte Empty Re: Inenten binnenkat niesziekte

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 10:35

Wij enten ze wel allebei. Geen specifieke reden voor, maar het is net zoals dat ik mijn konijnen ook liet inenten tegen myx en VHS terwijl ze binnen stonden. Ik zou het mijzelf nooit vergeven als ze ziek worden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inenten binnenkat niesziekte Empty Re: Inenten binnenkat niesziekte

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum