Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Inbakeren

+2
Fearie
M@niek
6 plaatsers

Ga naar beneden

Inbakeren Empty Inbakeren

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 9:10

Wie heeft dit gedaan en waarom en op welke manier?

Ik twijfel dit ook bij mijn dochter toe te passen want ze slaapt erg moeilijk in en is heel erg bewegelijk..
Overdag slaapt ze alleen in de doek, soms in de wandelwagen even en in de maxicosi gaat het ook goed als we weggaan, als ze bijv in de box of wieg gelegd word gaat ze nooit slapen ook al is ze erg moe.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inbakeren Empty Re: Inbakeren

Bericht  M@niek vr 8 jun 2012 - 9:12

Wij hebben dit gedaan maar dan nog op de ouderwetste manier. Ze werd erg onrusrig van haar malende armpjes.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inbakeren Empty Re: Inbakeren

Bericht  Fearie vr 8 jun 2012 - 9:16

Hier zijn we er vrij snel na de geboorte van D mee begonnen, hij was erg druk met zijn armpjes. Hebben het eerst met een hydrofiele doek en later een inbakerdoek. Hebben het na 3 maand weer afgebouwd.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inbakeren Empty Re: Inbakeren

Bericht  Sanne vr 8 jun 2012 - 9:23

Ik gebruik sinds een week of 2 de Puckababy voor H. Dit is niet een hele strakke inbakermethode. Er is genoeg ruimte voor de beentjes om te trappelen en de armpjes kunnen ook nog bewegen. De armpjes zijn alleen wel zodanig beperkt dat ze zichzelf niet meer wakker kan slaan. Het werkt hier erg goed. H. valt inmiddels ook zonder de Puckababy in slaap, maar dan is ze binnen 10-15 min. weer wakker omdat ze zichzelf wakker slaat.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inbakeren Empty Re: Inbakeren

Bericht  Pien vr 8 jun 2012 - 9:25

Wij zijn begonnen toen ze een week of 8 was. Ze maaide met haar armpjes en begon dan iedere keer te huilen om haar fopspeentje... Hebben eerste een swaddle me gebruikt, daarna een woombie en een ander ding. weet even niet hoe die hee.t

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inbakeren Empty Re: Inbakeren

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 9:38

Wij hebben voor de oudste en jongste de Puckababy gebruikt. De oudste viel daarin zelf in slaap en sliep dan een paar uur. De jongste valt niet zelf in slaap maar als hij slaapt, slaapt hij wel lang.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inbakeren Empty Re: Inbakeren

Bericht  Aagje! vr 8 jun 2012 - 19:38

Wij hebben onze dochter vanaf dag 2 ingebakerd, ze lag alleen maar te maaien met haar armpjes, en hield zichzelf zo wakker. eerst deden we dit met een hydrofiele luier, maar toen ze daar te groot voor werd heeft mijn schoonmoeder inbakerdoeken voor haar gemaakt op de juiste maat. (van een hoeslaken van de zeeman Wink )
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Inbakeren Empty Re: Inbakeren

Bericht  Tania za 9 jun 2012 - 0:27

Voor allebei hebben we de puckababy gebruikt. Bij J. was het echt nodig die sliep anders niet tenzij je hem half in de houdgreep had. Bij M. hebben we het ook gebruikt voor iets meer rust en ze viel dan makkelijker in slaap. Maar als ik ze niet al in huis had gehad had er niet over nagedacht om ze voor haar te gebruiken waarschijnlijk.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inbakeren Empty Re: Inbakeren

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 0:30

We hebben vandaag de puckababy gekocht.. Ben benieuwd..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inbakeren Empty Re: Inbakeren

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 3:41

Wij gebruikten bakerdoeken. Hij was nog te onrustig in de puckababy. Het werkte super. Enige nadeel was met het warme weer zijn 2 flanellen doeken wel heel warm...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inbakeren Empty Re: Inbakeren

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum