Doorbraakbloeding door dieet?
Pagina 1 van 1
Doorbraakbloeding door dieet?
Heeft iemand dit wel eens gehad? Ik heb sinds eergisteren een doorbraakbloeding, zit op 1,5e strip vd pil en normaal kan ik hem zeker 2-3 strippen doorslikken. Nu heb ik gegoogled en het schijnt vaker voor te komen bij een koolhydraatbeperkt dieet. Ik ben nu bijna 3 weken bezig en zit in de fase dat ik weer een heeeel klein beetje koolhydraten mag, maar niet veel. Heeft iemand hier ervaring mee, hoe lang gaat dit nog duren? Ik ga dinsdag op vakantie
Gast- Gast
Re: Doorbraakbloeding door dieet?
Ik krijg sowieso doorbraak bloedingen als ik de pil doorslik, en bij mij houd het dan wel aan tot ik 'echt' ongesteld wordt.
Hoop dat het bij jou niet zo is..
Hoop dat het bij jou niet zo is..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had het ook toen ik nog aan de pil was.
Nu met mijn spiraaltje merk ik het ook. Als ik weinig koolhydraten eet dan ben ik maandelijks een beetje ongesteld. Als ik er niet op let niet.
Nu met mijn spiraaltje merk ik het ook. Als ik weinig koolhydraten eet dan ben ik maandelijks een beetje ongesteld. Als ik er niet op let niet.
Gast- Gast
Ikke! Twee keer middenin de pilstrip ongesteld, de eerste keer bijna drie weken zelfs. Maar gaat nu weer helemaal goed gelukkig.
Gast- Gast
Eet je nu nog steeds koolhydraatbeperkt Reva? Of ging het pas weer goed toen je ze weer ging eten?
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Welk dieet?
» Het 17 dagen dieet
» Doorbraakbloeding bij pil doorslikken
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Welk dieet?
» Het 17 dagen dieet
» Doorbraakbloeding bij pil doorslikken
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: