Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?
+6
Floor
Joss1
Pien
Tania
studiebol
Clapperdie
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?
Kan jij in je eentje je kindje op je rug krijgen? Mij lukt het niet namelijk.Tania schreef:Ik weet niet of je nu nog een gewone draagzak zoekt maar ik heb de Beco butterfly en die vind ik heel lekker dragen. Lange stukken lopen is ook echt geen probleem en je kindje kan ook op je rug.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:Ik weet niet of je nu nog een gewone draagzak zoekt maar ik heb de Beco butterfly en die vind ik heel lekker dragen. Lange stukken lopen is ook echt geen probleem en je kindje kan ook op je rug.
Wij hebben die ook, ik vind het een super fijne draagzak. Mijn man heeft hem ook echt heel vaak gebruikt.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ik heb een manduca, die ik nog steeds af en toe gebruik, ook al is het tegenwoordig meer een soort fitnesoefening met die dikke klodder van ons.
In ergonomische dragers zitten kindjes beter dan bv in een Babyborn. Ik zal de hele discussie niet opnieuw opstarten, maar daar dragen ze hun hele gewicht in hun kruis, in een ergonomische drager meer verdeeld in knieholtes.
Manduca vind ik een heel fijn ding, makkelijk in gebruik, vanaf de geboorte en zowel voor rug als buik geschikt. En ze hebben gewoon ook hele mooie exemplaren
In ergonomische dragers zitten kindjes beter dan bv in een Babyborn. Ik zal de hele discussie niet opnieuw opstarten, maar daar dragen ze hun hele gewicht in hun kruis, in een ergonomische drager meer verdeeld in knieholtes.
Manduca vind ik een heel fijn ding, makkelijk in gebruik, vanaf de geboorte en zowel voor rug als buik geschikt. En ze hebben gewoon ook hele mooie exemplaren
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Floor schreef:Kan jij in je eentje je kindje op je rug krijgen? Mij lukt het niet namelijk.Tania schreef:Ik weet niet of je nu nog een gewone draagzak zoekt maar ik heb de Beco butterfly en die vind ik heel lekker dragen. Lange stukken lopen is ook echt geen probleem en je kindje kan ook op je rug.
Ja maar dat is wel een tijdje geleden. Volgens mij deed ik hem er gewoon voor goed in, dan de schouderbanden af laten glijden en naar de acherkant draaien zeg maar. Dan nog even voelen of hij goed zat en anders een beetje wiebelen en trekken tot hij goed zat. Maar tot een jaar droeg ik hem voor dus misschien dat het lastiger is als je kindje kleiner is.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Floor, lukt het dragen aan de voorkant niet meer? Ik vind een kindje van 6 maanden ook nog wel erg jong om op je rug te dragen.
Ik ben trouwens geen ster in rugdragen. Nadat mijn dochter goed liep en niet meer aan de voorkant gedragen kon worden ben ik ermee gestopt. Jammer eigenlijk, want in sommige situaties zou het best handig zijn om nog te kunnen dragen. Maar zij wil het echt niet meer.
Ik ben trouwens geen ster in rugdragen. Nadat mijn dochter goed liep en niet meer aan de voorkant gedragen kon worden ben ik ermee gestopt. Jammer eigenlijk, want in sommige situaties zou het best handig zijn om nog te kunnen dragen. Maar zij wil het echt niet meer.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ik heb de marsupi, nu een paar keer gebruikt, maar bevalt tot nu toe goed. Hij is ook makkelijk om te doen.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben een bondolino en en Beco butterfly de bondolino gebruik ik niet meer sinds ik dr Beco heb. Beco draagt veel fijner en hiermee is Rugdragen ook heel makkelijk. Er zit namelijk een soort 'tuigje' in waar je de kleine eerst in doet en daarna kun je kind en draagzak in een keer als een rugzak op je rug doen en is het alleen nog maar een kwestie van heupband dicht klikken en bandje tussen de schouderbanden dicht.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Ik heb hem net naar het postkantoor gebracht
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» welke draagdoek of draagzak?
» N.a.v. draagzak/draagdoek
» draagzak, maar welke?
» beco draagdoek...welke
» Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?
» N.a.v. draagzak/draagdoek
» draagzak, maar welke?
» beco draagdoek...welke
» Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: