Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

+6
Floor
Joss1
Pien
Tania
studiebol
Clapperdie
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 5:21

Even afgezien van de hele draagzak/draagdoek/ergonomisch discussie.

Mijn man wil graag een buikdrager aanschaffen, en liever geen doek om te knopen maar iets voor korte stukjes om te klikken.

Wat kan met hier aanraden en kan al vanaf de geboorte? Minimonkey? Babybjorn? Ervaringen graag smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 5:30

De tweeling- draagzak van Weego kunnen ze al heel klein in. Maar dat is wel even goed oefenen voor het alleen goed te doen is.

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Images?q=tbn:ANd9GcR7C3YtyKOUiY6GhC65IN_ZmvYg-CjHfqSnN9z2iQDop1arTRVj

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 5:31

Oh wauw dat dat bestaat, een tweeling draagzak. Heb jij zoiets wel eens geprobeerd? We zoeken in principe 2 eenling draagzakken maar dit is wel interessant (lijkt me wel zwaar!).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 5:32

Ik heb m van de forummeiden gehad de dag na mijn bevalling, samen met nog meer kado's. Inmiddels heb ik hem uitgeleend aan Studiebol, geen idee of haar meiden er nog in passen, anders kan ie misschien weer door naar jou?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 5:34

Stofzuiger schreef:Ik heb m van de forummeiden gehad de dag na mijn bevalling, samen met nog meer kado's. Inmiddels heb ik hem uitgeleend aan Studiebol, geen idee of haar meiden er nog in passen, anders kan ie misschien weer door naar jou?

Lijkt me wel heel leuk om eens te proberen, vond jij het fijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 5:35

Hahahaha, jouw onderschrift. 'Onze beren'. I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 5:36

Het is wel echt flink oefenen hoor, maar dan is het goed te doen. Alleen uren ermee lopen als ze groter worden is wel vrij zwaar.

@Studie, gebruik jij m nog? Of zijn je meiden inmiddels te groot?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 5:38

Ik hoor het wel, erg lief van je dat je zou willen uitlenen, lijkt me mooi om eens uit te proberen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 5:42

Ja, ik kan er niks meer mee, ze passen er niet meer in. Dus het is nu gewoon de 'Yes tweelingdraagzak' hoor. Nu alleen nog een opvolgster voor jou straks, maar met zoveel zwangeren zal er vast wel een 'nieuwe' tweeling tussen zitten Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 5:43

Hahahah, erg leuk, een soort wisseltrofee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 5:46

Offtopic - Stofzuiger, je bent er weer! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 5:48

Tiramisu schreef:Offtopic - Stofzuiger, je bent er weer! Very Happy

Ja inderdaad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 5:48

Tiramisu schreef:Offtopic - Stofzuiger, je bent er weer! Very Happy
Ja, erg he?! Embarassed

Ik moet geloof ik maar accepteren dat het forum een deel van mijn leven is en ik niet meer helemaal zonder kan nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 5:49

Stofzuiger schreef:
Tiramisu schreef:Offtopic - Stofzuiger, je bent er weer! Very Happy
Ja, erg he?! Embarassed

Ik moet geloof ik maar accepteren dat het forum een deel van mijn leven is en ik niet meer helemaal zonder kan nerd

Ja Yes daar zijn we allemaal doorheen moeten gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 5:50

Stofzuiger schreef:Ja, erg he?! Embarassed

Ik moet geloof ik maar accepteren dat het forum een deel van mijn leven is en ik niet meer helemaal zonder kan Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? 827601

Vind ik niet erg hoor Wink Leuk dat je er weer bent!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  Clapperdie vr 8 jun 2012 - 5:52

Wij hebben de babybjorn drager. We gebruiken deze als we boodschappen gaan doen of als ik de auto niet kan gebruiken en ik T. naar de opvang moet brengen. Kleine stukjes gaat goed maar langer wordt het wel zwaar nu T. ruim 6 kilo is.

Stofzuiger: ik ben benieuwd wanneer je weer "lady post a lot" wordt Wink
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 5:54

Een ergonomische drager die vanaf de geboorte kan is bijv. de bondolino. Over de marsupi hoor ik ook positieve ervaringen wbt pasgeborenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  studiebol vr 8 jun 2012 - 5:58

Charlie, ik kan hem naar je opsturen! Ik heb idd van Stofzuiger gekregen, en we hadden toen bedacht er een forumdraagzak van te maken Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? 561177

Eerlijk is Eerlijk wij hebben hem hier weinig gebruikt, de meiden vinden het niks. Het is altijd huilen en krijsen als ze er in zitten, en dat wordt niet minder, of anders. Maar stofzuiger heeft hem best vaak gebruikt.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 5:59

Oh wat leuk en lief, ik word er helemaal enthousiast van!!! :cheering: :cheering: :cheering:

De forumdraagzak!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  studiebol vr 8 jun 2012 - 5:59

Charlie wil je me nog een keer je gegevens toesturen dan zal ik hem zo snel mogelijk naar je toesturen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 6:00

:cheering: :cheering:

Toch geweldig dat nu meerdere meiden er profijt van kunnen hebben?! Beter als dat ie hier in de kast ligt te verstoffen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 6:01

studiebol schreef:Charlie wil je me nog een keer je gegevens toesturen dan zal ik hem zo snel mogelijk naar je toesturen!

Doe ik, ik stuur je nu een pm. Dan wil ik wel de verzendkosten vergoeden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  Tania vr 8 jun 2012 - 6:20

Ik weet niet of je nu nog een gewone draagzak zoekt maar ik heb de Beco butterfly en die vind ik heel lekker dragen. Lange stukken lopen is ook echt geen probleem en je kindje kan ook op je rug.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  Pien vr 8 jun 2012 - 8:17

Ik zou ook wel een tweeling willen.... Embarassed En dan heerlijk 2 van die kleine bengeltjes in de draagzak! I love you

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  Joss1 vr 8 jun 2012 - 8:18

Pien schreef:Ik zou ook wel een tweeling willen.... Embarassed En dan heerlijk 2 van die kleine bengeltjes in de draagzak! I love you

Ik ook, haha!
Joss1
Joss1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man? Empty Re: Welke draagzak (niet draagdoek) voor mijn man?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum