Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Snel uit inschiet schoenen sloffen..

4 plaatsers

Ga naar beneden

Snel uit inschiet schoenen sloffen.. Empty Snel uit inschiet schoenen sloffen..

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 5:07

Wie heeft er de ultieme tip om dit tegen te gaan??

Ik koop vaak maat 41 omdat bij maat 40 mijn tenen er helemaal tegenaan zitten en dat gaat irriteren als je veel loopt en je voeten gaan opzetten maar 41 zit redelijk lis maar wel passend.

Ik heb het probleem dat ik bij heel veel inschieters eruit slof als ik fiets, trap loop of gewoon loop. Wel heb ik altijd pantykousjes aan wat ook niet mee zal helpen met het eruit sloffen maar met blote voeten vind ik een vies gevoel en krijg ik zweetvoeten. Erg iiritant in de zomer dus maar ik dacht misschien heeft iemrna hier de ultieme sok van een bepaald soort kousevoetjes of iets dergelijks.

groetjes

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel uit inschiet schoenen sloffen.. Empty Re: Snel uit inschiet schoenen sloffen..

Bericht  Ibbeltje vr 8 jun 2012 - 5:11

Ik heb dat met ballerina's en mijn oplossing zijn ballerina's met van dat elastieke stuk bij de hielen. Snap je wat ik bedoel?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Snel uit inschiet schoenen sloffen.. Empty Re: Snel uit inschiet schoenen sloffen..

Bericht  TukTuk vr 8 jun 2012 - 5:12

Misschien een dun zooltje er in doen? Dan vallen de schoenen vaak net iets "kleiner" uit.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lenthe vr 8 jun 2012 - 5:18

Ik kan ook geen gewone ballerina's of pumps zonder bandje dragen Snel uit inschiet schoenen sloffen.. 1371890812 Met een inlegzooltje wordt de schoen te klein en zit het bij mijn tenen niet goed meer en met een maat groter helpt het ook niet.
Bij de Hema heb je van die sylliconen hielplakkers, die plak je achter in je schoen, bij de hiel dus, en dan glip je er minder snel uit. Het helpt bij mij aardig goed.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Leine vr 8 jun 2012 - 5:48

Haha sorry, moest je topic titel 3x lezen voordat ik 'm doorhad. Ik dacht eerst iets met 'schiet snel uit mn slof', en toen dat je sloffen zocht die snel uitkonden.. En toen ging ik je tekst lezen en doen dacht ik, waarom moet je met sloffen fietsen? Laughing

Maar ik snap je probleem wel een beetje. Ik heb niet zulke stevige voeten (draag normaal ook zooltjes) en heb heel snel blaren. Wat bij mij nog wel een beetje wil helpen zijn die U-vormige hieldingen, weet even niet hoe ik ze anders moet omschrijven. Die plak je achterin je schoen en daardoor wipt je hiel minder makkelijk uit je schoen. Volgens mij hebben ze ze bij vrijwel elke schoenenwinkel voor een paar euro, zelfs bij van Haren enz. Ik vind zelf de stoffen-variant fijner dan de siliconen, die vervormt/misvormt sneller.
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: