Snel uit inschiet schoenen sloffen..
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Snel uit inschiet schoenen sloffen..
Wie heeft er de ultieme tip om dit tegen te gaan??
Ik koop vaak maat 41 omdat bij maat 40 mijn tenen er helemaal tegenaan zitten en dat gaat irriteren als je veel loopt en je voeten gaan opzetten maar 41 zit redelijk lis maar wel passend.
Ik heb het probleem dat ik bij heel veel inschieters eruit slof als ik fiets, trap loop of gewoon loop. Wel heb ik altijd pantykousjes aan wat ook niet mee zal helpen met het eruit sloffen maar met blote voeten vind ik een vies gevoel en krijg ik zweetvoeten. Erg iiritant in de zomer dus maar ik dacht misschien heeft iemrna hier de ultieme sok van een bepaald soort kousevoetjes of iets dergelijks.
groetjes
Ik koop vaak maat 41 omdat bij maat 40 mijn tenen er helemaal tegenaan zitten en dat gaat irriteren als je veel loopt en je voeten gaan opzetten maar 41 zit redelijk lis maar wel passend.
Ik heb het probleem dat ik bij heel veel inschieters eruit slof als ik fiets, trap loop of gewoon loop. Wel heb ik altijd pantykousjes aan wat ook niet mee zal helpen met het eruit sloffen maar met blote voeten vind ik een vies gevoel en krijg ik zweetvoeten. Erg iiritant in de zomer dus maar ik dacht misschien heeft iemrna hier de ultieme sok van een bepaald soort kousevoetjes of iets dergelijks.
groetjes
Gast- Gast
Re: Snel uit inschiet schoenen sloffen..
Ik heb dat met ballerina's en mijn oplossing zijn ballerina's met van dat elastieke stuk bij de hielen. Snap je wat ik bedoel?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Misschien een dun zooltje er in doen? Dan vallen de schoenen vaak net iets "kleiner" uit.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan ook geen gewone ballerina's of pumps zonder bandje dragen Met een inlegzooltje wordt de schoen te klein en zit het bij mijn tenen niet goed meer en met een maat groter helpt het ook niet.
Bij de Hema heb je van die sylliconen hielplakkers, die plak je achter in je schoen, bij de hiel dus, en dan glip je er minder snel uit. Het helpt bij mij aardig goed.
Bij de Hema heb je van die sylliconen hielplakkers, die plak je achter in je schoen, bij de hiel dus, en dan glip je er minder snel uit. Het helpt bij mij aardig goed.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Haha sorry, moest je topic titel 3x lezen voordat ik 'm doorhad. Ik dacht eerst iets met 'schiet snel uit mn slof', en toen dat je sloffen zocht die snel uitkonden.. En toen ging ik je tekst lezen en doen dacht ik, waarom moet je met sloffen fietsen?
Maar ik snap je probleem wel een beetje. Ik heb niet zulke stevige voeten (draag normaal ook zooltjes) en heb heel snel blaren. Wat bij mij nog wel een beetje wil helpen zijn die U-vormige hieldingen, weet even niet hoe ik ze anders moet omschrijven. Die plak je achterin je schoen en daardoor wipt je hiel minder makkelijk uit je schoen. Volgens mij hebben ze ze bij vrijwel elke schoenenwinkel voor een paar euro, zelfs bij van Haren enz. Ik vind zelf de stoffen-variant fijner dan de siliconen, die vervormt/misvormt sneller.
Maar ik snap je probleem wel een beetje. Ik heb niet zulke stevige voeten (draag normaal ook zooltjes) en heb heel snel blaren. Wat bij mij nog wel een beetje wil helpen zijn die U-vormige hieldingen, weet even niet hoe ik ze anders moet omschrijven. Die plak je achterin je schoen en daardoor wipt je hiel minder makkelijk uit je schoen. Volgens mij hebben ze ze bij vrijwel elke schoenenwinkel voor een paar euro, zelfs bij van Haren enz. Ik vind zelf de stoffen-variant fijner dan de siliconen, die vervormt/misvormt sneller.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Schoenen vs sloffen kdv
» sloffen
» sloffen/pantoffels
» Grijp jij snel in/handel je snel?
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» sloffen
» sloffen/pantoffels
» Grijp jij snel in/handel je snel?
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: