sloffen
+15
mo-lola
Summerlovin
Sugarfall
Marin
Kiwi86
Caro
sanne-84
Jeanette
Dennenappel
_Lana_
Marie
Zora
silly-one
Monte
Minx
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
sloffen
Wat voor sloffen hebben jullie?? mijn geweldig foute roze sloffen zijn toch wel een beetje aan vervanging toe en nu zoek ik leuke nieuwe. Dus show jou sloffen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: sloffen
Niet, ik heb altijd van dit soort huissokken. Heb ze van de primark, bristol en hunkemoller en heb zowel korte als lange, ze zitten echt lekker warm. Sloffen vind ik altijd zo groot en vervelend zitten op bijv de bank, dus dan maar lekkere sokken:
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
haha daar heb ik ook al 6 paar van ofzo :p die zitten idd ook heerlijk
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Dierensloffen. Heerlijk warm aan mijn voeten en draag ze toch in huis. ( deze niet, maar van 2 jaar geleden heb ik ze). Ik heb deze sloffen zowel thuis als bij mijn ouders staan. Heerlijk gewoon.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Monte schreef:Niet, ik heb altijd van dit soort huissokken. Heb ze van de primark, bristol en hunkemoller en heb zowel korte als lange, ze zitten echt lekker warm. Sloffen vind ik altijd zo groot en vervelend zitten op bijv de bank, dus dan maar lekkere sokken:
Mijn 'eigenschappen-functie' werkt even niet: waar heb je deze vandaan? Ze zien er heerlijk uit!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik heb wel 4 paar spaanse sloffen, overal waar ik regelmatig kom heb ik een paar staan. (Thuis, bij mijn ouders, bij mijn vriend...) Heerlijk vind ik ze, niet te lomp en heerlijk warm en ubergoedkoop!
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Aan de kleur rood te zien denk ik dat ze van de hema zijn .
Ik heb toevallig gister hele leuke sloffen gekocht bij de hunkemoller!
Zitten heeel lekker!
Zitten heeel lekker!
Gast- Gast
Ik heb 2 paar, 1 voor de winter en 1 voor het voorjaar / najaar.
Voor de winter een paar hoge van wol en voor het voor- en najaar van die ballerina's, van binnen zijn ze lekker zacht.
Ze zijn allebei van de hunkemöller.
Die huissokken zijn ook héérlijk en dan vooral die hoge! Je hebt ze ook bij de Action.
Voor de winter een paar hoge van wol en voor het voor- en najaar van die ballerina's, van binnen zijn ze lekker zacht.
Ze zijn allebei van de hunkemöller.
Die huissokken zijn ook héérlijk en dan vooral die hoge! Je hebt ze ook bij de Action.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Monte schreef:Niet, ik heb altijd van dit soort huissokken. Heb ze van de primark, bristol en hunkemoller en heb zowel korte als lange, ze zitten echt lekker warm. Sloffen vind ik altijd zo groot en vervelend zitten op bijv de bank, dus dan maar lekkere sokken:
Deze gebruik ik ook! Volgende week bij de Action 2 paar voor 1.79! Daar zit alleen geen anti-slip onder volgens mij.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Deze op het plaatje heb ik niet(wel die roze met stipjes, maar dan zonder antislip). Maar je kunt ze kopen bij de bristol, primark(ook knielange) en de hunkemoller (bij alle 3 zonder antislipbolletjes)Zora schreef:Monte schreef:Niet, ik heb altijd van dit soort huissokken. Heb ze van de primark, bristol en hunkemoller en heb zowel korte als lange, ze zitten echt lekker warm. Sloffen vind ik altijd zo groot en vervelend zitten op bijv de bank, dus dan maar lekkere sokken:
Mijn 'eigenschappen-functie' werkt even niet: waar heb je deze vandaan? Ze zien er heerlijk uit!
En bij de C&A met antislip bolletjes.
Hier even een fotootje van mijn sokken:
Van links gezien, de 1e(zat met nog 2 met dezelfde kleuren in een pak) en de rechtse lange(met roze, dR en groen/blauw) komen van de primark(pas nog)
De rode lange van Hunkemoller(met witte sterretjes erop, van vorig jaar)
De 3e van links(donker roze + licht) en de 2 rechtse roze van de bristol
De andere 3 uit duitsland.
C&A heb ik niet omdat ik niet graaf met anti-slip draag
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Powerbabe schreef:Aan de kleur rood te zien denk ik dat ze van de hema zijn .
Zitten heeel lekker!
Die zijn leuk zeg!! Binnenkort eens bij de Hunkemoller kijken.
Ik heb op dit moment deze, de Efteling sloffen
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Dennenappel schreef:Monte schreef:Niet, ik heb altijd van dit soort huissokken. Heb ze van de primark, bristol en hunkemoller en heb zowel korte als lange, ze zitten echt lekker warm. Sloffen vind ik altijd zo groot en vervelend zitten op bijv de bank, dus dan maar lekkere sokken:
Deze gebruik ik ook! Volgende week bij de Action 2 paar voor 1.79! Daar zit alleen geen anti-slip onder volgens mij.
de sokken zitten idd erg fijn! heb ze al een paar jaar van de zeeman of de action.
alleen heb ik hier echt niet genoeg aan.. heb dan nog steeds koude voeten (maar ben dan ook een giga koukleum!)
heb zelf vele soorten sloffen; gebreide sokken door de oma van mn vriend, van die rose 'klompen', maar ook hogere (ooit gekocht bij de blokker)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik heb officiele UGGs sloffen uit Australie. Zijn hier niet te krijgen, en ze zijn heeeerlijk! Alleen ik ben er een kwijt en ik verdenk onze poets ervan. Grrrr: sinds vorige week is namelijk één van het paar weg. Foetsie. Kwijt en als hij niet terugkomt ga ik denk ik echt huilen.
Want ze hebben gewoon de normale UGGs zool, maar dan een open achterkant... Ik heb wel sloffen bij de BIjenkorf zien staan van UGGs maar die waren lang niet zo mooi en goed als de mijne. En ik raak wederom verdrietig als ik eraan denk ze kwijt te zijn :-). Mijn man wordt inmiddels helemaal mesjokke van mij want hij hoort al een week lang 'waar is die slof toch!!' :-).
Want ze hebben gewoon de normale UGGs zool, maar dan een open achterkant... Ik heb wel sloffen bij de BIjenkorf zien staan van UGGs maar die waren lang niet zo mooi en goed als de mijne. En ik raak wederom verdrietig als ik eraan denk ze kwijt te zijn :-). Mijn man wordt inmiddels helemaal mesjokke van mij want hij hoort al een week lang 'waar is die slof toch!!' :-).
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik heb heerlijke Ugg stoffen, het model heet Dakota.
Heb ze vorig jaar in de uitverkoop gekocht voor €30. Ik ga er trouwens ook mee tanken en een snelle boodschap doen.
Heb ze vorig jaar in de uitverkoop gekocht voor €30. Ik ga er trouwens ook mee tanken en een snelle boodschap doen.
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Ik heb van die sloffen zoals van de Hunkemoller bij Primark gekocht, ook een beetje het Uggs idee. Alleen zijn ze wit met grijs gevlekt
Gast- Gast
Ik heb deze van de Primark:
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dat soort heb ik ook gehad Joy, alleen die werden best snel vies...Maar ach, dat zal wel aan het studentenhuis gelegen hebben
Dit keer zag ik ze ook niet bij Primark.
Dit keer zag ik ze ook niet bij Primark.
Gast- Gast
Ik heb ze in London gekocht, dus misschien hebben ze toch net wat andere dingen? En ach ze zijn toch niet bepaald duur, dus als ze slijten koop ik wel weer nieuwe
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb deze
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ik heb deze.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
mo-lola schreef:Ik heb deze :
Die wil ik!! Waar zijn die van?
Ik heb nu koeien trouwens.. maar die zool is veel te dun, heb ik alsnog koude voeten. Ik moet ook wel echt een dichte pantoffel hebben, niet met een open hiel, want dan heb ik het nog koud.
Gast- Gast
Punk'd schreef:mo-lola schreef:Ik heb deze :
Die wil ik!! Waar zijn die van?
Ik heb nu koeien trouwens.. maar die zool is veel te dun, heb ik alsnog koude voeten. Ik moet ook wel echt een dichte pantoffel hebben, niet met een open hiel, want dan heb ik het nog koud.
Ik heb ze in Moviepark gekocht vorig jaar maar volgens mij kan je ze ook bij The large bestellen.
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10
Die zijn leuk Joy en Sugarfall!
Ik heb geen sloffen, ik heb ook van die huissokken en draag mijn Uggs altijd als sloffen.
Ik heb geen sloffen, ik heb ook van die huissokken en draag mijn Uggs altijd als sloffen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: