Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Minimeet met freakie en baby X. in A'dam morgen, wie?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Minimeet met freakie en baby X. in A'dam morgen, wie? Empty Minimeet met freakie en baby X. in A'dam morgen, wie?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 3:34

Aloha,

ik ben in A'dam en heb morgen onverwacht niks te doen, terwijl ik om 12 uur de hotelkamer uit moet. Wie heeft er zin om wat af te spreken in de buurt van de RAI of eventueel in het centrum? Even wat drinken en kletsen (tot 4/5 uur), heel uitgebreid shoppen is er niet bij met de kleine man.

Ik kan vanavond pas weer reageren, dus dan zie ik het wel of er gegadigden zijn.smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Minimeet met freakie en baby X. in A'dam morgen, wie? Empty Re: Minimeet met freakie en baby X. in A'dam morgen, wie?

Bericht  Marin vr 8 jun 2012 - 3:42

Oh wat leuk! Ik ben wel in de buurt maar heb eigenlijk al wat te doen..Wat jammer!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Minimeet met freakie en baby X. in A'dam morgen, wie? Empty Re: Minimeet met freakie en baby X. in A'dam morgen, wie?

Bericht  Floor vr 8 jun 2012 - 3:43

Ik zou jou wel eens in het echt willen ontmoeten en je kleine man ook maar A'dam is toch echt het andere eind van het land voor mij dus dat gaat mij en mijn kleine man niet lukken. Fijne dag morgen!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Leine vr 8 jun 2012 - 3:46

Ik heb helaas ook al plannen en Amsterdam is niet helemaal naast de deur.. Had me wel heel gezellig geleken!
Veel plezier alvast! Very Happy
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Bericht  mzcharlotte vr 8 jun 2012 - 4:28

Als je had gezegd Rotterdam, dan had ik er meteen gestaan! Naast jou, zou ik het erg leuk vinden om baby X te ontmoeten smile
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 6:15

Jammer ladies... Cry

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte vr 8 jun 2012 - 6:17

Nou en of. Baal baal!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Pompoen vr 8 jun 2012 - 6:51

Ik heb het ook een beetje erg druk :-(, ik vind Amsterdam altijd wel heel leuk, maar ja heb echt genoeg te doen. Sorry!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 9:56

Mijn man is toch niet zo lang bezig als ik dacht, dus het probleem is opgelost.smile

Gast
Gast

Bericht  Pompoen vr 8 jun 2012 - 10:49

Gelukkig maar! Veel plezier morgen in Amsterdam!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: