Morgen noodweer... ?
+55
Bruintje Beer
Error
Silver
Jordana
Vlinderrr
Niekske
boekenwurm83
papilon
Smaragdje
Dribbel
Linnie1985
Burn
Arwyn
Belle1985
Kqip
silly-one
piertje
Bolleke
SnowWhite
InweCulnamo
Ezzer
Parisienne
MissD
Miccie
Jelin
Shisha
Zora
JD
pindaatje
Chocolate Cookie
Lady4
Zwoesj
MiKa
Julia
miss22
Koffieleut
Susan
Steep
SleepingBeauty
_Femme
Atelier Madame
Toet
Happydobby
Sarah1985
patjuhhh
Suus
Serena
Monte
Moezie
Jerry
Pien
angel250
Rovine
VeryCherry
Rush
59 plaatsers
Pagina 1 van 11
Pagina 1 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Morgen noodweer... ?
Van AD.nl
Het zomerse weer eindigt morgenavond in Nederland mogelijk met zeer zwaar noodweer. Het Europese stormbureau Estofex verwacht onweer, zware windstoten en enorme hagelstenen in Nederland, België en Noordoost-Frankrijk.
European Storm Forecast Experiment De hagelstenen hebben mogelijk een diameter van meer dan vijf centimeter. Estofex gebruikt drie categorieën om noodweer in te delen, het onweer van morgen valt in 'level 2'.
Volgens Meteoconsult kunnen er hagelstenen van maximaal drie centimeter uit de lucht vallen. Het weerbureau spreekt van 'zwaar onweer'. Het KNMI verwacht morgen windstoten van rond de 75 km/u.
Overdag kan het kwik plaatselijk oplopen naar 35 graden.
Het zomerse weer eindigt morgenavond in Nederland mogelijk met zeer zwaar noodweer. Het Europese stormbureau Estofex verwacht onweer, zware windstoten en enorme hagelstenen in Nederland, België en Noordoost-Frankrijk.
European Storm Forecast Experiment De hagelstenen hebben mogelijk een diameter van meer dan vijf centimeter. Estofex gebruikt drie categorieën om noodweer in te delen, het onweer van morgen valt in 'level 2'.
Volgens Meteoconsult kunnen er hagelstenen van maximaal drie centimeter uit de lucht vallen. Het weerbureau spreekt van 'zwaar onweer'. Het KNMI verwacht morgen windstoten van rond de 75 km/u.
Overdag kan het kwik plaatselijk oplopen naar 35 graden.
Gast- Gast
Re: Morgen noodweer... ?
Och, voor mijn woonplaats staat 'gewoon' 1,3mm regen, dus het zal wel wat meevallen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Lekker wel, moet morgenavond nog rijden. Als het noodweer is blijf ik wel bij mijn ouders slapen en gaat zoonlief woensdag niet naar school...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik las het ook. Hier in de regio (Rotterdam/Utrecht) valt het meestal wel mee. Het ergste valt vaak in Limburg/Gelderland. Dus ik wacht rustig af.
Gast- Gast
Nou.. ik ben benieuwd!
Het koelt in ieder geval van dinsdag naar woensdag met ruim 15 graden af!
Het koelt in ieder geval van dinsdag naar woensdag met ruim 15 graden af!
Gast- Gast
Twee jaar terug was het gigantisch noodweer in het westen, in mei. Toen zaten we natuurlijk nét weer in Canada... Ik vind noodweer altijd wel wat hebben, heerlijk als je binnen zit.
Gast- Gast
Ghihi, het is niet te hopen. Gisteren zou ik mijn auto ophalen, maar hij bleek nog een beetje te lekken, dus we hebben het een weekje uitgesteld. Van mij mag het enorm noodweer worden als ik niet hoef te fietsen, maar deze week nog even niet dus.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Maple schreef: Ik vind noodweer altijd wel wat hebben, heerlijk als je binnen zit.
Ik ook Heb het ook één keer meegemaakt met kamperen, dat was toch wel eng. Daar kwamen ze echt drie keer langs van de camping, eerst om de spullen binnen te zetten, vervolgens ook maar de spullen van de buren en ook nog eens om te waarschuwen dat je je belangrijkste spullen klaar moest hebben liggen voor vertrek. De ergste bui viel (gelukkig voor ons) aan de andere kant van de berg. Daar waren 5 campings geëvacueerd.
Gast- Gast
nou dan ben ik eens benieuwd ik hoop dat het meevalt ik woon in limburg
angel250- Zwijger
- Aantal berichten : 9
Punten : 12
Registratiedatum : 23-06-11
Het lijkt mij wel wat, bevallen als het buiten keihard regend/ hageld/ onweerd!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Dan kunnen we eindelijk zien hoe ons huis 't houdt in noodweer
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben hier vorig jaar ook noodweer gehad.. er lagen toen heeeeeel veeeeel bomen omver.. Ik waaide toen bijna van mijn balkon toen ik de was binnen ging halen.. het was er gewoon ineens!
Gast- Gast
Limburg ergste laat ik daar nou weer net wonen
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik ook, dus ben benieuwd, spannendMaple schreef:Ik vind noodweer altijd wel wat hebben, heerlijk als je binnen zit.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Oeh ik ben wel benieuwd, vind het altijd wel leuk om te kijken als ik binnen zit
Moet alleen ook oppassen op mn neefje van bijna 3, hopelijk wordt hij er niet heel bang van ofzo..
Moet alleen ook oppassen op mn neefje van bijna 3, hopelijk wordt hij er niet heel bang van ofzo..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Hopelijk valt het hier in het noorden dan mee, moet nog wel de deur uit namelijk.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
We zullen zien! Moet werken tot 23.00 uur morgen, hoop dat t dan of over is of dat het nog niet is begonnen haha.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Moezie schreef:Limburg ergste laat ik daar nou weer net wonen
Ohh nee hier ben ik echt niet gelukkig mee
Gast- Gast
ik ben benieuwt, meestal vald het hier in het noorden wel mee
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Stuiterbal schreef:Moezie schreef:Limburg ergste laat ik daar nou weer net wonen
Ohh nee hier ben ik echt niet gelukkig mee
Ik ook niet.. Haat noodweer
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Hagel, nou laat maar komen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320