Goede morgen!
+9
Eliesje
Chocolate Cookie
Arwyn
Snack a Jack
Lotus
Prosecco
ekiaam87
M@niek
Lejow
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede morgen!
Bah... het is nog donker buiten..
Ik hou er niet van om in het donker op te staan!!
Straks werken, en vanavond weer een echo, spannend!
Wat zijn jullie plannen?
Ik hou er niet van om in het donker op te staan!!
Straks werken, en vanavond weer een echo, spannend!
Wat zijn jullie plannen?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goede morgen!
Goedemorgen, Wat spannend lejow, de eerste echo? veel plezier!
Ik heb even de kleine een warm flesje melk gegeven en kruip nog een paar uurtjes onder de wol. Ben vandaag vrij, moet wel wat aan mn studie gaan doen!
Iedereen fijne dag toegewenst.
Ik heb even de kleine een warm flesje melk gegeven en kruip nog een paar uurtjes onder de wol. Ben vandaag vrij, moet wel wat aan mn studie gaan doen!
Iedereen fijne dag toegewenst.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Ik moet zo aan het werk bleghh geen zin, helemaal gesloopt van het weekend.
Veel plezier vanavond met je echo!!
Ik moet zo aan het werk bleghh geen zin, helemaal gesloopt van het weekend.
Veel plezier vanavond met je echo!!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Goedemorgen!
Veel plezier bij de echo vanavond!
Ik heb wel lekker geslapen, alleen vanmorgen een berichtje van mijn oppas dat ze ziek is :S Dus ik heb net mijn moeder op dr vrije dag uit dr bed gebeld. Normaal zou de moeder van de oppas dan oppassen, maar die is er ook niet.
Straks dus werken, ben dinsdag en woensdag vrij, voor de rest moet ik de hele week werken ook het weekend.
Fijne dag all!
Veel plezier bij de echo vanavond!
Ik heb wel lekker geslapen, alleen vanmorgen een berichtje van mijn oppas dat ze ziek is :S Dus ik heb net mijn moeder op dr vrije dag uit dr bed gebeld. Normaal zou de moeder van de oppas dan oppassen, maar die is er ook niet.
Straks dus werken, ben dinsdag en woensdag vrij, voor de rest moet ik de hele week werken ook het weekend.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ga vandaag weer naar stage. Was vorige week de hele week ziek! Vanavond nog even sporten en bezig met m'n studie.
Ik ga vandaag weer naar stage. Was vorige week de hele week ziek! Vanavond nog even sporten en bezig met m'n studie.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik moet zo werken, maar als ik ergens geen zin in heb... Ik schijn iets nieuws bedacht te hebben: elke nacht rond 3 uur wakker worden en dan pas tegen 5 uur weer in slaap vallen. En daarvoor was ik al mega moe, dus je kunt je vast voorstellen hoe het nu is.
Vanavond gezellig naar de verjaardag van een vriendinnetje, maar ik denk dat ik niet te lang blijf. Hoop dat ik even wat bij kan slapen dan.
Veel plezier bij je echo Lejow!
Ik moet zo werken, maar als ik ergens geen zin in heb... Ik schijn iets nieuws bedacht te hebben: elke nacht rond 3 uur wakker worden en dan pas tegen 5 uur weer in slaap vallen. En daarvoor was ik al mega moe, dus je kunt je vast voorstellen hoe het nu is.
Vanavond gezellig naar de verjaardag van een vriendinnetje, maar ik denk dat ik niet te lang blijf. Hoop dat ik even wat bij kan slapen dan.
Veel plezier bij je echo Lejow!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Goedemorgen,
Ik ga zo eerst mijn kamer een beetje schoonmaken. Over een uur weg om 2,5 uur te gaan werken. Daarna even boodschappen doen. Vanmiddag wil ik kort naar ZieZo, om heel even iets te bespreken. Aan het eind van de middag heb ik eindelijk weer een afspraak bij mijn spv'er.
Veel plezier bij de echo, Lejow!
Fijne dag allemaal!
Ik ga zo eerst mijn kamer een beetje schoonmaken. Over een uur weg om 2,5 uur te gaan werken. Daarna even boodschappen doen. Vanmiddag wil ik kort naar ZieZo, om heel even iets te bespreken. Aan het eind van de middag heb ik eindelijk weer een afspraak bij mijn spv'er.
Veel plezier bij de echo, Lejow!
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen,
Ik ben zo enthousiast mijn werk aan het overdragen dat ik denk vanmiddag wel klaar te zijn. Dan hoef ik alleen vrijdag nog. Gelukkig maar want zin heb ik ook niet echt meer in mijn werk.
Fijne dag!
Ik ben zo enthousiast mijn werk aan het overdragen dat ik denk vanmiddag wel klaar te zijn. Dan hoef ik alleen vrijdag nog. Gelukkig maar want zin heb ik ook niet echt meer in mijn werk.
Fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik lig ziek in mijn bed. Hoofdpijn, buikpijn en misselijk.
Lewjow, veel plezier vanavond!
Fijne dag allemaal!
Ik lig ziek in mijn bed. Hoofdpijn, buikpijn en misselijk.
Lewjow, veel plezier vanavond!
Fijne dag allemaal!
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Goedemorgen!
Ik zit nu nog even rustig op de bank.
Vanmiddag werken en vanaf daar gelijk door naar een avond van het werk. Hoop rond een uurtje of 11 weer thuis te zijn..
Fijne dag allemaal!
Ik zit nu nog even rustig op de bank.
Vanmiddag werken en vanaf daar gelijk door naar een avond van het werk. Hoop rond een uurtje of 11 weer thuis te zijn..
Fijne dag allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Goeiemorgen!
Ik zit nu even aan mijn ontbijt, daarna na het douchen haal ik mijn beste vriendin op en gaan we eerst naar mijn therapie. En daarna duiken we de stad in om lekker te winkelen!
Fijne dag allemaal!!
Veel plezier Lejow!
Ik zit nu even aan mijn ontbijt, daarna na het douchen haal ik mijn beste vriendin op en gaan we eerst naar mijn therapie. En daarna duiken we de stad in om lekker te winkelen!
Fijne dag allemaal!!
Veel plezier Lejow!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Goeiemorgen!
Ik zit nu lui op de bank, kan wel slapen, maar moet nog genoeg doen vanmorgen.
Vanmiddag werken tot zes uur, en dan vanavond lekker niks
Fijne dag allemaal!
Ik zit nu lui op de bank, kan wel slapen, maar moet nog genoeg doen vanmorgen.
Vanmiddag werken tot zes uur, en dan vanavond lekker niks
Fijne dag allemaal!
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Goedemorgen,
Ik ben vandaag vrij!
Ga vandaag verhuisdozen inpakken!
Zaterdag verhuizen
Fijne dag allemaal!
Ik ben vandaag vrij!
Ga vandaag verhuisdozen inpakken!
Zaterdag verhuizen
Fijne dag allemaal!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Oh spannend Jezzie89, verhuizen! Ga je groter wonen?
Ik was vanochtend al om 5.30 op. Ben naar school geweest en heb de afwas gedaan. Nu even pauze, de wasmachine aan zetten en dan weer naar school.
Lejow, veel plezier vanavond!
Een hele fijne dag allemaal!
Ik was vanochtend al om 5.30 op. Ben naar school geweest en heb de afwas gedaan. Nu even pauze, de wasmachine aan zetten en dan weer naar school.
Lejow, veel plezier vanavond!
Een hele fijne dag allemaal!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Spannend Lejow! Ben erg benieuwd hoe het was!
Ondanks dat het vanmorgen zo donker was, schijnt het zonnetje nu wel heerlijk! Ik ga zo even een paar uurtjes werken via het uitzendbureau!
Ondanks dat het vanmorgen zo donker was, schijnt het zonnetje nu wel heerlijk! Ik ga zo even een paar uurtjes werken via het uitzendbureau!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Goedemiddag!
Ik ben over 2,5 uur alweer klaar met werken, heerlijk om 6u30 beginnen, lekker vroeg klaar ook . Ik ga straks denk ik heerlijk genieten van een bad en verder weinig doen denk.
Ik ben over 2,5 uur alweer klaar met werken, heerlijk om 6u30 beginnen, lekker vroeg klaar ook . Ik ga straks denk ik heerlijk genieten van een bad en verder weinig doen denk.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: