Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bruscetta's bewaren

4 plaatsers

Ga naar beneden

Bruscetta's bewaren Empty Bruscetta's bewaren

Bericht  June vr 8 jun 2012 - 2:04

Morgen vier ik mijn verjaardag en ik vind bruscetta's zelf altijd heel erg lekker. Ik dacht dat ik vandaag wel vast stokbrood kon snijden, bestrijken met pesto, tomaat, basilicum, mozzarella erop en een beetje peper tot slot. Nu vroeg ik me af of ik dat wel vers kon houden? Als ik het overdek met vershoudfolie en in de koeling leg, zou het dan goed blijven? Het is de bedoeling dat ik het ga doen met stokbrood dat nog niet afgebakken is, waardoor het brood wel nog 'vers' is morgen. Ik ben altijd zo slecht in dit soort dingen en ik vind het voor mezelf nog niet zo vervelend, maar als andere mensen door mij ziek worden, vind ik dat wel echt rot.

Heeft iemand van jullie daar toevallig 'verstand' van?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruscetta's bewaren Empty Re: Bruscetta's bewaren

Bericht  minoessepoes vr 8 jun 2012 - 2:25

Het is het lekkerst als ze nog lekker knapperig getoast zijn toch? Dan zou ik het zeker niet doen maar echt pas morgen, redelijk op het laatste moment, anders wordt je brood sompig of juist heel hard.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruscetta's bewaren Empty Re: Bruscetta's bewaren

Bericht  Beachgirl vr 8 jun 2012 - 2:26

Ik zou sowieso niet het ongebakken brood al besmeren, en dan pas bakken. Dat lijkt me niet lekker.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruscetta's bewaren Empty Re: Bruscetta's bewaren

Bericht  June vr 8 jun 2012 - 4:15

Beachgirl_24 schreef:Ik zou sowieso niet het ongebakken brood al besmeren, en dan pas bakken. Dat lijkt me niet lekker.

Oh dat doe ik altijd zo. Als ik ze dan onder de grill leg, is het gewoon lekker! Bedankt voor je feedback!

Ik ga ze inderdaad toch pas morgen maken, ik was ook al een beetje bang voor het te sappige brood inderdaad. Bovendien heb ik weer behoorlijk overdreven qua hapjes, dus dan kan ik ook nog besluiten om het maar te laten zitten Bruscetta's bewaren 394967.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruscetta's bewaren Empty Re: Bruscetta's bewaren

Bericht  Marin vr 8 jun 2012 - 4:30

Dat zou ik niet doen. Bruschette is altijd het hapje wat ik als laatste maak. Dat brood moet lekker knapperig zijn. Bovendien als het warm is, kan je er nog met een teentje knoflook overheen wrijven waardoor dat smelt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruscetta's bewaren Empty Re: Bruscetta's bewaren

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum