Verveling! Tips?
+11
Kowalski
Rush
VanillaRose
vlinder-2011
Krullebol
Parisienne
Blond
ellibre
loura
Stuiterbal
Jerry
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Verveling! Tips?
Ik neem nu lekker een voetenbadje, fijn mijn voetjes verzorgen en mijn nagels lakken. Ben je wel weer even zoet mee
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Ik heb nog wel een afwas voor je staan en er liggen ook nog genoeg studieopdrachten. Interesse?
Gast- Gast
- Kledingkast opruimen/ordenen.
- Foto's maken van kleding en op MP zetten.
- Kapsels uitproberen.
- Online shoppen en vervolgens het winkelwagentje weer leeg kieperen.
- Celebrity roddelsites bekijken.
Ik verveel me nooit.
- Foto's maken van kleding en op MP zetten.
- Kapsels uitproberen.
- Online shoppen en vervolgens het winkelwagentje weer leeg kieperen.
- Celebrity roddelsites bekijken.
Ik verveel me nooit.
Gast- Gast
Hahaha ik moet altijd lachen als ik je weer ergens iets over chips zie zeggen. Jij houdt net als ik erg veel van chips .Carrie schreef:Een cake bakken, series kijken. Maar het allerliefst lig ik in bed met een boek en chips
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Hahaha ik moet altijd lachen als ik je weer ergens iets over chips zie zeggen. Jij houdt net als ik erg veel van chips .Carrie schreef:Een cake bakken, series kijken. Maar het allerliefst lig ik in bed met een boek en chips
Is het goed dat ik de club ook join?
Gast- Gast
Toen ik van de week ziek thuis was, verveelde ik me ook rot. Totdat ik op het idee kwam om weer opnieuw te beginnen met de hele serie Friends te gaan kijken!
Nu ben ik daaraan opnieuw verslaafd, terwijl ik eigenlijk dan andere dingen zou moeten doen. Kijk dus uit wat je kiest als je je verveelt, het kan u en anderen schade toebrengen.
Nu ben ik daaraan opnieuw verslaafd, terwijl ik eigenlijk dan andere dingen zou moeten doen. Kijk dus uit wat je kiest als je je verveelt, het kan u en anderen schade toebrengen.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Youandi schreef:Powerbabe schreef:Hahaha ik moet altijd lachen als ik je weer ergens iets over chips zie zeggen. Jij houdt net als ik erg veel van chips .Carrie schreef:Een cake bakken, series kijken. Maar het allerliefst lig ik in bed met een boek en chips
Hier nog eentje!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Youandi schreef:Powerbabe schreef:Hahaha ik moet altijd lachen als ik je weer ergens iets over chips zie zeggen. Jij houdt net als ik erg veel van chips .Carrie schreef:Een cake bakken, series kijken. Maar het allerliefst lig ik in bed met een boek en chips
Hier nog eentje!
Ik doe ook mee
Gast- Gast
Youandi schreef:Powerbabe schreef:Hahaha ik moet altijd lachen als ik je weer ergens iets over chips zie zeggen. Jij houdt net als ik erg veel van chips .Carrie schreef:Een cake bakken, series kijken. Maar het allerliefst lig ik in bed met een boek en chips
Ik ook!! Chips clubje!!!!
Gast- Gast
Liz schreef:Ik neem nu lekker een voetenbadje, fijn mijn voetjes verzorgen en mijn nagels lakken. Ben je wel weer even zoet mee
Oh dat vind ik ook zo lekker!
Gast- Gast
Tinus schreef:Toen ik van de week ziek thuis was, verveelde ik me ook rot. Totdat ik op het idee kwam om weer opnieuw te beginnen met de hele serie Friends te gaan kijken!
Haha, om die reden ben ik dus op mijn vrije dag gisteren NIET weer begonnen aan de Gilmore Girls serie!
Ik verveel me eigenlijk nooit. Ben meestal bezig op internet (forum, blog, pinterest) lees veel boeken en tijdschriften, opruimen/schoonmaken, uitgebreid in bad. Nouja, al die dingen die al genoemd zijn eigenlijk.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Arm gebroken: tips wat te doen, verveling!
» Verveling!
» Verveling!
» Tegen verveling: Chatroulette!
» Anti verveling: plaatjes PIM, PAM, PET!
» Verveling!
» Verveling!
» Tegen verveling: Chatroulette!
» Anti verveling: plaatjes PIM, PAM, PET!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: