Arm gebroken: tips wat te doen, verveling!
+8
Caroow
Charles
Mizz_S
xxjojootjexx
Parisienne
girli
VeryCherry
Lousanne
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Arm gebroken: tips wat te doen, verveling!
Hallo allemaal,
Ik heb afgelopen weekend met skiën mijn arm gebroken en daaraan geopereerd, dus nu zit ik thuis voor een paar weken. En hoewel ik vorige week nog zat te klagen dat ik zo druk was en zoo graag een paar dagen vrij wilde, ben ik me echt ontzettend aan het vervelen..
Het probleem is dat ik ook weinig kan, ik kan niet sporten, niet schrijven, niet autorijden, niet goed typen (dit berichtje typen duurt al ellenlang), op mijn werk kan ik niets met 1 arm, vriendinnen moeten ook gewoon werken overdag dus die kunnen ook niet langskomen.. Ik weet gewoon niet wat ik wel kan doen. Lezen doe ik maar lukt me ook niet de hele dag..
Haha sorry voor dit klaagbericht. Jullie nog ideeën wat ik kan doen met 1 hand?
Ik heb afgelopen weekend met skiën mijn arm gebroken en daaraan geopereerd, dus nu zit ik thuis voor een paar weken. En hoewel ik vorige week nog zat te klagen dat ik zo druk was en zoo graag een paar dagen vrij wilde, ben ik me echt ontzettend aan het vervelen..
Het probleem is dat ik ook weinig kan, ik kan niet sporten, niet schrijven, niet autorijden, niet goed typen (dit berichtje typen duurt al ellenlang), op mijn werk kan ik niets met 1 arm, vriendinnen moeten ook gewoon werken overdag dus die kunnen ook niet langskomen.. Ik weet gewoon niet wat ik wel kan doen. Lezen doe ik maar lukt me ook niet de hele dag..
Haha sorry voor dit klaagbericht. Jullie nog ideeën wat ik kan doen met 1 hand?
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Re: Arm gebroken: tips wat te doen, verveling!
Het record verbreken met 1 hand bh-haakjes loshaken
Nee sorry, das flauw, ik heb werkelijk geen idee.
Nee sorry, das flauw, ik heb werkelijk geen idee.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Sterkte met je arm!
Het enige wat ik nu kan bedenken is puzzelen.
Het enige wat ik nu kan bedenken is puzzelen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
haha, over BH's gesproken: ik kan mijn BH zelf niet eens aan doen. En volgende week is mijn vriend 3 dagen op zakenreis, dus ben bang dat ik dan 3 dagen bh-loos door t leven ga.. Hij maakte er al grapjes over, dat als hij terugkwam ik dan net zulke hangtieten heb als afrikaanse vrouwen die je weleens op tv ziet die nooit een bh dragen;)
Lousanne- Prater
Ik zou heel veel series downloaden en gaan kijken. Heerlijk!
Edit: of voor een maandje je digitale tv-abonnement uitbreiden met Film1 of iets dergelijks. Als jullie dat hebben natuurlijk
Edit: of voor een maandje je digitale tv-abonnement uitbreiden met Film1 of iets dergelijks. Als jullie dat hebben natuurlijk
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
film kijken is idd een idee, heb alleen geen dvd speler en geen laptop, maar misschien kan ik iets regelen..
En puzzelen vind ik leuk (van die japanse puzzels) maar mijn schrijfarm is gebroken dus dat wordt ook lastig..
En puzzelen vind ik leuk (van die japanse puzzels) maar mijn schrijfarm is gebroken dus dat wordt ook lastig..
Lousanne- Prater
Doe je dit met je telefoon?
Wat leuk is qua puzzels is Nonogram. Ik heb dit vrijdag ontdekt. Erg leuk als je van puzzelen houdt
Wat leuk is qua puzzels is Nonogram. Ik heb dit vrijdag ontdekt. Erg leuk als je van puzzelen houdt
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
nee dit doe ik met de 'gewone' computer, wat helaas een oudje is die geen films kan afspelen, dan een schokkerig beeld..
heb helaas ook geen smartphone (haha ik voel me echt een digibeet, ben ik eigenlijk ook;)) dus kan daar ook geen spelletjes op doen..
heb helaas ook geen smartphone (haha ik voel me echt een digibeet, ben ik eigenlijk ook;)) dus kan daar ook geen spelletjes op doen..
Lousanne- Prater
Lastig hoor!
Misschien kun je een legpuzzel doen, dat moet wel lukken met je niet-schrijfhand denk ik?
En misschien gewoon een dvd speler aanschaffen? Bij de Blokker enzo heb je die soms als voor 20-30 euro. Heb je vast geen topapparaat, maar kun je iig wel wat dvdtjes kijken enzo. (ik heb er jaren geleden eens een van 30 euro ofzo gekocht en die doet het nog steeds, dus best een goede investering).
Een digitaal fotoalbum maken? Dan hoef je niet veel te typen, en de muis bedienen lukt misschien wel met je andere hand?
Verder lezen, maar dat doe je al dus.
Misschien zijn er nog andere leuke spelletjes die je op je computer kunt doen? Online ergens?
Misschien kun je een legpuzzel doen, dat moet wel lukken met je niet-schrijfhand denk ik?
En misschien gewoon een dvd speler aanschaffen? Bij de Blokker enzo heb je die soms als voor 20-30 euro. Heb je vast geen topapparaat, maar kun je iig wel wat dvdtjes kijken enzo. (ik heb er jaren geleden eens een van 30 euro ofzo gekocht en die doet het nog steeds, dus best een goede investering).
Een digitaal fotoalbum maken? Dan hoef je niet veel te typen, en de muis bedienen lukt misschien wel met je andere hand?
Verder lezen, maar dat doe je al dus.
Misschien zijn er nog andere leuke spelletjes die je op je computer kunt doen? Online ergens?
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Met Printje chatten! Die verveelt zich ook.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik voel met je mee, thuiszitten sucks!
Ik slijt mijn dagen met legpuzzels en internet. Ik weet niet of je een bad hebt? Ik zit urenlang onder de douche, maar met een gebroken arm is dat niet wat natuurlijk.
Ik slijt mijn dagen met legpuzzels en internet. Ik weet niet of je een bad hebt? Ik zit urenlang onder de douche, maar met een gebroken arm is dat niet wat natuurlijk.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Charles schreef:Met Printje chatten! Die verveelt zich ook.
Gast- Gast
Ik heb vorig jaar na mijn operatie veel gelezen vooral. En dan dunne boekjes, zodat ik die met één hand vast kon houden. Ik had wel het geluk dat het buiten ruim 25 a 30 graden was, dus ik kon ook kleine stukjes gaan lopen. Dat zou ik nu met die gladheid en al die sneeuw niet aandurven!
Gast- Gast
Ligt er wel aan waar je woont. Hier is geen gladheid en sneeuw te bekennen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Candy Crush spelen op Facebook?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Is er ergens een bushalte in de buurt? Dan misschien de bus pakken ook al gebruik je die anders niet en kijken waar je dan kunt komen (bioscoop, centrum oid).
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Sterkte. Ik heb vorige week 3 dagen binnen gezeten omdat ik een griepje had en ik werd op den duur gillend gek van dat binnen zitten. En jij moet dus een aantal weken Ik zou geloof ik ook films en series gaan kijken. Verder weet ik ook niet zoveel voor je. Ik wilde voorstellen dat als je een WII hebt daarop te gaan spelen. Maar daar heb je ook je beide armen voor nodig.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» Verveling! Tips?
» Iphone weg...wat te doen? (tips gevraagd)
» Verveling!
» Tegen verveling: Chatroulette!
» Anti verveling: plaatjes PIM, PAM, PET!
» Iphone weg...wat te doen? (tips gevraagd)
» Verveling!
» Tegen verveling: Chatroulette!
» Anti verveling: plaatjes PIM, PAM, PET!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: