Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak?

+12
Evalynn
Niene
Atelier Madame
Beachgirl
Happinaz
Blond
Lejow
Sugarfall
Jeanette
Kowalski
Pussycat
Lavendel
16 plaatsers

Ga naar beneden

Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak? Empty Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak?

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 21:41

Ik vraag het me af omdat ik normaal altijd dichte sneakers aan heb maar dat vind ik nu wel erg warm omdat ik daar sokken in aan doe.

Veel mensen hebben ook slippers of crocks aan wat ik dan weer niet vind kunnen.

Ik vraag me ook af of het wel leuk staat ik kan dat niet zo goed beoordelen Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak? Empty Re: Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak?

Bericht  Lavendel do 7 jun 2012 - 21:47

Haha volgens mij staat een ziekenhuispak per definitie niet leuk, dat dat maakt ook niet uit. En als er mensen zijn die met crocks lopen kun je zeer zeker zwarte ballerina's aan want veel lelijker dan crocks kan niet. En of het netjes genoeg is, je ziet geen tenen, dus ik vind van wel.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak? Empty Re: Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak?

Bericht  Pussycat do 7 jun 2012 - 21:47

Dat lijkt me zo niet prettig...
Doe mij maar crocks.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak? Empty Re: Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak?

Bericht  Kowalski do 7 jun 2012 - 22:20

Als jij dat lekker vindt zitten kan het prima hoor! Het is geen modeshow, dus ik zou vooral aan doen wat je fijn vindt! Ik had altijd gewoon sneakers aan, want ik kan echt niet op Crocs lopen!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak? Empty Re: Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak?

Bericht  Jeanette do 7 jun 2012 - 22:28

Dat kan goed hoor! Als jij ze fijn vind zitten voor het werken, gewoon lekker aantrekken!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak? Empty Re: Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak?

Bericht  Sugarfall do 7 jun 2012 - 22:39

Lelijker dan crocs kan inderdaad niet, die moeten zo snel mogelijk allemaal verbrand worden. Ik vind ballerina's wel kunnen, en zwart kan altijd wel.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak? Empty Re: Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak?

Bericht  Lejow do 7 jun 2012 - 22:46

Pfff, als ik in het ziekenhuis lig/ben zijn de schoenen van de verpleging wel het laatste waar ik op let.
Gewoon aan doen dus Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak? Empty Re: Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak?

Bericht  Blond do 7 jun 2012 - 23:17

Lejow schreef:Pfff, als ik in het ziekenhuis lig/ben zijn de schoenen van de verpleging wel het laatste waar ik op let.
Gewoon aan doen dus Very Happy

Nou ik zit me wel altijd te verbazen om het hoge Crocs gehalte in een ziekenhuis, zwarte ballerina's zijn inderdaad beter.

Crocs zouden niet gemaakt moeten worden voor volwassenen. Bij een peutertje vind ik roze crocs nog schattig. Minder schattig als moeders dezelfde heeft.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak? Empty Re: Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak?

Bericht  Lavendel do 7 jun 2012 - 23:21

Ze zijn echt heeull lelijk maar ik snap wel dat ziekenhuis personeel ze vaak aanheeft. Als je een staand/lopend beroep hebt dan wil je echt wel fijne schoenen aan. En ach je loopt er ook niet voor de mooiigheid (dat is vast geen woord) en ik zou er als patient ook echt niet op letten btw.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak? Empty Re: Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak?

Bericht  Blond do 7 jun 2012 - 23:59

Mijn moeder werkt als wijkverpleegkundige, en die wil echt niet dood gevonden worden op Crocs. Die koopt gewoon schoenen van Esprit waar ze lang op kan lopen. En die zijn echt niet heel lelijk ofzo (okee ik zou ze niet voor gewoon kopen, maar ze zijn in ieder geval acceptabel).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak? Empty Re: Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak?

Bericht  Happinaz vr 8 jun 2012 - 0:05

Ik vind het wel kunnen hoor, waarom niet? Het is niet zo dat je bijpassende schoenen moet hebben. Wit en zwart lijkt me een prima combinatie.

Ik hou ook niet van crocs, ben wel werkzaam in de zorg in een staffunctie, en ik weet dat heel veel personeel ze niet zo mooi vinden maar dit toch ook dragen wegens de makkelijkheid en ook de hygiene. Je spoelt ze makkelijk af, je kunt ze zelfs in kokend heet water spoelen, ze gaan niet snel kapot etc. Het is hier meer handigheid en hygiene dan dat het echt een modeitem is.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak? Empty Re: Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak?

Bericht  Beachgirl vr 8 jun 2012 - 0:24

Happinaz schreef:Ik vind het wel kunnen hoor, waarom niet? Het is niet zo dat je bijpassende schoenen moet hebben. Wit en zwart lijkt me een prima combinatie.

Ik hou ook niet van crocs, ben wel werkzaam in de zorg in een staffunctie, en ik weet dat heel veel personeel ze niet zo mooi vinden maar dit toch ook dragen wegens de makkelijkheid en ook de hygiene. Je spoelt ze makkelijk af, je kunt ze zelfs in kokend heet water spoelen, ze gaan niet snel kapot etc. Het is hier meer handigheid en hygiene dan dat het echt een modeitem is.

Ik hou van mijn Crocs!!

Ik sta en loop de hele dag en het zijn de enige schoenen waar ik geen zere voeten en benen oop krijg. Oke spuuglelijk dat wel, maar lekker boeiend!!

Snap niet dat mensen zich zo druk kunnen maken om hoe lelijk Crocs zijn. Er bestaan wel meer lelijke schoenen. En ja het gaat idd meer om het functionele dan om het mooie. (ze zijn licht en idd zelfs te wassen in de wasmachine)

Als het om het mooie ging dan hadden ze de witte pakken ook wel anders gemaakt.



@Ise: als jij lekker loopt op je ballerina's en het niet erg vind als er iets overheen gaan (bloed, urine wat dan ook) dan moet je ze lekker aantrekken.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak? Empty Re: Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 0:36

Happinaz schreef:Ik hou ook niet van crocs, ben wel werkzaam in de zorg in een staffunctie, en ik weet dat heel veel personeel ze niet zo mooi vinden maar dit toch ook dragen wegens de makkelijkheid en ook de hygiene. Je spoelt ze makkelijk af, je kunt ze zelfs in kokend heet water spoelen, ze gaan niet snel kapot etc. Het is hier meer handigheid en hygiene dan dat het echt een modeitem is.

Dit vind ik echt een groot voordeel van Crocs. Ik werk niet in de zorg en heb ze ook niet, maar kan met goed voorstellen dat deze schoenen veel makkelijker en beter schoon te maken zijn dan bijvoorbeeld sneakers. Zoals jij inderdaad ook zegt, ze zijn zelfs uit te koken! In een ziekenhuis vind ik hygiëne belangrijker dan mode.
Maar ballerina's kunnen prima hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak? Empty Re: Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak?

Bericht  Atelier Madame vr 8 jun 2012 - 2:53

Alsof die klompen zoveel mooier zijn :p

Kunnen birckenstocks eigenlijk ofzo dat niet eens ivm open tenen?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak? Empty Re: Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak?

Bericht  Niene vr 8 jun 2012 - 3:24

Ten eerste zijn die pakken gewoon niet flateus Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak? 827601 maar dat kan best vind ik. Ik draag onder mijn ziekenhuis pak birckenstocks of sneakers,maar dat is eigenlijk veels te warm.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak? Empty Re: Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak?

Bericht  Evalynn vr 8 jun 2012 - 3:41

Ballerina's kunnen makkelijk.

Zelf draag ik Birkenstocks, vind het fijn als ik iets 'open' aan heb, omdat ik nogal snel zweetvoeten heb.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak? Empty Re: Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak?

Bericht  Flip Fluitketel vr 8 jun 2012 - 4:00

Ballerina's kunnen makkelijk vind ik. Alleen zou ik daar de hele dag niet op kunnen lopen en krijg ik last van mijn rug. Ik heb altijd Birkenstocks of sneakers aan onder mijn uniform. Crocs heb ik ook een hele tijd gedragen, maar als ik iets liet vallen water o.i.d. waren mijn voeten zeiknat en ik kreeg er ontzettend zweetvoeten in.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak? Empty Re: Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 5:00

haha ik vind die klompen in een ziekenhuis nog beter dan crocs :P

Dan weet ik zeker dat mensen ze aanhebben voor het comfort o.i.d en ze ze buiten het ziekenhuis niet aanhebben. Met crocs weet je het zo net nog niet. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak? Empty Re: Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 5:01

Ik vind crocs dus echt niet hygienisch door die gaten i.v.m. bloed, urine, wondvocht twijfelde al over ballerina's.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak? Empty Re: Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak?

Bericht  Happinaz vr 8 jun 2012 - 6:10

Ise schreef:Ik vind crocs dus echt niet hygienisch door die gaten i.v.m. bloed, urine, wondvocht twijfelde al over ballerina's.

De hygiëne zit hem in het gegeven dat je wondvocht, bloed, urine etc uit je schoen kunt halen. Dat kan niet met stoffen schoenen.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak? Empty Re: Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak?

Bericht  Ella vr 8 jun 2012 - 8:04

Ik vind dat het wel kan hoor
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak? Empty Re: Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak?

Bericht  Caroow vr 8 jun 2012 - 22:16

Ik vind het eigenlijk wel een leuk (niet mooi hoor) gezicht, die gekleurde crocs in het ziekenhuis.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak? Empty Re: Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak?

Bericht  JustMeDaan za 9 jun 2012 - 0:01

Mooi zijn ze niet nee, maar ik loop er in de zomer toch vaak op, op mijn werk. Heb ook ballerina's ervan en daarvan ziet zowat niemand dat het crocs zijn. Gewone ballerina's worden mijn voeten echt moe van als ik daarmee werk, en die gaan zeer doen/krijg ik blaartjes van. In de winter loop ik op nike's.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak? Empty Re: Kun je zwarte ballerina's aan onder een wit ziekenhuis pak?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum