Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grijze schoenen onder een zwarte broek.

4 plaatsers

Ga naar beneden

Grijze schoenen onder een zwarte broek. Empty Grijze schoenen onder een zwarte broek.

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 21:29

Kan dat? Of is het geen porum?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grijze schoenen onder een zwarte broek. Empty Re: Grijze schoenen onder een zwarte broek.

Bericht  Pien wo 8 jun 2011 - 21:31

tja, wat voor schoenen en wat voor broek.... in principe kan dat natuurlijk!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grijze schoenen onder een zwarte broek. Empty Re: Grijze schoenen onder een zwarte broek.

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 21:31

Ja, dat kan wel, als het grijs weer terugkomt in je bovenkleding..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grijze schoenen onder een zwarte broek. Empty Re: Grijze schoenen onder een zwarte broek.

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 21:34

Ligt eraan hoe de complete outfit is. Heb je verder nog grijstinten in je (boven)kleding? Het lijkt mij prima kunnen! Ik draag vandaag grijze kleding met zwarte pumps, en dat staat ook heel oké.

Dit vraagt stiekem wel om een foto CBL :p

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grijze schoenen onder een zwarte broek. Empty Re: Grijze schoenen onder een zwarte broek.

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 21:58

http://www.tangoshoes.com/nederlands/collection/27/p1/65/338/kort-laarsje-hak-8cm.html

Kan het plaatje niet plakken, maar deze kleur grijs onder een zwarte pantalon en er zit in de top die ik erop draag geen grijs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grijze schoenen onder een zwarte broek. Empty Re: Grijze schoenen onder een zwarte broek.

Bericht  minoessepoes wo 8 jun 2011 - 22:10

Mooie schoenen!

Maar zijn het niet meer schoenen voor bij een skinny, of een panty/legging, zodat je de bovenkant van de schoen ook ziet?
Zwart en grijs kan een hele goede combinatie zijn, maar het ligt er in dit geval een beetje aan of het grijs ook kleurt bij je bovenkleding vind ik.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grijze schoenen onder een zwarte broek. Empty Re: Grijze schoenen onder een zwarte broek.

Bericht  Caramba wo 8 jun 2011 - 22:10

Oeh wat een leuke schoen, kan helaas zelf niet op zulke hakken lopen.
Wel vind ik het jammer dat het on der een pantalon gedragen word. De bovenkant vind ik namelijk erg leuk van de schoen en die zou ik dan ook willen laten zien.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grijze schoenen onder een zwarte broek. Empty Re: Grijze schoenen onder een zwarte broek.

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 22:13

Die kleur grijs is het voor het idee, maar het is een andere schoen. Kan hem niet vinden dus vandaar deze.
Ze hebben een hoge hak, maar kunnen net zo goed onder een spijkerbroek dus niet perse onder een legging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grijze schoenen onder een zwarte broek. Empty Re: Grijze schoenen onder een zwarte broek.

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 22:16

http://www.shoeline.nl/damesschoenen/Bullboxer/Pump/Zwart/details/135120012/doelgroep/dames

He shit plakken lukt weer niet. Deze schoenen heb ik, maar dan in die kleur grijs en de bloem is ook grijs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grijze schoenen onder een zwarte broek. Empty Re: Grijze schoenen onder een zwarte broek.

Bericht  Caramba wo 8 jun 2011 - 22:23

Zit toch te denken aan een skinny, anders ben ik bang dat je die bloem niet ziet.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grijze schoenen onder een zwarte broek. Empty Re: Grijze schoenen onder een zwarte broek.

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 22:29

Maar als je de broek erachter doet zie je die wel. Heb ze eerder gedragen onder een pantalon en toen zag je ze wel iig.

Vind je mijn schoenen ook leuk? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grijze schoenen onder een zwarte broek. Empty Re: Grijze schoenen onder een zwarte broek.

Bericht  Caramba wo 8 jun 2011 - 22:32

Dan krijg je daar toch zo'n prop? Lijkt mij niet mooi en ook niet fijn zitten.
Ik vind dit zelf niet een mooie schoen. Ik hou niet van poespas op schoenen of kleding.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grijze schoenen onder een zwarte broek. Empty Re: Grijze schoenen onder een zwarte broek.

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 22:34

Nee geen prop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grijze schoenen onder een zwarte broek. Empty Re: Grijze schoenen onder een zwarte broek.

Bericht  girli do 9 jun 2011 - 18:23

Ik zou wel iets van grijs terug laten komen in de bovenkleding, maar voor de rest geen probleem denk ik.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grijze schoenen onder een zwarte broek. Empty Re: Grijze schoenen onder een zwarte broek.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum