Zwarte blazer max. 25 euro
Pagina 1 van 1
Zwarte blazer max. 25 euro
Wie helpt mee zoeken? Ik ben op zoek naar een zwarte blazer voor maximaal 25 euro. Ik heb al her en der rondgekeken maar kan nog niet echt iets vinden. Iemand nog een tip van een webshop of iets dergelijks?
Gast- Gast
Re: Zwarte blazer max. 25 euro
wehkamp, V&D zijn degene die mij zo te binnen schieten.
En bij de C&A hebben ze ook blazers.
En bij de C&A hebben ze ook blazers.
Gast- Gast
Hmmm, voor 25 euro vind je er niet zo heel gemakkelijk eentje die leuk is.
Als je een klein maatje hebt, heb je er een paar bij Kenzaa;
22,50 euro
19,95 euro
19,95 euro
23,50 euro
Als je een klein maatje hebt, heb je er een paar bij Kenzaa;
22,50 euro
19,95 euro
19,95 euro
23,50 euro
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Bij de C en A heb je hele mooie blazers voor 24,95 (en 29,95 die heb ik zelf).
Gast- Gast
Ik had een tijdje terug een superleuke bij Bershka gekocht voor ik dacht 15 euro ofzo.. heb je daar al eens gekeken?
Gast- Gast
C&A en Bershka heb ik nog niet gekeken. Bedankt voor de tips.
En volgens mij is dat blonde meisje een studiegenoot van mij haha, wat grappig. Ik wist niet dat ze modellenwerk deed voor die website.
En volgens mij is dat blonde meisje een studiegenoot van mij haha, wat grappig. Ik wist niet dat ze modellenwerk deed voor die website.
Gast- Gast
H&M divided heeft mooie zwarte blazer voor 19,95. Heel mooi dun stofje, niet zo'n stijf ding.
Deze maar dan in het zwart
Deze maar dan in het zwart
Gast- Gast
Ik wilde ook de H&M noemen, die hebben heel vaak blazers en nette jasjes die niet zo prijzig zijn. Zeker de zomermodellen, omdat die vaak een wat lichtere stof hebben.
Die Punk'd heeft geplaatst vind ik leuk, en is ook nog binnen je budget! Volgens mij ben je ook een redelijk fanatieke H&M afnemer Megara? Ik zou daar gewoon mijn slag slaan, maar dan wel even de stad ingaan.
Jasjes moet je gewoon in de winkel passen vind ik, per model kan t enorm verschillen.
Die Punk'd heeft geplaatst vind ik leuk, en is ook nog binnen je budget! Volgens mij ben je ook een redelijk fanatieke H&M afnemer Megara? Ik zou daar gewoon mijn slag slaan, maar dan wel even de stad ingaan.
Jasjes moet je gewoon in de winkel passen vind ik, per model kan t enorm verschillen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Zara blazer wassen?
» Ik zoek een blazer..
» Blazer strijken
» Hoe te combineren, Blazer
» Passende blazer
» Ik zoek een blazer..
» Blazer strijken
» Hoe te combineren, Blazer
» Passende blazer
Pagina 1 van 1