Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van zijn kamer afkomen!

+9
xxjojootjexx
Susan
Sneeuwwitje
Rouge
LMCurious
missmarm
Theeleut
Catwoman79
TukTuk
13 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Van zijn kamer afkomen! Empty Van zijn kamer afkomen!

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 5:19

Onze Jens ligt nu een paar maanden in zijn grote bed. Hij is er eigenlijk nooit echt uitgekomen, tot nu dan. Nu komt hij zo'n 3 keer van zijn kamer af. Hij is zelfs al een keer naar beneden gekomen. Hier ben ik dus niet blij mee om begrijpelijke redenen. Nu is onze Jens een beetje hardleers. We hebben al eens voor de deur gewacht en hem laten schrikken toen hij de deur open deed. Zelfs dat werkte niet. Echt boos op hem worden werkt ook niet. Nu is mijn vraag, hebben jullie dat ook gehad en zo ja hoe hebben jullie dat opgelost?

Laatst aangepast door Lieskuh op di 18 jan 2011 - 5:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Van zijn kamer afkomen! Empty Re: Van zijn kamer afkomen!

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 5:23

Een haakje op zn deur maken?

Gast
Gast

Bericht  TukTuk di 18 jan 2011 - 5:25

PrinsesBo schreef:Een haakje op zn deur maken?

Hopelijk is dit niet serieus?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Catwoman79 di 18 jan 2011 - 5:26

Jens is toch de jongste ?? Hoe oud is hij nu ??
Een haakje zou ik persoonlijk liever niet doen. Dan "sluit" je hem eigenlijk op.

Is er ook echt een reden dat hij dat doet, bang in het donker misschien, of verlatingsangst ??
Het is niet het leukste klusje, maar hem toch elke keer zeggen dat het niet mag.
Je speelt dan wel voor politieagent, maar ja dat doen we allemaal, hahaha.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 5:28

Jens is bijna 2,5 jaar.
Er is geen speciale reden waarom hij van zijn kamer afkomt. Hij doet het echt gewoon om te testen. Hij is niet bang, hij huilt ook niet van te voren. Hij is gewoon een half uurtje heel stil op zijn kamer en dan hoor je zijn deurtje ineens opengaan. Hij weet dondersgoed dat hij niet uit zijn bedje mag komen maar dat hij ons moet roepen. Het is echt weer zo'n uitprobeer ding van hem. *zucht* angel

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 5:30

AngelNyn schreef:

Waarom niet?
Ik zou dat best doen..
Als mijn kind elke keer van zn kamer af kwam en oud genoeg is om te begrijpen dat dat niet de bedoeling is.
Na 100x waarschuwen en boos worden en alles geprobeerd te hebben.
Dan zou dat mijn keus zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 5:31

Haha lieskuh, eigenlijk is het best schattig als je t zo zegt.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 5:36

Wij hadden trouwens de klink op zijn kamer omhoog staan zodat hij niet van zijn kamer af kon komen, maar helaas heeft hij nu door hoe dat werkt. Eigenlijk is dat hetzelfde als een haakje op de deur natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 5:43

Lieskuh schreef:Wij hadden trouwens de klink op zijn kamer omhoog staan zodat hij niet van zijn kamer af kon komen, maar helaas heeft hij nu door hoe dat werkt. Eigenlijk is dat hetzelfde als een haakje op de deur natuurlijk.

Dat vind ik toch anders, stel er is brand, zou ik een haakje heel eng vinden, een deurklink doe je op dezelfde manier open, ook al staat die omhoog.
En wat als je hem gewoon terugbrengt/legt? Dus niet tegen hem praten, hem negeren, maar gewoon in bed leggen? Moet je misschien wel paar keer herhalen, maar misschien dat dan de lol er ook af is?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 5:44

Isabella schreef:
Lieskuh schreef:Wij hadden trouwens de klink op zijn kamer omhoog staan zodat hij niet van zijn kamer af kon komen, maar helaas heeft hij nu door hoe dat werkt. Eigenlijk is dat hetzelfde als een haakje op de deur natuurlijk.

Dat vind ik toch anders, stel er is brand, zou ik een haakje heel eng vinden, een deurklink doe je op dezelfde manier open, ook al staat die omhoog.

Ik heb het niet over een hangslot ofzo he..
Ik bedoel een haakje wat als je, als volwassenen een beetje kracht zet, zo los trekt.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk di 18 jan 2011 - 5:46

PrinsesBo schreef:
AngelNyn schreef:

Waarom niet?
Ik zou dat best doen..
Als mijn kind elke keer van zn kamer af kwam en oud genoeg is om te begrijpen dat dat niet de bedoeling is.

Met opsluiten bereik je niks. Een kind moet zich wel veilig in zijn kamer blijven voelen?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 5:49

AngelNyn schreef:
PrinsesBo schreef:
AngelNyn schreef:

Waarom niet?
Ik zou dat best doen..

Met opsluiten bereik je niks. Een kind moet zich wel veilig in zijn kamer blijven voelen?

een kind gaat zich heus niet onveilig voelen door een haakje hoor... Ik zou 'm zelf ook niet opsluiten. Ik denk dat het een kwestie is van de aanhouder wint. Als hij echt uittest, dan zou ik 'm de eerste keer uitleggen dat hij weer moet gaan slapen, de tweede keer alleen zeggen: 'kom, je gaat weer terug naar bed om te slapen' en de keren erna hem meenemen, in bed doen en niks zeggen. Dan zal hij het vanzelf wel een keertje opgeven, want dan is het niet meer leuk als jullie verder niet boos worden of iets zeggen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 5:50

AngelNyn schreef:
PrinsesBo schreef:
AngelNyn schreef:

Waarom niet?
Ik zou dat best doen..

Overdrijven is ook een vak he..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 6:02

angelnyn:

Jij bent aardig op dreef deze 2 dagen,laat de moeders zelf weten wat ze met hun kind doen.
Jij hebt geen kinderen,dus oordeel niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 6:05

PrinsesBo schreef:
Isabella schreef:

Ik heb het niet over een hangslot ofzo he..
Ik bedoel een haakje wat als je, als volwassenen een beetje kracht zet, zo los trekt.

Dat snap ik, maar ik bedoel meer voor brandweerman ofzo, die weet dat dan niet, dat zou ik eng vinden.

Gast
Gast

Bericht  Theeleut di 18 jan 2011 - 6:16

Ik herken het niet, teminste niet op die leeftijd. Als ik nu zeg terug naar bed, dan gebeurt dat ook meteen dus dat is niet echt een issue voor de rest.

Ik zou gewoon Jens oppakken en terug leggen, niks zeggen of bij hem blijven meteen weer weg gaan. Dit blijven herhalen tot hij zijn bed niet meer uit komt. Dan is de lol er op den duur ook snel vanaf voor hem. Een haakje zou ik niet doen. Hij moet leren dat hij ín bed moet blijven, waar dan ook. Met een haakje op de deur komt hij nog steeds uit bed, maar kan niet verder dan z'n kamer. Wie weet wat hij dan allemaal gaat uitspoken.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 6:49

PrinsesBo schreef:
AngelNyn schreef:
PrinsesBo schreef:
AngelNyn schreef:

Waarom niet?
Ik zou dat best doen..

Overdrijven is ook een vak he..

Ik ben het met je eens hoor PrinsesBo, zo barbaars is een haakje nou ook weer niet. Best wel een oplossing lijkt me.

Gast
Gast

Bericht  missmarm di 18 jan 2011 - 6:53

hier wel een haakje gehad Embarassed Nick ging toen wij bovn sliepen met de baby op onze kamer steeds in de babykamer alle kasten leeghalen snachts Laughing Gewoon voor de/zijn lol dus. Of in de badkamer met de wcborstel water uit de wc halen en overal aansmeren angel

Het haakje is maar even nodig geweest 2 maandjes oid. Ook zo rond 2/2,5 en nu doet hij het echt niet meer en roept weer netjes of hij eruit mag terwijl hij allang eruit kan en mag nu.

Hij is nooit bang geweest op zijn kamer hoor. Het is ook geen strafplek oid hebben ook uitgelegd dat het is omdat hij anders stoute dingen deed.

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238

Bericht  LMCurious di 18 jan 2011 - 7:08

Ik zou hem dan ook gewoon terug leggen elke keer zonder iets te zeggen ofzo. Joris heeft nu pas door hoe hij een deur moet openmaken, maar heeft sowieso een traphekje voor zijn kamerdeur. Dus hij kan niet meer dan de deur openmaken en dan gaan roepen. Maar dat is hier alleen nog overdag gebeurd. In het begin ging hij wel vaker savonds spelen ipv slapen, maar na een aantal keer terug leggen was dat ook over.
Lijkt me lastig als hij zonder echte reden naar beneden komt. Heeft hij dan eerst wel geslapen, of niet? Ik weet neit of hij smiddgas nog slaapt, anders kun je dat misschien weglaten zodat hij vermoeider is savonds en dan dus meteen gaat slapen?
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Rouge di 18 jan 2011 - 7:14

idd..niks zeggen. Kind bij de hand nemen en terug brengen naar bed. Gezicht op neutraal. Blijven volhouden tot het niet meer leuk is.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 7:15

Hier dan een slechte moeder. Hier hebben we bij de oudste een haakje gehad.
Die kwam steeds naar beneden en elke keer, gillen enz. Voor zijn eigen veiligheid voor een haakje gekozen. zodat hij niet in zo'n driftbui vd trap af zou vallen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 7:17

woezel schreef:Hier dan een slechte moeder. Hier hebben we bij de oudste een haakje gehad.
Die kwam steeds naar beneden en elke keer, gillen enz. Voor zijn eigen veiligheid voor een haakje gekozen. zodat hij niet in zo'n driftbui vd trap af zou vallen.
Waarom zegt iedereen toch meteen dat ze wel een slechte moeder zal zijn omdat je het toevallig anders doet dan iemand anders? Niemand zegt toch dat je een slechte moeder bent?
Echt, daar kan ik me best aan ergeren.

Gast
Gast

Bericht  Sneeuwwitje di 18 jan 2011 - 7:22

Laatst aangepast door Sneeuwwitje op di 31 mei 2011 - 6:04; in totaal 1 keer bewerkt

Sneeuwwitje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 95
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  TukTuk di 18 jan 2011 - 7:28

Lieveheersbeestje schreef:angelnyn:

Jij bent aardig op dreef deze 2 dagen,laat de moeders zelf weten wat ze met hun kind doen.
Jij hebt geen kinderen,dus oordeel niet.

Uiteraard moeten ze het zelf weten, helaas weet ik uit persoonlijke ervaring wat het met je als kind kan doen als je opgesloten zit... Dus daar zou ik toch wel een mening over mogen hebben?

Ik zeg toch ook nergens dat ze dat NIET mogen doen?

En omdat ik geen kinderen heb, mag ik niet oordelen? Zo lekker krom altijd! Ik heb meerdere oppaskindjes en heb al redelijk wat ervaring wat kinderen betreft. En al zou ik dat niet hebben, dan zou ik me nog wel kunnen inleven in hoe zo'n situatie kan zijn.. zeker omdat ik het zelf mee gemaakt heb.

Laatst aangepast door AngelNyn op di 18 jan 2011 - 7:35; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk di 18 jan 2011 - 7:32

Storm schreef:
woezel schreef:Hier dan een slechte moeder. Hier hebben we bij de oudste een haakje gehad.
Waarom zegt iedereen toch meteen dat ze wel een slechte moeder zal zijn omdat je het toevallig anders doet dan iemand anders? Niemand zegt toch dat je een slechte moeder bent?
Echt, daar kan ik me best aan ergeren.

Idd! over overdrijven gesproken :S Waarom gelijk in zo'n zielige rol kruipen?

Ik zeg nergens dat jullie slechte moeders zijn, ik dacht gewoon in eerste instantie dat het misschien een misplaatste grap was dat haakje..
En ik denk dat je wel degelijk kinderen bang kán maken als ze weten dat ze hun kamer niet uit kúnnen.. En dus opgesloten zitten.

Jullie zijn van mening dat het geen probleem is, nou mooi toch? Jullie zouden het wel doen bij je kinderen en dat is jullie goed recht, ik zou het niet doen.
Nergens voor nodig om zo kinderachtig en overdreven te reageren en iemand woorden in haar mond te schuiven.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: