Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+46
Susanne84
Filoria
boekenwurm83
vlinder-2011
Weegschaal
Le Chat Noir
Paper Crown
Lindsya
slaatje
Snoes
Samantha
Annie24
Twellie
Triesje1983
Lousanne
ExpressoB
Diese
MiKa
Caresses
Alex
sharky
Jazzlyn
Limburg85
Flower_L
Travelgurly
Jella
koNijntje
Happydobby
Muis
bolus26
liesje
Jade
Puzzle
Clapperdie
Lavendel
Puggle
Jasmine
Didi
Amber-
holaagirl
L!ND@
Lejow
Creabea_28
Muppetje
_Lana_
Luthien
50 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 33 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Filoria vr 7 dec 2012 - 7:55

Ik kan er niet echt iets uit opmaken, jouw grafiek. Hij schommelt nogal toch? Je maakt het FF ook wel moeilijk dan Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 33 1578173417
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 33 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Triesje1983 vr 7 dec 2012 - 8:00

Filoria schreef:Ik kan er niet echt iets uit opmaken, jouw grafiek. Hij schommelt nogal toch? Je maakt het FF ook wel moeilijk dan Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 33 1578173417

Ja mijn normale temp is 36,4/36,5... Maar hij is dus niet gedaald met de eisprong, maar heb al begrepen dat dat dus niet persé hoeft... Maargoed, nu dan maar zelf opschrijven welke DPO ik op zit hahahaha...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Triesje1983 vr 7 dec 2012 - 20:55

Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!! FF heeft een kruis gezet! En nog op de goede dag ook! (althans de eerst mogelijke dag, het kon namelijk zondag of maandagochtend geweest zijn dat mijn ei is gesprongen)
Ik ben enorm blij. Nu is 't voor mij wat rustiger afwachten... Ben enorm benieuwd
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Samantha za 8 dec 2012 - 0:14

Succes vandaag LCN!

Geen groei bij mij gevonden vanmorgen dus nu over op de 100ie.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  Lindsya za 8 dec 2012 - 0:40

Snoes, oh dat is minder dat alles rond bevalling en met je kleine man niet helemaal geweldig is gegaan. Ik hoop voor je dat je alles snel een plekje kan geven en dat alles helemaal goed gaat met je kleine man en dat jullie lekker kunnen gaan genieten als een gezin.

LCN, succes vandaag. Ik duim voor je. Ik heb er wel een goed gevoel over want ik heb de zelfde kwaaltjes als bij mijn vorige zwangerschap, alleen ben ik nu minder chagerijniger. De eerste weken van de zwangerschap van mijn zoontje heb ik dit allemaal niet gehad, alleen extreem misselijk. Maar we wachten rustig af.

Samantha, balen dat er geen groei was, hopelijk gaat de hogere dossering nu wel helpen, succes.

Triesje, goed dat je een eisprong heb gehad. Dat is minder dat je kleine man benauwd is, sterkte.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Le Chat Noir za 8 dec 2012 - 7:14

Even heel snel; de terugplaatsing is goed gegaan, het was weer een blastocyst. Dus nu weer afwachten?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Triesje1983 za 8 dec 2012 - 7:30

@ Samantha: nu maar duimen dat ze nu wel gaan groeien!

@ Lindsya: jaaaaaa ben echt zooo blij. Ik wist wel dat ik 'm had gehad, door de echo's, maar FF wilde hem maar niet laten zien en nu eindelijk wel Very Happy

@ LCN: mijn duimen gaan heel erg hard draaien voor jou!

Hier een zeer kort nachtje gehad. J.oshua begon rond 00.30 uur te krijsen en dit heeft tot ongeveer 03.00 uur aangehouden (af en aan). Manlief dacht dat hij hoofdpijn had, maar dit was niet zo.
Om 04.00 uur werd hij wéér krijsend wakker en heb ik hem geroepen. Hij had pijn zei hij... Toen ik vroeg waar hij pijn had, wees hij zijn oor aan.
Ik heb hem toen een zetpil gegeven en toen heeft hij nog ongeveer 1 uur en 45 minuten geslapen om vervolgens weer huilend wakker te worden...
Dus uiteraard heb ik de HAP gebeld en we mochten om 8.15 uur langskomen vanmorgen. En ja hoor... wéér een oorontsteking. AB-kuurtje gekregen en net hebben we hem naar bed gebracht met 38,5 graden koorts. Zetpil tegen de pijn gegeven, matras nog iets hoger gezet en nu dus maar hopen dat hij lekker door kan slapen...
Maar ondanks dat we beiden (manlief en ik) vrijwel de gehele nacht niet hebben geslapen, moest ik wel werken van 10 tot 17 uur. Om 17 uur heb ik gevraagd of ik gewoon naar huis mocht en dit mocht. Ze weten dat ik normaal altijd wel langer door werk, en dat werpt nu zijn vruchten af. Ik ben gewoon écht op. Ik kon niet meer...
Nu dus lekker met de voetjes omhoog met een lekkere thermoskan thee Very Happy.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Amber- za 8 dec 2012 - 7:32

LCN, ik duim voor je!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Filoria za 8 dec 2012 - 10:10

Samantha: veel geluk met de hogere dosis dan maar!

LCN en Lindsya: ik duim voor jullie Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 33 3920004554

Triesje: balen van de oorontsteking zeg. Zielig is dat he? En ook lastig voor jou, zo'n korte nacht. Slaapt hij nu wel?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Paper Crown za 8 dec 2012 - 21:51

LCN, ik hoop en duim voor jullie! Zou een fantastisch uiteinde worden met een positieve test!

Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Susanne84 za 8 dec 2012 - 23:13

Le Chat Noir schreef:Even heel snel; de terugplaatsing is goed gegaan, het was weer een blastocyst. Dus nu weer afwachten?

Ook ik ga voor je duimen! Wat ontzettend spannend zeg. Zou de perfecte afsluiter van het jaar zijn toch!!
Hoop voor je dat de weken voorbij gaan vliegen!!

Susanne84
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 93
Punten : 97
Registratiedatum : 25-02-11

Bericht  Susanne84 za 8 dec 2012 - 23:19

@ Susanne; Ik denk dat je voor iedereen hier hele herkenbare gevoelens hebt. Ik hoop dat je ergens eindigt waar ze een plan voor jullie hebben, dat er gewoon wat mogelijkheden zijn. Maar ze kunnen veel tegenwoordig, probeer daar aan vast te houden! En hoop doet leven, daarom is iedereen in staat zijn grenzen te verleggen en door te blijven gaan.
Delen jullie al deze dingen met mensen om jullie heen, of houden jullie het nog even voor jezelf?[/quote]

Hi daar.

Voorlopig houden we het even voor onszelf. 1 vriendin van mij weet ervan, maar die woont ver weg, dus via e-mail verteld. Dat is voor mij makkelijker dan 'live' op de een of andere manier. Die leeft op afstand mee, op zich wel fijn om af en toe even tegen aan te kunnen 'spuien' (wil dat niet teveel tegen vriend doen, want wil hem niet nog verdrietiger maken).
Ik word moe van mezelf af en toe qua stemmingswisselingen (en dan zit ik dus niet eens aan hormonen haha Embarassed ). Voorlopig kunnen we niks anders dan afwachten, dus nou ja. We gaan het zien.

Susanne84
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Susanne84 za 8 dec 2012 - 23:21

vlinder-2011 schreef:@ lyndsey: Ik duim voor je meid! Heel veel succes!

@ samantha: He bah, ik herken het ook wel dat de ene dit zegt en de andere dat.

@ triesje: Hoe is het bij jou nu?

@ all: Hier vandaag weer een tegenslag, testesteron van mijn man is nu onder de 1 ondanks het spuiten van 5000ie 3 x per week gaat het alleen maar omlaag. 2 januari hercontrole en morgen moeten we naar de fertiliteitskliniek, spannend!

Hallo,

Mag ik vragen naar ' jouw verhaal'. Moet jouw man hormonen spuiten? waarvoor is dat?
Zijn jullie allang in de 'molen' ook?

Susanne84
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Le Chat Noir zo 9 dec 2012 - 23:44

Lindsya: heb je al getest?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  vlinder-2011 ma 10 dec 2012 - 2:14

Susanne84 schreef:
vlinder-2011 schreef:@ lyndsey: Ik duim voor je meid! Heel veel succes!

@ samantha: He bah, ik herken het ook wel dat de ene dit zegt en de andere dat.

@ triesje: Hoe is het bij jou nu?

@ all: Hier vandaag weer een tegenslag, testesteron van mijn man is nu onder de 1 ondanks het spuiten van 5000ie 3 x per week gaat het alleen maar omlaag. 2 januari hercontrole en morgen moeten we naar de fertiliteitskliniek, spannend!

Hallo,

Mag ik vragen naar ' jouw verhaal'. Moet jouw man hormonen spuiten? waarvoor is dat?
Zijn jullie allang in de 'molen' ook?

Tuurlijk mag dat: mijn man zijn testesteron is erg laag, afgelopen keer 0,8. wij lopen al 2 jaar bij de internist, eerst zonder kinderwens en nu met maar helaas gaat het niet omhoog maar omlaag. volgens de internist kunnen we nu geen kinderen krijgen. Volgens de fertiliteitsarts wel. Maar goed na half jaar nog niks. Wij lopen nu ook bij de fertiliteitskliniek maar dat is in eerste instantie voor mij (ben steeds wel 2,5 week ongesteld). 2 januari moeten we weer naar de internist voor controle en verdere plannen doorspreken. Zal jou verhaal ook nog even doorlezen.
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Lindsya ma 10 dec 2012 - 2:36

Le Chat Noir schreef:Lindsya: heb je al getest?

Ja het is helaas negatief. Ik ben niet ongesteld geworden maar dat komt vast nog wel. Ik had er een goed gevoel over maar helaas. Ik heb gelijk gebeld maar er is ook helaas nog niks bekend van de overige embryo's of die ingevroren zijn, dat hoop ik deze week te horen, dat komt via de post. Dan kunnen we gelijk verder.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  vlinder-2011 ma 10 dec 2012 - 4:06

Lindsay: Wat ontzettend jammer zeg.. Is er nog een kleine kans dat je nog wel positief gaat testen of is het nu afwachten op je ongesteldheid?
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Weegschaal ma 10 dec 2012 - 5:28

@ Snoes; Wat goed weer iets van je te horen! Ben heel benieuwd naar je verhaal. Dikke Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 33 699888voor jullie!

@ Filoria; Mijn ziekenhuis geeft behalve een extra echo geen begeleiding, zij hebben geen opties voor ons. Het enige wat we volgens hun op dit moment kunnen doen is blijven proberen. Wel heb ik via de huisarts vitamine b12 injecties gekregen. Ook gaan we meedoen met een progesteron studie, ik heb dan 50% kans op progesteron toediening tijdens een volgende zwangerschap. Aan deze twee dingen proberen we nu vast te houden.
Ik denk dat jij vaker pasgeboren baby's moet zien, nog meer kansen om zwanger te worden Wink Wat fijn dat je er over een maandje weer voor kunt gaan, dat is wel te overzien! Hoe is het verder met je gezondheid?

@ Triesje; Fijn dat je eisprong is geweest! Heb je de afspraak vandaag kunnen verzetten?

@ Samantha; Wanneer heb je nu weer een echo?

@ LCN; Wat goed! Ik ga zo ontzettend voor je duimen!!

@ Susanne84; Fijn dat je het met die vriendin kan delen. En vooral ook het spuien, dat heb je af en toe wel nodig!

@ Lindsya; Wat ontzettend onzettend jammer Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 33 1371890812 Ik hoop dat jullie snel bericht krijgen en dan weer verder kunnen Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 33 699888
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Filoria ma 10 dec 2012 - 7:47

Lindsya: balen zeg... Kan me voorstellen dat je nu vooral snel door wilt. Jullie zijn al zo lang bezig Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 33 1371890812
Weegschaal: bedankt voor je uitleg, ik krijg er steeds wel flarden van mee, maar kan 't blijkbaar niet goed onthouden Embarassed Wel fijn dat jullie iets hebben om je aan vast te houden. Is die 50% kans omdat je ook een placebo kan krijgen? Zou wel balen zijn als je dat krijgt.
Ik voel me steeds fitter Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 33 561177
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Triesje1983 ma 10 dec 2012 - 9:00

@ LCN: ook mijn duimen draaiden (en draaien nog steeds) voor jou hoor!!!

@ Filoria: ja is echt heel zielig. Zoals hij nu reageerde op de oorontsteking (hij is zeer bekend met oorontstekingen) hebben wij nog nooit meegemaakt, maar het gaat gelukkig alweer beter.

@ Susanne: dikke knuff voor jou meid.

@ Lindsya: he bah wat balen zeg van die negatieve test. Ik duim dat je snel nieuws hoort hierover meid. En uiteraard dat het GOED nieuws is, zodat jullie verder kunnen.

@ Weegschaal: jaaa ik ben zo blij! En mijn temp is ook nog eens omhoog gegaan vanmorgen dus Very Happy.
Over de afspraak ga ik zometeen vertellen Very Happy.
Hoe is het met jou?

Nou vanmorgen dus voor de 2e keer bloedgeprikt en daarna doorgelopen naar de fertiliteitsafdeling (ander gebouw). Daar kon ze in de computer niets zien en bleef de afspraak op 10 januari staan. Ze ging na mijn verhaal/preek wel overstag en zou gaan overleggen met mijn fertiliteitsarts en dan zou ik teruggebeld worden.
Vanmiddag ben ik dan teruggebeld met goed nieuws.
Een receptje voor Clomid word opgestuurd voor de volgende ronde (mocht dit nodig zijn) en a.s. woensdag (overmorgen) heb ik een telefonische afspraak met mijn arts over wel of geen goede eisprong en hoe nu verder.
De afspraak van 10 januari blijft voor nu dus even staan, maar dan voor de volgende ronde (als dat nodig is).
Ik ben zo blij dat het op deze manier opgelost kon worden en we niet met een nutteloze maand komen te zitten (als ik nu niet zwanger blijk te zijn)...

Zondag of maandag is mijn NOD (waarschijnlijk zondag). Als ik maandag nog niet ongesteld ben, dan ga ik woensdag ofzo een test doen... Dus nog even geduld meiden. Ik heb ook moeite met wachten, want heb allerlei klachtjes die ik opzich wel herken van mijn zwangerschap van J.oshua, maar wil mezelf beschermen, want mijn gevoel zegt dat het niet raak is. Het is allemaal dus even verwarrend...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir di 11 dec 2012 - 3:00

@Lindsya: Wat jammer dat de test negatief was.. ben je nog steeds niet ongesteld dan? Verwarrend lijkt me. Vooral ook als je er een goed gevoel over had en jij herkent het op zich wel. Al heb ik me ook al 1000 keer zwanger gevoeld. Hopelijk zijn er cryo's! Bij ons is dat altijd gelijk al bekend. Behalve als ze op dag 4 nog twijfelen. Wij hebben nu nog een 5 daags embryo in de vriezer zeiden ze..

@Triesje: Goed dat je iets hebt kunnen regelen! En je zou natuurlijk zomaar zwanger kunnen zijn, aangezien er verder niet iets aan de hand is bij jullie toch, behalve uitblijven van een eisprong?

@Weegschaal: Hopelijk is het deze maand bij jullie weer (blijvend) raak!

@All: Ik moest vanmorgen weer pregnyl 1500 spuiten. Het bevalt me goed ipv Lutinus. Heerlijk, niet steeds van die dingen inbrengen plus alle viezigheid. Ik heb ook niet heel veel bijwerkingen. Sowieso niet meer dan bij Lutinus!
Heb voor de lol vanmiddag een test gedaan en die was positief haha. Toch leuk om ook eens een 2e streepje te zien kleuren Wink dat heb ik nog nooit gehad helaas. Hopelijk over anderhalve week zelfde resultaat!
Hoe is het verder met de anderen die ik niet genoemd heb? Ik hou het haast niet bij. Het is hier een stuk drukker. Wel gezellig, maar de reden is minder leuk natuurlijk.
Ook degenen die me succes hebben gewenst bedankt smile.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 di 11 dec 2012 - 4:17

@ LCN: ja echt zo enorm blij mee! Het zou idd raak kunnen zijn, maar daar ga ik niet vanuit. In principe is er idd verder niets aan de hand.
Ik weet alleen dat het toen met J.oshua niet met alléén Clomid is gelukt, want heb wel een HSG onderzoek nodig gehad... En toen was ik een maand later zwanger... dus ik zat verstopt... Ik ben heel bang dat dit nu weer het geval zal zijn...
Fijn dat je niet zo'n last hebt van de bijwerkingen meid. En ik ga heeeeeeeeeeeeel hard duimen dat je over 1,5 week wéér een positieve test in handen hebt hoor!
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Creabea_28 di 11 dec 2012 - 4:29

Lindsya: Wat onwijs balen dat je test negatief was! hug Hopelijk zijn er goede cryo's en kunnen jullie het komende jaar positief beginnen.

LCN: wat fijn dat je veel minder bijwerkingen hebt nu met de pregnyl. Hopelijk heeft het een positief effect en is je test inderdaad over 1,5 week nog steeds knalpositief Wink Ik ben in ieder geval heeeeeeeel hard voor jullie aan het duimen. Wanneer mag je testen?

Triesje: ook bij jou is het spannend zeg! Voor jou duim ik ook heel hard!! Wanner zou jij kunnen testen?

Filoria: heey! Je bent er weer smile Hoe is het met jou meis?
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Triesje1983 di 11 dec 2012 - 4:31

Creabea_28 schreef:

Triesje: ook bij jou is het spannend zeg! Voor jou duim ik ook heel hard!! Wanner zou jij kunnen testen?

Mijn NOD is 16 (of 17) december... Als ik niet ongesteld word ga ik 19 december testen.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Samantha di 11 dec 2012 - 6:09

lindsay, wat balen van de negatieve test! Ben je al ongesteld geworden? mijn duimen blijven nog voor je draaien lieverd!

LCN, Ik heb vorige cyclus ook voor de gein een zwangerschapstest gedaan waarvan ik wist dat hij positief zou zijn. Ik wilde het ook gewoon een keertje zien. Een week later deed ik er nog een om te kijken of die negatief was. Zodat ik zeker wist dat op de dag dat ik mocht testen (wat niet hoefde uiteindelijk) hij of negatief was of echt positief.

Triesje wat fijn meid dat de dokter je belt. Scheel inderdaad een hoop en dan kan je als het deze keer niet raak is inderdaad gewoon verder.

Euhmm nu ben ik de rest alweer kwijt. Het gaat de laatste dagen hier ook flink hard met schrijven.

Gister morgen had ik weer een echo. Helaas weer niets te zien. Ook mijn slijm blijft maar 7cm. Donderdag mag ik weer. We wachten maar rustig af.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: