Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+46
Susanne84
Filoria
boekenwurm83
vlinder-2011
Weegschaal
Le Chat Noir
Paper Crown
Lindsya
slaatje
Snoes
Samantha
Annie24
Twellie
Triesje1983
Lousanne
ExpressoB
Diese
MiKa
Caresses
Alex
sharky
Jazzlyn
Limburg85
Flower_L
Travelgurly
Jella
koNijntje
Happydobby
Muis
bolus26
liesje
Jade
Puzzle
Clapperdie
Lavendel
Puggle
Jasmine
Didi
Amber-
holaagirl
L!ND@
Lejow
Creabea_28
Muppetje
_Lana_
Luthien
50 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Weegschaal en Lindsya, bedankt voor jullie antwoord. Wat jullie zeggen is hetzelfde wat ik overal op internet lees. Maar de verpleegkundige heeft mij uitdrukkelijk gezegd dat ik wel moet wrijven, dat is het rare. Ik heb volgende week toch echo dus dan zal ik wel even navraag doen. Ik ben nu met Fostimon 75 begonnen omdat ik pco heb en de clomid totaal niet aansloeg.
Lindsya klopt het dat jij eent terugplaatsing hebt gehadt en je nu aan het wachten bent om te testen? Spannend hoor! Mag ik vragen hoe lang jullie al bezig zijn en wat jij precies voor behandeling(en) hebt gehad?
Weegschaal, hoe gaat het met jou?
Lindsya klopt het dat jij eent terugplaatsing hebt gehadt en je nu aan het wachten bent om te testen? Spannend hoor! Mag ik vragen hoe lang jullie al bezig zijn en wat jij precies voor behandeling(en) hebt gehad?
Weegschaal, hoe gaat het met jou?
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Vandaag weer geen groei. Zaterdag terug komen en als er weer geen groei is over op de 100ie. Ik had vandaag een andere gyneacoloog en hij schrok erg van mijn pco. Ik schijn het nogal in extreme vorm te hebben. Daarom keek hij ook op van de lage dosering puregon waar ik mee start/spuit en dat ik het nu nog zonder iui doe. Geen idee wat ik daar nu mee moet doen.
Ik ben stiekem een beetje voorraad puregon aan het opbouwen. Iedere keer als ik een andere gyneacoloog heb vraag ik een nieuw recept. Haha omdat ik anders in januari direct mijn eigen risico moet betalen.
Boekenwurm, ik heb soms ook wel een blauw plekje. Met name als ik in een bloedvaten zit. Maar dan zijn het enorme blauw zwarte plekken. Mij is ook gezegd niet te wrijven. Ik heb ook met jou in het 2012 topic geschreven en ben zelfs nog korter bezig met zwanger raken dan jij. Ik ben wel over gestapt naar dit topic (al lees ik nog mee in 2012) omdat hier meer raakvlak is sinds ik spuit.
Ik ben stiekem een beetje voorraad puregon aan het opbouwen. Iedere keer als ik een andere gyneacoloog heb vraag ik een nieuw recept. Haha omdat ik anders in januari direct mijn eigen risico moet betalen.
Boekenwurm, ik heb soms ook wel een blauw plekje. Met name als ik in een bloedvaten zit. Maar dan zijn het enorme blauw zwarte plekken. Mij is ook gezegd niet te wrijven. Ik heb ook met jou in het 2012 topic geschreven en ben zelfs nog korter bezig met zwanger raken dan jij. Ik ben wel over gestapt naar dit topic (al lees ik nog mee in 2012) omdat hier meer raakvlak is sinds ik spuit.
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
Samantha ja ik kan me nog herinneren dat jij daar ook meeschreef. Ik herken het wel een beetje. In dat topic is er verder ook niemand die met spuiten bezig is dus wat dat betreft heb ik hier meer herkenning
Jij spuit puregon 100? Ik Fostimon 75. Een begindosis en een wat goedkoper middel om mee te beginnen. Is dit jouw eerste ronde met spuiten? En is puregon een kant en klare spuit of moet je net als ik de spuit zelf klaarmaken.
Hoe dacht jouw gyn te kunnen zien dat je een erge vorm van pco hebt? Ik heb ook steeds een andere gyn en ze vertellen mij ook allemaal wat anders. Heel vervelend. Afgelopen maandag had ik een uitgangsecho voordat ik met spuiten kon beginnen en de gyn toen vertelde mij dat die uitgangsecho eigenlijk helemaal niet nodig was geweest omdat ik geen eisprong had gehad, terwijl de gyn daarvoor juist zei van wel. En zo heb ik al veel vaker tegenstrijdigheden te horen gekregen.
Hoeveelste dag zit jij intussen?
Ik zal maandag nog wel even navragen over dat wrijven. Of ik spuit vanavond gewoon een keer zonder te wrijven. Kijken of het dan minder erg is.
Jij spuit puregon 100? Ik Fostimon 75. Een begindosis en een wat goedkoper middel om mee te beginnen. Is dit jouw eerste ronde met spuiten? En is puregon een kant en klare spuit of moet je net als ik de spuit zelf klaarmaken.
Hoe dacht jouw gyn te kunnen zien dat je een erge vorm van pco hebt? Ik heb ook steeds een andere gyn en ze vertellen mij ook allemaal wat anders. Heel vervelend. Afgelopen maandag had ik een uitgangsecho voordat ik met spuiten kon beginnen en de gyn toen vertelde mij dat die uitgangsecho eigenlijk helemaal niet nodig was geweest omdat ik geen eisprong had gehad, terwijl de gyn daarvoor juist zei van wel. En zo heb ik al veel vaker tegenstrijdigheden te horen gekregen.
Hoeveelste dag zit jij intussen?
Ik zal maandag nog wel even navragen over dat wrijven. Of ik spuit vanavond gewoon een keer zonder te wrijven. Kijken of het dan minder erg is.
boekenwurm83- Prater
Boekenwurm,
Op het moment spuit ik nog 75ie puregon. Ik ben deze cyclus gestart met 50. Het is mijn tweede cyclus met spuiten. Vandaag is cyclusdag 16. Puregon is een kant en klaar middel, tenminste het lijkt op een suikerziekte pen. Ik moet een naaldjes erop draaien, de eenheden instellen en dan spuiten. Heel simpel.
Hij zei het omdat ik wel erg veel ei blaasjes op mij eierstokken heb. Ik hoef trouwens geen uitgangsecho. Heb ik afgelopen keren ook niet gehad. Terwijl ik vorige maand wel netjes een eisprong heb gehad.
Op het moment spuit ik nog 75ie puregon. Ik ben deze cyclus gestart met 50. Het is mijn tweede cyclus met spuiten. Vandaag is cyclusdag 16. Puregon is een kant en klaar middel, tenminste het lijkt op een suikerziekte pen. Ik moet een naaldjes erop draaien, de eenheden instellen en dan spuiten. Heel simpel.
Hij zei het omdat ik wel erg veel ei blaasjes op mij eierstokken heb. Ik hoef trouwens geen uitgangsecho. Heb ik afgelopen keren ook niet gehad. Terwijl ik vorige maand wel netjes een eisprong heb gehad.
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
boekenwurm83 schreef:
Het klopt inderdaad dat ik een terug plaatsing heb gehad. Ik mag maandag testen als ik niet ongesteld ben geworden in de tussen tijd. Wij doen op dit moment een IVF behandeling. We hebben al een zoontje, bij de eerste hebben we er ruim vier jaar over gedaan toen hebben 5 iui behandelingen gedaan zonder resultaat en met de eerste ivf poging was ik zwanger van ons zoontje.
Nu zijn we bezig voor een tweede kindje en we mochten gelijk beginnen met ivf behandeling. We zitten bij dezelfde arts dus we mochten gelijk weer beginnen bij de ivf. We zijn sinds maart dit jaar bezig voor ons tweede kindje. Ik heb in de zomer een miskraam gekregen met 8 weken, toen was ik wel via een iui behandeling zwanger geworden omdat ik te weinig eitjes had voor een ivf poging en ze wilde de eitjes niet verloren laten gaan dus vandaar de iui behandeling tussen door.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Samantha, dat is balen dat er niks gegroeid was. Dat is niet best dat deze gyn zo schrok van je pco. Misschien moet je het toch nog een keer goed vragen aan je eigen gyn want als je eigen gyn telkens te lage dosering geeft dan blijf je zo aanmodderen om zwanger te worden. Hopelijk gaat de hogere dosering nu wel voor groei zorgen. Succes.
Lindsya- Kletskop
@ lyndsey: Ik duim voor je meid! Heel veel succes!
@ samantha: He bah, ik herken het ook wel dat de ene dit zegt en de andere dat.
@ triesje: Hoe is het bij jou nu?
@ all: Hier vandaag weer een tegenslag, testesteron van mijn man is nu onder de 1 ondanks het spuiten van 5000ie 3 x per week gaat het alleen maar omlaag. 2 januari hercontrole en morgen moeten we naar de fertiliteitskliniek, spannend!
@ samantha: He bah, ik herken het ook wel dat de ene dit zegt en de andere dat.
@ triesje: Hoe is het bij jou nu?
@ all: Hier vandaag weer een tegenslag, testesteron van mijn man is nu onder de 1 ondanks het spuiten van 5000ie 3 x per week gaat het alleen maar omlaag. 2 januari hercontrole en morgen moeten we naar de fertiliteitskliniek, spannend!
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Samantha: dat heb ik ook gedaan met de Clomid destijds . Ik heb net voor einde 2010 een megarecept Clomid aangevraagd bij de gyn omdat ik toen al door mijn eigen risico heen was, vlak erna was ik alleen zwanger dus nu heb ik nog een enorme voorraad liggen.
Het is wel spannend hier, ik hoop dat er binnen nu en twee weken mensen zwanger blijken binnen dit topic!
Het is wel spannend hier, ik hoop dat er binnen nu en twee weken mensen zwanger blijken binnen dit topic!
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Nog ff een snelle reactie over dat spuiten. Ik ben zelf ook verpleegkundige trouwens. Echt wrijven mag niet, maar masseren wel, misschien bedoelde ze dat. Dat werkt bij mij goed na pregnyl. Die vloeistof vind ik pijnlijk en als ik niet licht masseer krijg ik een pijnlijke 'plak' op mijn buik.
Een blauwe plek duidt op een bloeduitstorting.. Ik zou eens proberen om eerst een minuutje wat kouds tegen je buik te houden, ice pack ofzo. En naald snel in en uit. Sommige mensen drukken hem echt door de huid heen, ipv met een snelle beweging.
Zal later ff wat uitgebreider reageren. Morgenmiddag telefoontje over ontdooiing!
Een blauwe plek duidt op een bloeduitstorting.. Ik zou eens proberen om eerst een minuutje wat kouds tegen je buik te houden, ice pack ofzo. En naald snel in en uit. Sommige mensen drukken hem echt door de huid heen, ipv met een snelle beweging.
Zal later ff wat uitgebreider reageren. Morgenmiddag telefoontje over ontdooiing!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Samantha en Twellie dat is wel een goed idee:D Ik denk dat ik ook maar eens medicijnen ga hamsteren, tenminste als de Fostimon aanslaat. Moet toch de komende maand nog geregeld voor controle dus dan vraag ik zo vaak mogelijk om een receptje. Hopelijk komen er dan geen vragen van de apotheek!
LCN dank voor je reactie! Ik kan me voorstellen dat na de pregnyl het beter is om even te masseren, tenminste ik heb gehoord dat dat nog wel pijnlijk en gevoelig nadien kan zijn. Maar de spuiten die ik nu zet, Fostimon, daar heb ik amper last van dus masseren is voor mij zelf niet nodig. Ik heb gister gespoten zonder te wrijven nadien, en nu totaal geen blauwe plek. Dus ik zal volgende week nog wel even navraag doen voor de zekerheid.
Ik zal voor je duimen morgenmiddag!
LCN dank voor je reactie! Ik kan me voorstellen dat na de pregnyl het beter is om even te masseren, tenminste ik heb gehoord dat dat nog wel pijnlijk en gevoelig nadien kan zijn. Maar de spuiten die ik nu zet, Fostimon, daar heb ik amper last van dus masseren is voor mij zelf niet nodig. Ik heb gister gespoten zonder te wrijven nadien, en nu totaal geen blauwe plek. Dus ik zal volgende week nog wel even navraag doen voor de zekerheid.
boekenwurm83- Prater
boekenwurm83 schreef:Samantha en Twellie dat is wel een goed idee:D Ik denk dat ik ook maar eens medicijnen ga hamsteren, tenminste als de Fostimon aanslaat. Moet toch de komende maand nog geregeld voor controle dus dan vraag ik zo vaak mogelijk om een receptje. Hopelijk komen er dan geen vragen van de apotheek!
Ik kreeg wel vragen van de apotheek en toen zei ik dat ik ging hamsteren en dat was oke .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
@ Samantha; Wat een tegenvaller dat er geen groei was te zien op de echo. Maar misschien dat je idd meer medicatie nodig hebt, ik hoop dat ze de juiste dosering snel mogen vinden!
@ Boekenwurm; Het verhaal van LCN klinkt aannemelijk, goed dat je het even na gaat vragen!
@ Vlinder; Wat een tegenvaller dan weer Fijn dat de afspraak bij de fertiliteitsarts dichtbij komt!
@ Lindsya; Spannend hoor, ik ben flink voor je aan het duimen!
@ LCN; Spannend morgen!
Ik heb een moeilijke week. Na een geboren kindje van een vriendin en 2 zwangerschapsaankondigingen van 2 goede vriendinnen ben ik echt gebroken. Vind het zo confronterend. Ik wil niet dat mensen me gaan ontzien, dus probeer me ontzettend groot te houden, maar wat is dit moeilijk. Ze weten van mijn verdriet hoor, dat hoef ik voor hen niet te verstoppen. Maar ik ben blij voor ze, en wil dit vooral laten merken naast ons verdriet. Maar er ligt echt even een grijze waas over deze mooie witte wereld...
@ Boekenwurm; Het verhaal van LCN klinkt aannemelijk, goed dat je het even na gaat vragen!
@ Vlinder; Wat een tegenvaller dan weer Fijn dat de afspraak bij de fertiliteitsarts dichtbij komt!
@ Lindsya; Spannend hoor, ik ben flink voor je aan het duimen!
@ LCN; Spannend morgen!
Ik heb een moeilijke week. Na een geboren kindje van een vriendin en 2 zwangerschapsaankondigingen van 2 goede vriendinnen ben ik echt gebroken. Vind het zo confronterend. Ik wil niet dat mensen me gaan ontzien, dus probeer me ontzettend groot te houden, maar wat is dit moeilijk. Ze weten van mijn verdriet hoor, dat hoef ik voor hen niet te verstoppen. Maar ik ben blij voor ze, en wil dit vooral laten merken naast ons verdriet. Maar er ligt echt even een grijze waas over deze mooie witte wereld...
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Lindsya: ik duim voor je!!
LCN:wat spannend morgen! Ik ben heel hard aan het duimen voor jullie dat er eentje goed zal ontdooien en dat jullie het jaar heel goed mogen afsluiten.
Weegschaal: lieverd even een hele dikke knuffel voor jou Kreeg tranen in mijn ogen van je laatste stukje. Het is zo moeilijk....ook al wil je graag blij zijn voor een ander (en ben je dat ook) is het verlangen van jullie zelf ook zo groot. Ik hoop voor jullie ook zo dat het binnenkort weer raak is en dat het dan ook goed mag blijven gaan en jullie deze nare periode kunnen afsluiten.
Lieve meiden, ik hoop dat jullie het niet vervelend vinden dat ik hier nog af en toe kom reageren (anders mogen jullie dat zeggen hoor) maar ik leef zo met jullie mee! Ik hoop zo ontzettend hard dat jullie wens voor een kindje eindelijk in vervulling mag gaan! Ook al ben ik nu zwanger, de weg er naartoe ben ik echt nog niet vergeten en weet daarom nog zo goed hoe het voelt. Ik denk aan jullie!!!!
Mijn duimen draaien voor jullie allemaal.
LCN:wat spannend morgen! Ik ben heel hard aan het duimen voor jullie dat er eentje goed zal ontdooien en dat jullie het jaar heel goed mogen afsluiten.
Weegschaal: lieverd even een hele dikke knuffel voor jou Kreeg tranen in mijn ogen van je laatste stukje. Het is zo moeilijk....ook al wil je graag blij zijn voor een ander (en ben je dat ook) is het verlangen van jullie zelf ook zo groot. Ik hoop voor jullie ook zo dat het binnenkort weer raak is en dat het dan ook goed mag blijven gaan en jullie deze nare periode kunnen afsluiten.
Lieve meiden, ik hoop dat jullie het niet vervelend vinden dat ik hier nog af en toe kom reageren (anders mogen jullie dat zeggen hoor) maar ik leef zo met jullie mee! Ik hoop zo ontzettend hard dat jullie wens voor een kindje eindelijk in vervulling mag gaan! Ook al ben ik nu zwanger, de weg er naartoe ben ik echt nog niet vergeten en weet daarom nog zo goed hoe het voelt. Ik denk aan jullie!!!!
Mijn duimen draaien voor jullie allemaal.
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
@ Crea; Danjewel voor je lieve reactie, niet alleen voor die van mij maar ook voor die van op de rest. Ook al is het mijn persoonlijke verdriet, het doet me zo veel dat ik weet dat er mensen meeleven. Die steun en begrip maakt het net iets dragelijker!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Lieve weegschaal, een hele dikke knuffel voor jou. Helemaal eens met de woorden van crea!
Ik blijf zo hard hopen dat het binnenkort bij jullie ook goed gaat!
Ik blijf zo hard hopen dat het binnenkort bij jullie ook goed gaat!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Goedemorgen,
Creabea, tuurlijk mag je nog steeds hier reageren. De gang naar het zwanger worden vergeet ik ook nooit. Nu dat we het nogmaals willen proberen voor een tweede kindje voel je toch hetzelfde als de bij het eerste kindje maar mocht het niet lukken ben ik nog steeds heel erg dankbaar voor onze zoon.
Weegschaal, dikke knuffel meis, het is niet makkelijk om zoveel zwangerschap en baby nieuws te horen in Ă©Ă©n keer. Het geef ook niks dat je verdrietig erover ben en ook al gun je het die mensen. Het is niet makkelijk allemaal. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie wens ook uit gaat komen
LCN, heb je al iets gehoord, is de ontdooiing goed gegaan? Heel veel succes vandaag.
Ik heb nog geen nieuws, ben niet ongesteld geworden. Morgen mag ik stoppen met de bolletjes en dan zondag helemaal niks gebruiken en maandag testen als ik niet ongesteld ben geworden dus het wordt spannend dit weekend.
Een fijn wit weekend allemaal.
Creabea, tuurlijk mag je nog steeds hier reageren. De gang naar het zwanger worden vergeet ik ook nooit. Nu dat we het nogmaals willen proberen voor een tweede kindje voel je toch hetzelfde als de bij het eerste kindje maar mocht het niet lukken ben ik nog steeds heel erg dankbaar voor onze zoon.
Weegschaal, dikke knuffel meis, het is niet makkelijk om zoveel zwangerschap en baby nieuws te horen in Ă©Ă©n keer. Het geef ook niks dat je verdrietig erover ben en ook al gun je het die mensen. Het is niet makkelijk allemaal. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie wens ook uit gaat komen
LCN, heb je al iets gehoord, is de ontdooiing goed gegaan? Heel veel succes vandaag.
Ik heb nog geen nieuws, ben niet ongesteld geworden. Morgen mag ik stoppen met de bolletjes en dan zondag helemaal niks gebruiken en maandag testen als ik niet ongesteld ben geworden dus het wordt spannend dit weekend.
Een fijn wit weekend allemaal.
Lindsya- Kletskop
Ik heb goed nieuws, de terugplaatsing gaat morgen door! En we hebben nog 1 over.
@vlinder: wat een rotnieuws..is er met zulke waarden wel icsi mogelijk bijvoorbeeld? Hoe was de afspraak?
@weegschaal: ik kan me je zo goed voorstellen.. Weet precies
hoe het voelt. Het is gewoon zoo moeilijk, ook hoe je dan ermee om moet gaan als je een zwschap van dichtbij meemaakt. Niet alles opkroppen hoor! Je mag best boosheid of jaloezie voelen, je bent ook maar een mens!
@lindsya: wat spannend...heb je er zelf een goed gevoel over?
@crea: natuurlijk is het leuk als je af en toe blijft reageren
@samantha: hoe is het nu?
@vlinder: wat een rotnieuws..is er met zulke waarden wel icsi mogelijk bijvoorbeeld? Hoe was de afspraak?
@weegschaal: ik kan me je zo goed voorstellen.. Weet precies
hoe het voelt. Het is gewoon zoo moeilijk, ook hoe je dan ermee om moet gaan als je een zwschap van dichtbij meemaakt. Niet alles opkroppen hoor! Je mag best boosheid of jaloezie voelen, je bent ook maar een mens!
@lindsya: wat spannend...heb je er zelf een goed gevoel over?
@crea: natuurlijk is het leuk als je af en toe blijft reageren
@samantha: hoe is het nu?
Le Chat Noir- Prater
Weegschaal: Ik vind het echt zo rot voor je! Toen ik 8 maanden geleden positief testte, had jij ook net een positieve test in handen. Het is dan zo oneerlijk om te beseffen dat ik nu wel een baby heb en jij nog steeds met lege handen staat en inmiddels nog zoveel meer hebt meegemaakt.
LCN: Succes met de terugplaatsing morgen!
Lindsya: Spannend, over een paar dagen kan je testen, ik duim voor je!
Ik ben inmiddels bevallen op 39+3 van een prachtige zoon. Hij weegt inmiddels 2500 gram, zo klein. We zijn sinds woensdag thuis, maar het is echt nog even flink wennen. Wel flink last van die befaamde babyblues. Onze zoon heeft al zoveel meegemaakt op zo'n korte tijd en ik vind het voor mezelf heel moeilijk om alles een plaats te geven. Zowel de bevalling als de eerste levensdagen van onze zoon, die voor hem niet verliepen zoals het hoorde.
LCN: Succes met de terugplaatsing morgen!
Lindsya: Spannend, over een paar dagen kan je testen, ik duim voor je!
Ik ben inmiddels bevallen op 39+3 van een prachtige zoon. Hij weegt inmiddels 2500 gram, zo klein. We zijn sinds woensdag thuis, maar het is echt nog even flink wennen. Wel flink last van die befaamde babyblues. Onze zoon heeft al zoveel meegemaakt op zo'n korte tijd en ik vind het voor mezelf heel moeilijk om alles een plaats te geven. Zowel de bevalling als de eerste levensdagen van onze zoon, die voor hem niet verliepen zoals het hoorde.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hier ook gefeliciteerd Snoes, heb je ergens het verhaal geplaatst? Hoop dat jullie dan nu kunnen genieten...
Le Chat Noir- Prater
LCN, ik heb mijn verhaal nog nergens geplaatst. Ga ik komende week wel doen als het hier allemaal wat minder chaotisch is en ik even wat meer tijd heb.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Okee, nou ik hoop dat je je gauw weer beter voelt en dat alles goed gaat met je kleine mannetje!
Le Chat Noir- Prater
Snoes, leuk om van je te horen! Klinkt wel als een drukke tijd voor jullie zeg. En wat is je zoontje klein... Hoe gaat het nu met hem?
Weegschaal: wat kun je alles toch mooi verwoorden. Rot is dat he, die dubbele gevoelens. Blijf maar lekker je hart hier luchten hoor. Ik vind het altijd fijn om even te horen hoe het met je gaat. Ook als het niet goed gaat. En hopelijk is het de volgende ronde weer raak. Heb ik goed begrepen dat je dan begeleiding in het ziekenhuis krijgt, met vitamine b12 injecties?
Ik heb zoiets geks: het lijkt wel alsof ik spontaan een eisprong krijg als ik een pasgeboren baby zie Eind oktober ging ik op kraambezoek bij mijn schoonzus en *pang* eisprong. Gisteren kwam een collega haar baby showen op het werk, en ja hoor:
Is dat normaal?
Nog een maandje, dan gaan mijn keelamandelen eruit en kunnen we er daarna weer voor gaan. Pff ik wil echt zo graag
Weegschaal: wat kun je alles toch mooi verwoorden. Rot is dat he, die dubbele gevoelens. Blijf maar lekker je hart hier luchten hoor. Ik vind het altijd fijn om even te horen hoe het met je gaat. Ook als het niet goed gaat. En hopelijk is het de volgende ronde weer raak. Heb ik goed begrepen dat je dan begeleiding in het ziekenhuis krijgt, met vitamine b12 injecties?
Ik heb zoiets geks: het lijkt wel alsof ik spontaan een eisprong krijg als ik een pasgeboren baby zie Eind oktober ging ik op kraambezoek bij mijn schoonzus en *pang* eisprong. Gisteren kwam een collega haar baby showen op het werk, en ja hoor:
Is dat normaal?
Nog een maandje, dan gaan mijn keelamandelen eruit en kunnen we er daarna weer voor gaan. Pff ik wil echt zo graag
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
@ LCN: jup op het wachtbankje en vandaag is mijn temp voor het eerst ietsje hoger na de eisprong... Nu hopen dat mijn temp omhoog blijft gaan of in iedergeval hoger blijft!
En hoe was het met het ontdooien?
Jaaaaaaaaaaaaa, het gaat door morgen. Wat spannend meid!!! En nu MOET het gewoon goed gaan hoor!
@ boekenwurm: ik heb geen ervaring met het spuiten van hormonen, maar wel met spuiten na een operatie. Ik moest niet wrijven, maar wel de huid goed strak trekken, omdat ik anders blauwe plekken zou krijgen. En idd, als ik mijn huid niet goed strak genoeg had, dan kreeg ik een blauwe plek...
Heel veel succes meid en uiteraard welkom!
@ Weegschaal: ik denk dat mijn ei idd niet goed gesprongen is, gezien mijn temp, maargoed we kunnen alleen maar afwachten helaas.
Ow meisje toch, logisch dat je een moeilijke dag had. Ik weet precies hoe je je voelt.
@ Lindsya: ja ik hoop het ook. Nog een weekendje afwachten...
Met J.oshua gaat het redelijk... die is weer benauwd, dus zijn druk aan het puffen nog...
Maandag de school bellen voor een afspraak voor a.s. woensdag om langs te komen met hem.
Dat word zeker een spannend weekend zeg!
@ Samantha: hoe staat het er nu voor?
@ Vlinder: ja gaat wel. Ene keer zere boobies, andere keer weer niet en een temp die heeeeeeeeel langzaam iets de lucht in is gegaan vanmorgen, maargoed, weet dus niet hoe dit verder gaat lopen nu...
He bah, wat een domper zeg...
@ Crea: ooow lieverd toch... tuuerlijk vind 't niet erg dat je af en toe nog steeds reageert. We weten allemaal (althans de meesten dan) hoe jou weg is geweest.
Heel lief dat je reageert. Dikke knuffel voor jou.
@ Snoes: GEFELICITEEEEEEEERD!!! Lekker genieten hoor meid.
Ik ben benieuwd naar je verhaal meid.
@ Filoria: dat is best apart. Ik weet niet of dat normaal is hoor. Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn.
Hier dus zondag/maandag de eisprong gehad, al zegt FF van niet, de echo's zeggen van wel hahahaha.
Ik zit nu dus op 5 DPO en vandaag is mijn temp voor het eerst hoger geworden dan de afgelopen dagen na de eisprong.
Nu maar hopen dat deze trend doorzet...
Vanmorgen bloedgeprikt en maandag ook nog een keer en dan maandag ook meteen vragen of mijn afspraak verzet kan worden naar eerder... Liefst over 2 weken...
En hoe was het met het ontdooien?
Jaaaaaaaaaaaaa, het gaat door morgen. Wat spannend meid!!! En nu MOET het gewoon goed gaan hoor!
@ boekenwurm: ik heb geen ervaring met het spuiten van hormonen, maar wel met spuiten na een operatie. Ik moest niet wrijven, maar wel de huid goed strak trekken, omdat ik anders blauwe plekken zou krijgen. En idd, als ik mijn huid niet goed strak genoeg had, dan kreeg ik een blauwe plek...
Heel veel succes meid en uiteraard welkom!
@ Weegschaal: ik denk dat mijn ei idd niet goed gesprongen is, gezien mijn temp, maargoed we kunnen alleen maar afwachten helaas.
Ow meisje toch, logisch dat je een moeilijke dag had. Ik weet precies hoe je je voelt.
@ Lindsya: ja ik hoop het ook. Nog een weekendje afwachten...
Met J.oshua gaat het redelijk... die is weer benauwd, dus zijn druk aan het puffen nog...
Maandag de school bellen voor een afspraak voor a.s. woensdag om langs te komen met hem.
Dat word zeker een spannend weekend zeg!
@ Samantha: hoe staat het er nu voor?
@ Vlinder: ja gaat wel. Ene keer zere boobies, andere keer weer niet en een temp die heeeeeeeeel langzaam iets de lucht in is gegaan vanmorgen, maargoed, weet dus niet hoe dit verder gaat lopen nu...
He bah, wat een domper zeg...
@ Crea: ooow lieverd toch... tuuerlijk vind 't niet erg dat je af en toe nog steeds reageert. We weten allemaal (althans de meesten dan) hoe jou weg is geweest.
Heel lief dat je reageert. Dikke knuffel voor jou.
@ Snoes: GEFELICITEEEEEEEERD!!! Lekker genieten hoor meid.
Ik ben benieuwd naar je verhaal meid.
@ Filoria: dat is best apart. Ik weet niet of dat normaal is hoor. Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn.
Hier dus zondag/maandag de eisprong gehad, al zegt FF van niet, de echo's zeggen van wel hahahaha.
Ik zit nu dus op 5 DPO en vandaag is mijn temp voor het eerst hoger geworden dan de afgelopen dagen na de eisprong.
Nu maar hopen dat deze trend doorzet...
Vanmorgen bloedgeprikt en maandag ook nog een keer en dan maandag ook meteen vragen of mijn afspraak verzet kan worden naar eerder... Liefst over 2 weken...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Wat fijn dat je op de echo's hebt gezien dat je een eisprong hebt gehad!
Bedoel je met FF Fertility Friend? Die maakt er bij mij ook een potje van...
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Wat fijn dat je op de echo's hebt gezien dat je een eisprong hebt gehad!
Klopt dat bedoel ik ermee... Nou bij mij is 't niet zo vreemd dat FF het niet aangeeft gezien mijn temperatuur (kijk maar eens, de link staat in mijn handtekening)
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....