Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+46
Susanne84
Filoria
boekenwurm83
vlinder-2011
Weegschaal
Le Chat Noir
Paper Crown
Lindsya
slaatje
Snoes
Samantha
Annie24
Twellie
Triesje1983
Lousanne
ExpressoB
Diese
MiKa
Caresses
Alex
sharky
Jazzlyn
Limburg85
Flower_L
Travelgurly
Jella
koNijntje
Happydobby
Muis
bolus26
liesje
Jade
Puzzle
Clapperdie
Lavendel
Puggle
Jasmine
Didi
Amber-
holaagirl
L!ND@
Lejow
Creabea_28
Muppetje
_Lana_
Luthien
50 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 29 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Lindsya di 13 nov 2012 - 7:10

Goedeavond,

Vandaag lag alles netjes stil op de echo en dadelijk mag ik mijn eerste spuit Gonal F zetten. Maandag heb ik weer een echo om te kijken hoe ik reageer op de dossering en of er al iets te zien is dus het is weer spannend.

Weeegschaal, gelukkig dat je huisarts de injectie gelijk gezet heb. Hoe voel je je nu?

LCN, hoe gaat het met je?

Triesje, hoe gaat het met jou?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 29 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Triesje1983 wo 14 nov 2012 - 21:26

@ Lindsya: ja gaat goed hoor. Afgezien van de rugklachten die ik nu heb. Ik kreeg last van mijn schouders met hardlopen, dus ben naar de fysio gegaan. Nu blijkt dus dat mijn bovenrug helemaal niets doet en mijn onderrug alles! Plus zitten/zaten mijn wervels én ribben niet goed, dus heeft de fysio ze goed gezet en nu doet alles zeer hahahaha. Ach, heb een lange weg te gaan, maar uiteindelijk komt dat goed Very Happy. Goed mijn oefeningen blijven doen, dus dan komt het goed.

Ik heb gisteren mijn laatste pillen gehad, dus nu is het afwachten tot ik ongesteld word en dan op dag drie eindelijk beginnen met de clomid. Van mij mag het wel dat ik nu ongesteld word hoor hahahaha.
Daarnaast is mijn temperatuur een beetje raar aan het doen. Ik heb zowaar een stippelkruis op FF hahahaha. Vind dat best humor aangezien ik aan de pil ben geweest hahahahaha... Zo krijg je nooit een stippelkruis en nu ben je aan de pil geweest en krijg je een stippelkruis hahahaha... Gek lichaam...

Deze week minder online, omdat ik vanaf dinsdag al aan het werk ben en moet werken tot en met zondag...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Paper Crown wo 14 nov 2012 - 21:57

LCN - je hebt hier al een tijd niet gepost, maar ik wilde je zeggen dat ik nu een boek lees: 'Paaseitjes zoeken in het AMC' heel leuk geschreven boek van een vrouw die fertiliteitsproblemen heeft, super herkenbaar met een mooi eind.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Lindsya do 15 nov 2012 - 9:50

Triesje, beterschap met je rug. Ik hoop dat je snel ongesteld wordt en dat je met de Clomid mag beginnen.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Le Chat Noir vr 16 nov 2012 - 0:28

Hee hier ben ik weer een keer.

Heb t de afgelopen tijd nogal druk gehad en had ook weinig te melden. Nadat er een cyste was geconstateerd heb ik nog ruim 2 weken steeds dagelijks oud bloed verloren met stolsels (heel irritant) en ben ik afgelopen woensdag toch weer echt ongesteld geworden met erge menstr pijn en rood bloed. Dus gekke cyclus gehad van zo'n 25 dagen zonder eisprong blijkbaar, nouja beetje apart dus.
Vanmorgen op dag 3 een uitgangsecho gehad en hoera de cyste is compleet verdwenen nu.
BMS was nog maar 3mm zonder gekke dingen en de eierstokken waren dus ook helemaal rustig. Dus dat is wel erg fijn.
Heb nu een recept meegekregen van wel 2 keer pregnyl 5000 eh en 10 ! keer 1500 eh. Ik heb eigenlijk maar 1 keer 5000 eh en 4 keer 1500 eh nodig, maar ik had een andere arts, die ziektevervanging deed. Een aardige, oudere gyneacoloog, die ook echt meedacht enzo. Heel fijn. Dus hij vond dat ik beter een voorraadje kon hebben voor het geval het weer ineens niet leverbaar was en ik nog een keer een tp nodig heb. Mijn man was deze keer ook mee, dat was toch ook wel fijn.
Recept is nu ingeleverd bij eigen apotheek en ze bellen als het binnen is, dus was niet gelijk van: is niet leverbaar gelukkig!
Nu nog hopen dat er wel een cryootje goed ontdooid....

@PC: Ja dat boek heb ik idd ook, wel herkenbaar ja (niet alles) en leuk geschreven!! Verbaasde me zelf alleen soms over dat ze toch behoorlijk alcohol dronken enz. Maarja dat ben ik Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 29 561177. Oh en verder had ik best willen ruilen in de zin van dat ze elke keer een (korte) vakantie planden na een mislukking of tegenslag haha.

@Samantha: Hoe gaat het, al bijna eind van het wachtbankje?

@Weegschaal: Hoe gaat t met jou, merk je wat vd injectie? Ik nam idd ook 3 capsules tarwekiem per dag. Zal er ook maar weer mee beginnen.

@Triesje: Fijn dat je nu eindelijk echt iets kunt doen! Succes! Wel grappig dat FF aangeeft dat je dan een eisprong hebt gehad!

@Lindsya: Hoe gaat het? Hou je het spuiten nog wat vol? Voel je al wat in je buik gebeuren?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Weegschaal zo 18 nov 2012 - 3:20

@ Lindsya; Succes morgen met de echo!

@ Triesje; Al ongesteld?

@ LCN; Ik merk nog niks van de injectie, maar had ook niet echt klachten van het vit b12 tekort. Maar als het een oorzaak kan zijn is deze een volgende keer tenminste uitgesloten.
Gelukkig heb jij deze keer beter nieuws! Laten jullie de terugplaatsing toch voor de feestdagen doen?

Wij gaan morgen op vakantie. Als ik volgende week dinsdag bij terugkomst nog niet ongesteld ga worden ga ik testen, er valt nu nog echt niks over te zeggen. Maar eerst lekker genieten van New York!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Samantha zo 18 nov 2012 - 3:26

Weegschaal, fijne vakantie meid! Lijkt me ook wel een leuk, new york.

LCN, wat fijn zo'n gyn. Die even meedenkt en je gewoon een vooraadje geeft. Ook fijn dat de apotheek niet meteen zegt dat het er niet is. Dat geeft toch hoop. Mijn duimen blijven voor je draaien meid

Hier weinig nieuws. Afgelopen donderdag heb ik getest, geen idee waarvoor want ik was natuurlijk veel te vroeg. Dinsdag is het pas 2 weken geleden. Mijn progesteron waardes waren ook laag-normaal, 21. Ik ga dus nergens van uit. Al heb ik allemaal vage klachten die ik me volgens mij gewoon zelf aanpraat. Ik denk dat ik woensdag pas test als ik niet ongesteld geworden ben.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  Le Chat Noir zo 18 nov 2012 - 4:17

@weegschaal: fijne vakantie! Als t gaat zoals vorige keren weten we voor de feestdagen nog of t gelukt is, dus we gaan er idd weer voor!
@samantha: oh ik had ook 21 na een week van mezelf. Word jij dan ook niet sneller ongesteld zoals ik?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Samantha zo 18 nov 2012 - 4:22

LCN ik heb geen idee. Dit is allemaal nieuw voor mij. Een week na de eisprong is het bloedonderzoek gedaan en dinsdag is het 2weken na de eisprong. Er is nog niets te bekennen hier. Tenminste geen roze of rood slijm ofzo
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Triesje1983 zo 18 nov 2012 - 7:46

@ Lindsya: thanks. Ik kan al heel snel beginnen hoor. Zal zo meer vertellen Very Happy.

@ LCN: wat fijn dat de cyste nu weg is! Wat lief van deze gyn zeg, dat je zoveel hebt gekregen...
Hahahaha, ja vond het ook wel errug knap hahahaha.

@ Weegschaal: ga ik zo vertellen Very Happy. Fijne vakantie meid! Spannend hoor! Duimduimduim...

@ Samantha: spannend hoor. Ik hoop het zo voor je...

Nou meiden... dinsdagavond beginnen met de Clomid Very Happy. Ik ben namelijk vanmorgen ongesteld geworden op het werk. Alsof ik het wist had ik al voor de zekerheid maandverband meegenomen en ja hoor... toen ik naar de wc moest vanmorgen daar, kon ik meteen weer naar mijn kluis om maandverband te halen. Was echt net optijd hahahaha.
Dus nu gaat het échte werk beginnen Very Happy. Zoooooo spannend vind ik het nu...
Dus dinsdag bellen voor een afspraak op dag 10... en dan zal ik daarna om de dag heen moeten denk ik...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Lindsya ma 19 nov 2012 - 4:16

Hallo meiden,

Vandaag heb ik mijn echo gehad en het was goed aan het groeien allemaal. Ik heb woensdag nog een echo voor de zekerheid dat het niet te hard gaat en dan vrijdag nog één en als het goed blijft gaan zoals het nu gaat dan heb ik waarschijnlijk maandag of dinsdag de punctie. Spannend allemaal en ik zie wel een beetje tegen de punctie op want ze geven in het ziekenhuis waar ik loop geen pijnstilling of iets dus dat wordt wel even door bijten.

LCN, gelukkig dat de cyste verdwenen is. Gelukkig dat je een voorraadje heb gekregen voor de pregnyl of hadden ze het toch niet op voorraad? Wanneer heb je een TP?

Triesje, goed dat je met clomid mag beginnen. Is je menstruatie toch netjes op tijd gekomen.

Weegschaal, fijne vakantie, geniet ervan.

Samantha, spannend, ik hoop het voor je dat je woensdag goed nieuws heb.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Triesje1983 di 20 nov 2012 - 9:38

@ Lindsya: ooooooow wat spannend meid!!! Duimduimduim...
Ja goed he? Vanavond de 1e erin Very Happy.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Samantha di 20 nov 2012 - 9:46

Helaas meiden, geen goed nieuws van mijn kant. Ik ben zojuist ongesteld geworden. Ik zag het al wel aankomen want vanaf gister had ik erg last van mijn buik en het idee dat er erg veel druk op stond.nieuwe ronde nieuwe kansen
Morgen de gynaecoloog even bellen en overmorgen weer beginnen met spuiten
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Triesje1983 di 20 nov 2012 - 9:48

Samantha schreef:Helaas meiden, geen goed nieuws van mijn kant. Ik ben zojuist ongesteld geworden. Ik zag het al wel aankomen want vanaf gister had ik erg last van mijn buik en het idee dat er erg veel druk op stond.nieuwe ronde nieuwe kansen
Morgen de gynaecoloog even bellen en overmorgen weer beginnen met spuiten

He bah wat balen meid... Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 29 699888 Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 29 699888 Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 29 699888
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir di 20 nov 2012 - 11:02

Wat balen Samantha! Je hoopt het zo natuurlijk... Maar weer met goede moed door voor de 2e ronde dan!

@lindsya: wat raar de punctie zonder pijnstilling..neem je zelf thuis ook niks in? In DD krijg je zelfs narcose.. Ik duim voor je dat je straks een mooie oogst hebt Very Happy!

@triesje: Succes meid!

@all: ik verwacht de tp op 6,7 of 8 dec te hebben..moet alles wel goed gaan. Ik ga morgen mijn hele voorraad pregnyl halen smile.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Samantha wo 21 nov 2012 - 1:14

Wat voel ik mij beroerd zeg. Kan het zijn door de puregon dat ik heviger ongesteld ben?
Ik zie er dan wel het voordeel weer van in, ik ben netjes 14dagen na de eisprong ongesteld geworden.

Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Le Chat Noir wo 21 nov 2012 - 6:31

Ja dat kan idd. Vervelend..hoop dat je er gauw weer vanaf bent!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Lindsya wo 21 nov 2012 - 8:14

Goedeavond,

Vandaag heb ik weer mijn echo gehad en ze waren goed aan het groeien, ik heb er nu al 13 die goed mee doen. Ze heeft wel de dosering aangepast van 125 naar 100 van de Gonal F. Vrijdag weer in echo en dan waarschijnlijk hoor ik of de punctie door gaat maandag of dinsdag.

Samantha, balen van je ongesteldheid. Dat is minder dat het zo heftig is, sterkte.

LCN, het is inderdaad raar dat dit ziekenhuis niks geeft van pijnstilling. Ik mag wel twee zetpillen zetten voor de punctie dat moet een soort van "pijnstilling" zijn maar dat helpt helemaal niks want ik heb alles gevoeld bij de eerste keer. Ik zeg ook altijd dat ik liever 10 keer de bevalling doet dan 1 keer een punctie. Ik heb het wel aan geven maar mocht echt niet gaan dan kijken we tijdens de punctie. Ik heb ook tv gezien dat veel ziekenhuizen pijnstilling geven. Wat heb jij gekregen tijdens je punctie?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Le Chat Noir do 22 nov 2012 - 6:32

Ik had een infuus met morfine en dormicum. En uur voor de tijd nog diclofenac. En ik voelde ook nog alles, met name 2e punctie pijnlijk, maar neem aan minder erg dan zonder pijnstilling.. Dus het lijkt me echt geen pretje zonder!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 do 22 nov 2012 - 8:15

@ Lindsya: wat super dat je eitjes goed aan het groeien zijn Very Happy.

Hier (denk ik) bijna van mijn menstruatie af (dus als het meezit heeft manlief morgen geluk ;-) ). Zal dit dan ook met de Clomid te maken hebben? Vandaag dag 3 van de Clomid. (vanavond dus) Ik last van 1 bijwerking... namelijk zere boobies... Maaaaaan echt niet grappig....

Verder vandaag niet mijn dag gehad. Heb een flinke klap gehad van het vele werken van afgelopen week... Alles doet me zeer, dus heb écht helemaal niks uitgevoerd vandaag. Alleen ffies naar mijn oma geweest samen met mijn moeder...

Ow ja!!! En iemand nog EditieNL gezien? Daar zat mijn fertiliteitsarts nog in hihihihihi...(zo niet.. hier de link nog ffies hahahaha)
http://www.rtl.nl/xl/#/u/e1ccd070-4076-49f1-b360-c843fab2a11a
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Snoes vr 23 nov 2012 - 1:38

Lindsya, succes alvast met de punctie!

LCN, ik lees in je onderschrift dat jullie volgend jaar februari intake hebben DD? Bedoel je daarmee dat jullie alvast een intakegesprek geregeld hebben in Duitsland? Alvast veel succes ook met de terugplaatsing, hopelijk krijg je deze keer geen last van tussentijdse bloedingen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Le Chat Noir vr 23 nov 2012 - 5:39

Ja die staat inderdaad alvast Snoes!
Ik hoop dat t niet nodig is en dit lukt...zijn er echt zooo aan toe, zitten nu op 2,5 jaar wachten :-(

Jeeetje en jij gaat gewoon al bijna bevallen!! Hoe gaat het?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Lindsya zo 25 nov 2012 - 8:04

Goedeavond,

Morgen om half 9 heb ik de punctie. Gisterenavond Ovitrelle gezet dus ik hoef niks te spuiten meer vandaag. Ik heb rust gevende pillen gekregen voor de punctie dus ik hoop dat het een beetje helpt om de punctie door te komen.

LCN, was het maar zo'n infuus maar daar doen ze helaas niet aan in ons ziekenhuis. Ik heb het gevraagd maar hun zeggen dat je tijdens de punctie dan niks voel maar na de punctie de pijn dan komt daarom doen ze het niet, dan kan je het net zo goed tijdens voelen. Maar dat is minder dat je de laatste punctie voelde. Ik hoop ook dat je niet naar de afspraak in Duitsland moet, ik ga nog harder duimen dat deze keer raak is voor jullie.

Triesje, dat is minder dat je nu alles voel van het harde werken van de laatste tijd. Even je rust pakken af en toe. Is je menstruatie afgelopen?

Snoes, je gaat al bijna bevallen, spannend zeg.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Triesje1983 zo 25 nov 2012 - 8:10

@ LCN: spannend hoor meid!!! Goed dat je dat alvast hebt vastgezet. Nu maar duimen dat dat niet meer nodig zal zijn Very Happy.

@ Lindsya: succes morgen meid!!!! Ik ga heel hard voor jou duimen!!!
Ja, ik heb zeer zeker mijn rust genomen hoor... Ik heb die dag helemaal niks gedaan (kon ik ook niet)...
Het is heel goed met de menstruatie afgelopen. Verbaasd was ik zelfs! Ik ben er al vanaf vrijdag vanaf! Normaal (als ik ongesteld ben en ik heb een normale week), dan ben ik 7 dagen ongesteld. Nu van zondag tot vrijdag... Dus dat was wel lekker Very Happy. Dus nu lekker om de dag er tegenaan en dinsdag naar de fertiliteitsarts voor de echo... Kijken of er een eitje is...

Inmiddels nu al 31,9 kilo kwijt én zelfs mijn BMI al bijna op de 33!!! Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 29 281626781
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Snoes ma 26 nov 2012 - 0:04

LCN, dat hoop ik uiteraard ook voor jullie, dat die afspraak uiteindelijk niet meer nodig is. Met mij gaat alles prima, voel me nog steeds goed en zit nog boordevol energie.

Lindsya, hoe is de punctie gegaan?

Triesje, goed bezig met afvallen!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: