Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+46
Susanne84
Filoria
boekenwurm83
vlinder-2011
Weegschaal
Le Chat Noir
Paper Crown
Lindsya
slaatje
Snoes
Samantha
Annie24
Twellie
Triesje1983
Lousanne
ExpressoB
Diese
MiKa
Caresses
Alex
sharky
Jazzlyn
Limburg85
Flower_L
Travelgurly
Jella
koNijntje
Happydobby
Muis
bolus26
liesje
Jade
Puzzle
Clapperdie
Lavendel
Puggle
Jasmine
Didi
Amber-
holaagirl
L!ND@
Lejow
Creabea_28
Muppetje
_Lana_
Luthien
50 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
@ LCN; Spannend weer allemaal! Ik hoop echt zo ontzettend dat jij over ruim 2 weken je eerste positieve zwangerschapstest in handen mag houden!!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Hmmm... waarom krijg ik de ene keer wel mailtjes dat er gereageerd is en de andere keer niet? Dan toch maar even de site open laten staan?
@ Weegschaal: dankjewel meid. Ik vertel straks over de sollicitaties. Ik heb nog steeds geen bloed en zit nu alweer op dag 7 van de Provera. Nog 3 te gaan.
Wat fijn dat het geen mola zwangerschap was. Toch wel prettig nog een extra bevestiging te krijgen. Of waren moet ik eigenlijk zeggen... Gelukkig issie nu weer terecht.
@ Filoria: dankjewel meid.
@ LCN: hoe gaat het nu met jou? Met de eisprong? Blegh, wat balen dat pregnyl niet meer leverbaar is... Echt hoor, de zwangere vrouwen moeten echt meer gaan plassen ;-). Ik heb al bij Moeders voor Moeders aangeklopt om een interview met ze te doen, maar ik hoor maar steeds niks... Beetje jammer, want daarmee kunnen ze wel meer aandacht hiervoor krijgen.
Ik duim voor jou in iedergeval dat je straks lekker zwanger bent.
@ Lindsya: dankjewel meid. Over de sollicitaties ga ik zometeen meer vertellen. Ik zal ook even wat foto's plaatsen of een linkje plaatsen van waar de foto's staan...
Wat slecht dat ze je dossier kwijt zijn zeg!!!
@ Luthien: ik ga zo vertellen over de sollicitaties.
Volgens mij ben ik nu wel een beetje bij...
Hier dus vorige week de sollicitaties gehad. Helaas zijn beiden (Achmea én BP) niets geworden. Wel staan er weer 3 dingen op stapel. Ben vanmorgen bij een uitzendbureau geweest voor productiewerk, vrijdag heb ik gesprek bij TempoTeam voor de horecapool én dinsdag sollicitatiegesprek bij de IJsselhallen hier in Zwolle. Ook voor de horeca.
Er zal toch wel wat tussen zitten nu eindelijk?
Ook nog steeds bloedloos. Heerlijk. Ik verwacht volgende week dan wel ongesteld te worden, ik heb namelijk nog 3 dagen te gaan met de Provera. Dus is even afwachten...
J.oshua's kamertje is helemaal klaar nu en hij is me er toch blij mee! .
De ene kant van zijn slaapkamer is wit en de andere kant is aqua. Echt heel erg gaaf. We hebben een plank gekocht en daar Cars pakpapier op gedaan en opgehangen, Cars foam figuren aan de buren en een Cars raamsticker, dus meneer is helemaal in Cars style .
@ Weegschaal: dankjewel meid. Ik vertel straks over de sollicitaties. Ik heb nog steeds geen bloed en zit nu alweer op dag 7 van de Provera. Nog 3 te gaan.
Wat fijn dat het geen mola zwangerschap was. Toch wel prettig nog een extra bevestiging te krijgen. Of waren moet ik eigenlijk zeggen... Gelukkig issie nu weer terecht.
@ Filoria: dankjewel meid.
@ LCN: hoe gaat het nu met jou? Met de eisprong? Blegh, wat balen dat pregnyl niet meer leverbaar is... Echt hoor, de zwangere vrouwen moeten echt meer gaan plassen ;-). Ik heb al bij Moeders voor Moeders aangeklopt om een interview met ze te doen, maar ik hoor maar steeds niks... Beetje jammer, want daarmee kunnen ze wel meer aandacht hiervoor krijgen.
Ik duim voor jou in iedergeval dat je straks lekker zwanger bent.
@ Lindsya: dankjewel meid. Over de sollicitaties ga ik zometeen meer vertellen. Ik zal ook even wat foto's plaatsen of een linkje plaatsen van waar de foto's staan...
Wat slecht dat ze je dossier kwijt zijn zeg!!!
@ Luthien: ik ga zo vertellen over de sollicitaties.
Volgens mij ben ik nu wel een beetje bij...
Hier dus vorige week de sollicitaties gehad. Helaas zijn beiden (Achmea én BP) niets geworden. Wel staan er weer 3 dingen op stapel. Ben vanmorgen bij een uitzendbureau geweest voor productiewerk, vrijdag heb ik gesprek bij TempoTeam voor de horecapool én dinsdag sollicitatiegesprek bij de IJsselhallen hier in Zwolle. Ook voor de horeca.
Er zal toch wel wat tussen zitten nu eindelijk?
Ook nog steeds bloedloos. Heerlijk. Ik verwacht volgende week dan wel ongesteld te worden, ik heb namelijk nog 3 dagen te gaan met de Provera. Dus is even afwachten...
J.oshua's kamertje is helemaal klaar nu en hij is me er toch blij mee! .
De ene kant van zijn slaapkamer is wit en de andere kant is aqua. Echt heel erg gaaf. We hebben een plank gekocht en daar Cars pakpapier op gedaan en opgehangen, Cars foam figuren aan de buren en een Cars raamsticker, dus meneer is helemaal in Cars style .
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Meiden...
gewoon om even te laten zien, waar ik vandaan ben gekomen...
Ik ben namelijk onder de 100 kg nu .
gewoon om even te laten zien, waar ik vandaan ben gekomen...
Ik ben namelijk onder de 100 kg nu .
Triesje1983- Prater
Wow Triesje, knap hoor
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Wow wat een verschil Triesje! Ziet er goed uit!
Bij ons gaat de terugplaatsing morgen door, eerste embryo was gelijk goed ontdooid, heel fijn!
Bij ons gaat de terugplaatsing morgen door, eerste embryo was gelijk goed ontdooid, heel fijn!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Le Chat Noir schreef:Wow wat een verschil Triesje! Ziet er goed uit!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Heel veel succes met deze poging, LCN.
Triesje: wereld van verschil!
Triesje: wereld van verschil!
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Clapperdie schreef:Le Chat Noir schreef:Wow wat een verschil Triesje! Ziet er goed uit!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Wat goed LCN!!!! Hopelijk verloopt de tp voorspoedig en dan broeden maar!
Super knap Tries!! Je ziet er goed uit!
Super knap Tries!! Je ziet er goed uit!
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Veel geluk LCN! Ik duim voor je..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
LCN, ik ga heel hard voor je duimen!!!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
LCN: ook hier nog even: ik duim heel hard voor je! Ik stuur je vanaf hier even een grote pot met plaksel, in de hoop dat jullie embryootje nu toch echt blijft plakken. Het is jullie zooo gegund! Denk aan jullie!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Thanks allemaal! Ik ben er ook echt enorm blij mee .
@ LCN: mijn duimen draaien voor jou lieverd!
@ LCN: mijn duimen draaien voor jou lieverd!
Triesje1983- Prater
Onze emmy is aan boord, het is weer een blastocyste, dus in het beste stadium.
Ipv naar huis beentjes omhoog, zijn we juist ff de stad ingegaan. Nu weer op het wachtbankje!
Ipv naar huis beentjes omhoog, zijn we juist ff de stad ingegaan. Nu weer op het wachtbankje!
Le Chat Noir- Prater
Hallo meiden,
Lcn, ik ga heel hard voor je duimen. Ik gun het jullie zo. Ik hoop dat de twee weken heel erg snel gaan en dat je postieve test in handen heb.
Triesje, wat zie je er goed uit. Je ben goed bezig geweest, super. Jammer van de sollicitatie, misschien zit er nu wat voor je bij. De kamer klinkt leuk van je zoontje.
Snoes, ik ga even vragen morgen of het kan om die spuiten via de post te laten komen vanaf jou naar mij toe en hoe lang ze buiten de koeling mogen. Als het kan mag ik ze dan van je over nemen?
Morgen heb ik een afspraak om alle medicijnen op te halen en mijn schema. Wel weer spannnend allemaal. Ik ben gisteren ongesteld geworden, volgens het boekje moest het eigenlijk afgelopen dinsdag zijn maar ja niks aan te doen, ik ben het gelukkig geworden.
Groetjes
Lcn, ik ga heel hard voor je duimen. Ik gun het jullie zo. Ik hoop dat de twee weken heel erg snel gaan en dat je postieve test in handen heb.
Triesje, wat zie je er goed uit. Je ben goed bezig geweest, super. Jammer van de sollicitatie, misschien zit er nu wat voor je bij. De kamer klinkt leuk van je zoontje.
Snoes, ik ga even vragen morgen of het kan om die spuiten via de post te laten komen vanaf jou naar mij toe en hoe lang ze buiten de koeling mogen. Als het kan mag ik ze dan van je over nemen?
Morgen heb ik een afspraak om alle medicijnen op te halen en mijn schema. Wel weer spannnend allemaal. Ik ben gisteren ongesteld geworden, volgens het boekje moest het eigenlijk afgelopen dinsdag zijn maar ja niks aan te doen, ik ben het gelukkig geworden.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Wow triesje, je ziet er super uit.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Lcn, ik ga weer keihard duimen!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Lindsya, je mag ze nog steeds overnemen hoor. Ik hoor het wel.
Triesje, wat een verschil!
LCN, ik ga ontzettend hard voor je duimen meid! Spannende weken weer voor jou.
Triesje, wat een verschil!
LCN, ik ga ontzettend hard voor je duimen meid! Spannende weken weer voor jou.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Dankjewel voor het duimen! Ik ben er heel relaxed onder. We zien het wel. Gelukkig nog twee in de vriezer, dat is wel een kadootje. Gaan gewoon door met proberen, ook als het niet lukt. Wel denk ik dan stiekem dat er misschien toch iets anders aan de hand is...als het voor de 5e keer niet lukt met een topembryo. Maar goed, kan nog steeds gewone pech zijn zegt men hier...
@Lindsya: Wat spannend weer! Heel veel succes meis! Jij volgt het korte schema toch? Ik denk eerlijk gezegd niet dat Pregnyl over de post kan.. althans ongekoeld.
@Lindsya: Wat spannend weer! Heel veel succes meis! Jij volgt het korte schema toch? Ik denk eerlijk gezegd niet dat Pregnyl over de post kan.. althans ongekoeld.
Le Chat Noir- Prater
'Gewone' pech? Dat klinkt alsof het niet erg is ofzo... Ik vind het knap dat je zo positief blijft hoor! En ik duim mee! Goed ook dat jullie lekker de stad in zijn geweest als afleiding Hielp het?
Triesje: je ziet er geweldig uit meid Hopelijk werpt het z'n vruchten af. Maar die kilo's eraf zijn sowieso fijn he? Wat moet jij een discipline hebben...
Lindsya: fijn dat je ongesteld bent geworden en dat je met je medicatie kan beginnen. Spannend hoor.
Triesje: je ziet er geweldig uit meid Hopelijk werpt het z'n vruchten af. Maar die kilo's eraf zijn sowieso fijn he? Wat moet jij een discipline hebben...
Lindsya: fijn dat je ongesteld bent geworden en dat je met je medicatie kan beginnen. Spannend hoor.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ja ik denk dat een gyneacoloog vaak niet door heeft wat voor impact het heeft als het steeds niet lukt, maar goed . Die van gister was heel vrolijk en riep iets: maar we geven niet op hoor of wel?? Met een big smile.
Toen had ik wel zoiets van: eeh nee we geven niet op, maar dat wil niet zeggen dat het niet zwaar is of dat we zonder problemen maar doorgaan elke keer! Maarja, aan de andere kant; liever een vrolijke arts dan zo'n zuurpruim hahaha. En moed verloren, al verloren natuurlijk.
Ik heb deze keer het gevoel dat ik heel makkelijk door de wachtweken heen kom. Weet niet waarom. Wel gek idee dat op dit moment dan een embryootje probeert in te nestelen. Want dat zal dan nu ongeveer zo zijn aangezien het al een blastocyste was. Maar goed, dan moet het zich nu ook echt eens in gaan graven en doorgaan met groeien...door de vorige ervaringen weet ik dat het zo goed kan lijken en dan toch nog mislukt, dus ja.
Woensdag moet ik nog eens keer bloed laten prikken op progesteron.
Hoe gaat het met jou? Nog 8 dagen tot testen zie ik ?
Toen had ik wel zoiets van: eeh nee we geven niet op, maar dat wil niet zeggen dat het niet zwaar is of dat we zonder problemen maar doorgaan elke keer! Maarja, aan de andere kant; liever een vrolijke arts dan zo'n zuurpruim hahaha. En moed verloren, al verloren natuurlijk.
Ik heb deze keer het gevoel dat ik heel makkelijk door de wachtweken heen kom. Weet niet waarom. Wel gek idee dat op dit moment dan een embryootje probeert in te nestelen. Want dat zal dan nu ongeveer zo zijn aangezien het al een blastocyste was. Maar goed, dan moet het zich nu ook echt eens in gaan graven en doorgaan met groeien...door de vorige ervaringen weet ik dat het zo goed kan lijken en dan toch nog mislukt, dus ja.
Woensdag moet ik nog eens keer bloed laten prikken op progesteron.
Hoe gaat het met jou? Nog 8 dagen tot testen zie ik ?
Le Chat Noir- Prater
Nou, das een rasoptimist inderdaad! Is die van jou ook altijd zo gehaast, of valt dat mee?
Wat vreemd inderdaad zeg, dat je nu precies weet wat er gebeurt in je buik. Ik zie meteen van die filmpjes voor me die je op de middelbare school bij biologie te zien kreeg. Van zo'n eitje waarvan de cellen zich gaan delen etc. etc. Hoop dat het bij jou ook eindelijk zover mag komen!
Wat vreemd inderdaad zeg, dat je nu precies weet wat er gebeurt in je buik. Ik zie meteen van die filmpjes voor me die je op de middelbare school bij biologie te zien kreeg. Van zo'n eitje waarvan de cellen zich gaan delen etc. etc. Hoop dat het bij jou ook eindelijk zover mag komen!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik heb nu verschillende gyns, bovendien is punctie en terugplaatsing weer in een ander ziekenhuis, met nog meer verschillende gyns. Maar volgens mij had deze vrouw ook de punctie gedaan. Ze was niet erg gehaast gister, ze had veel lol met de analist blijkbaar, ach wel leuk mens. Maarja, ik lig daar weer met zo'n eendebek e.d., dus dat voelt dan toch voor mij toch wat minder gemakkelijk om in zo'n houding gezellig mee te lachen .
Le Chat Noir- Prater
Hoi meiden,
Ik heb mijn schema en mijn spuiten weer opgehaald. Ik heb alleen de decapeptyl meegenomen anders lig je koelkast zo vol. 26-10 mag de eerste spuit er weer in en 13-11 krijg ik mijn eerste echo om te kijken of alles stil ligt en die dag mag ik waarschijnlijk beginnen met de Gonal F. We hebben gelijk de hoeveelheid door gesproken want de vorige keer was het de ene keer te hoog en de andere keer te laag dus nu gaan we 125 spuiten dus ik ben benieuwd. Was wel weer even slikken toen ik door de gangen liep want daar was ik de laatste keer toen ik het slechte nieuws kreeg en de echo. Maar we gaan er weer helemaal vol.
LCN, ik doe inderdaad het korte programma. Andere keren ook gedaan en volgens mij is er niet echt een ander programma want er is nooit over gesproken bij ons. Dat is wel een fijne gedachten dat je nog twee in de vriezer heb liggen. Wij hadden dat jammer genoeg niet. Dat is helemaal fijne een postieve arts.
Snoes, ik heb het besproken met mijn arts maar het leek haar geen goed idee om ten eerste op te sturen en ook niet zelf te halen omdat ze dan toch een tijdje buiten de koeling zijn. En de Ovtrille doet het zelfde werk dus ik laat het over gaan maar harstikke bedankt voor je aanbod, is echt super lief van je dat ik ze over mocht nemen.
Groetjes
Ik heb mijn schema en mijn spuiten weer opgehaald. Ik heb alleen de decapeptyl meegenomen anders lig je koelkast zo vol. 26-10 mag de eerste spuit er weer in en 13-11 krijg ik mijn eerste echo om te kijken of alles stil ligt en die dag mag ik waarschijnlijk beginnen met de Gonal F. We hebben gelijk de hoeveelheid door gesproken want de vorige keer was het de ene keer te hoog en de andere keer te laag dus nu gaan we 125 spuiten dus ik ben benieuwd. Was wel weer even slikken toen ik door de gangen liep want daar was ik de laatste keer toen ik het slechte nieuws kreeg en de echo. Maar we gaan er weer helemaal vol.
LCN, ik doe inderdaad het korte programma. Andere keren ook gedaan en volgens mij is er niet echt een ander programma want er is nooit over gesproken bij ons. Dat is wel een fijne gedachten dat je nog twee in de vriezer heb liggen. Wij hadden dat jammer genoeg niet. Dat is helemaal fijne een postieve arts.
Snoes, ik heb het besproken met mijn arts maar het leek haar geen goed idee om ten eerste op te sturen en ook niet zelf te halen omdat ze dan toch een tijdje buiten de koeling zijn. En de Ovtrille doet het zelfde werk dus ik laat het over gaan maar harstikke bedankt voor je aanbod, is echt super lief van je dat ik ze over mocht nemen.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Le Chat Noir schreef:Ik heb nu verschillende gyns, bovendien is punctie en terugplaatsing weer in een ander ziekenhuis, met nog meer verschillende gyns. Maar volgens mij had deze vrouw ook de punctie gedaan. Ze was niet erg gehaast gister, ze had veel lol met de analist blijkbaar, ach wel leuk mens. Maarja, ik lig daar weer met zo'n eendebek e.d., dus dat voelt dan toch voor mij toch wat minder gemakkelijk om in zo'n houding gezellig mee te lachen .
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....